;
coinex

رکوردشکنی مصرف بنزین کشور در آخرین روزهای سال 1401

در آستانه سال جدید و با افزایش سفرهای مردم شاهد رکوردشکنی مصرف بنزین کشور در روز یکشنبه 28 اسفند 1401 بودیم.

براساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رکورد قبلی مصرف بنزین در کشور که اتفاقا مربوط به یکی از روزهای ابتدایی امسال یعنی روز شنبه، 27 فروردین‌ماه با ثبت 131 میلیون و 600 هزار لیتر بود بازهم شکسته شد. این میزان مصرف بنزین در مقایسه با مدت مشابه پارسال حاکی از افزایش 18 درصدی است.

بیشتر بخوانید: سهمیه بنزین نوروزی 1402 واریز می‌شود؟ [+ویدیو]

رکوردشکنی مصرف بنزین کشور در روزهای پایانی سال

میزان مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای 20 تا 27 اسفندماه امسال به‌صورت میانگین 117 میلیون لیتر در روز اعلام شده بوده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال 1400، چیزی معادل 13.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

گفتنی است که مصرف بنزین کشور در طول سال 1401 به‌طور میانگین روزانه 104 میلیون و 500 هزار لیتر اعلام شده که این عدد در قیاس با مدت مشابه سال قبل یعنی سال 1400، به میزان 20.6 درصد افزایش داشته است.

رکوردشکنی مصرف بنزین کشور

«علی‌اکبر نژادعلی»، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم پیش‌تر در این ارتباط بیان کرده بود: «ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام و تمهیدهای ویژه در انبارهای نفت نیز به خوبی پیش‌بینی شده و عرضه سوخت نوروزی بدون توقف امکان‌پذیر است، اما با توجه به آمار افزایش مصرف بنزین، از مردم خواهش می‌کنیم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات مناسب به هموطنان یاری‌ کنند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی مصرف بنزین کشور در آستانه نوروز 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر