;
coinex

آیفون 15 پرو مکس رکورد باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا را از چنگ شیائومی 13 خارج می‌کند

به‌نظر باید در سال جاری میلادی شاهد رکوردشکنی آیفون 15 پرو مکس با باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا باشیم. این رکورد فعلاً در اختیار شیائومی 13 است.

براساس اعلام یک منبع معتبر که تاکنون نیز اطلاعات دقیقی در خصوص برنامه‌های اپل منتشر کرده است، پرچمدار آینده اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس در بین تمامی گوشی‌های هوشمندی که تا به امروز عرضه شده‌اند، باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا را در اختیار خواهد داشت. بنابراین با عرضه این گوشی شاهد شکستن رکورد کنونی شیائومی 13 خواهیم بود.

افشاگر مشهور حوزه فناوری به نام Ice Universe، در توییت جدید خود ادعا کرده که آیفون 15 پرو مکس رکورد حاشیه نمایشگر 1.81 میلی‌متری شیائومی 13 را جابه‌جا خواهد کرد و پرچمدار آینده اپل تنها 1.55 میلی‌متر حاشیه نمایشگر خواهد داشت.

به‌منظور درک بیشتر از میزان باریکی این حاشیه نمایشگر مقایسه‌ای در همین توییت با آیفون 14 پرو دارای حاشیه‌ای به اندازه  2.17 میلی‌متر و گلکسی S23 اولترا دارای حاشیه‌ای به اندازه 1.95 میلی‌متر صورت گرفته است.

طبق شایعات پیشین، به‌نظر باید منتظر حاشیه‌های کمی خمیده در قسمت لبه‌های هر چهار مدل آیفون 15 باشیم که شاید از این نظر مقداری شباهت به سری آیفون 11 داشته باشند. بااین‌حال، مطابق انتظارات حاشیه‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نسبت به نسخه‌های سری قبلی تفاوت بسیاری خواهند داشت. همچنین به‌نظر می‌رسد که سری آیفون 15 دارای نمایشگری به همان اندازه مدل‌های سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: تصاویر ماکت‌های سری آیفون 15 منتشر شد؛ تغییرات بزرگ طراحی در راه است!

باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا در آیفون 15 پرو مکس

مطابق گزارش‌های منتشر شده هر دو مدل آیفون 15 پرو در مقایسه با آیفون 14 پرو از حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر و منحنی‌تری برخوردار خواهند بود که به‌طور بالقوه، ظاهری مشابه با اپل واچ برای دستگاه به‌وجود می‌آورد. بااین‌حال، درصورت صحت اطلاعات این گزارش، به‌نظر مدل بزرگ‌تر 6.7 اینچی کمترین حاشیه را دارد.

باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا

بااین‌وجود، همانطور که در تصویر بالا مشخص است، شیائومی 13 در بالای نمایشگر خود حاشیه‌ای به اندازه 1.61 میلی‌متر و در پایین حاشیه‌ای به اندازه 1.81 میلی‌متر دارد و درواقع نمی‌توان به‌طور دقیق درباره اطلاعات Ice Universe مبنی بر اینکه منظورش کدام قسمت است، اظهارنظر کرد. به‌هر‌حال نکته مشخص این بوده که حاشیه‌های آیفون 15 پرو مکس همچنان باریک‌تر خواهند بود.

براساس روال همیشگی اپل، به‌نظر در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور/مهر 1402) شاهد رونمایی از مدل‌های سری آیفون 15 خواهیم بود. به‌تازگی ویدیویی از ماکت‌های سری آیفون 15 نیز منتشر شده که حاکی از تغییر اندازه آن نسبت به سری آیفون 14 است. همچنین درباره قیمت این دستگاه‌ها اعلام شده که احتمالاً مدل‌های آیفون 15 پرو با قیمت بیشتری روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعبیه باریکترین حاشیه نمایشگر دنیا توسط اپل برای گوشی آیفون 15 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر