;
coinex

آنر 70 لایت (Honor 70 Lite) رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر 70 لایت معرفی شد. این گوشی جدیدترین گوشی اقتصادی و ارزان‌قیمت کمپانی آنر است که با اندروید 12 عرضه شده است.

آنر 70 لایت رونمایی شد. کمپانی چینی آنر، چند ماه پیش سه مدل گوشی میان‌رده به‌نام‌های آنر ۷۰، آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس معرفی کرد و حالا Honor 70 Lite را به‌عنوان اقتصادی‌ترین گوشی این سری معرفی کرده است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 480 پلاس به‌منظور قدرت پردازشی خود بهره می‌برد که می‌تواند تاحدی زیادی خیال شما را بابت قدرت دستگاهتان راحت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

آنر 70 لایت معرفی شد

خیلی کم سروصدا و بی‌مقدمه عضو ارزان قیمت سری Honor 70 رسما رونمایی شد. نه ماه پیش آنر ۷۰ همراه با آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس معرفی شدند و حالا نوبت به مدل لایت است. آنر ۷۰ لایت با Snapdragon 480 Plus و اندروید ۱۲ ارائه می‌شود.

از نظر بصری و برخی مشخصات، باید گفت که Honor 70 Lite در حقیقت می‌تواند یک نسخه ری‌برند شده از Honor X8 5G باشد. یک دستگاه اقتصادی با اتصال 5G که فعلا قیمت‌گذاری بازار بریتانیای آن اعلام شده و به نظر می‌رسد این ری‌برندینگ برای ورود به بازار پریمیوم‌تر و با اسم خاص‌تر است.

آنر 70 لایت معرفی شد

مشخصات فنی و قیمت Honor 70 Lite

برای نمایشگر آنر ۷۰ لایت یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را داریم. در قلب Honor 70 Lite چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس قرار دارد که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

قاب پشتی Honor 70 Lite شامل یک جزیره دوربین مربعی شکل است که سه دوربین را در خود جای داده است. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق‌سنجی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

گوشی لایت سری Honor 70 همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی از طریق درگاه USB-C پشتیبانی می کند.

متاسفانه سیستم‌عامل قدیمی اندروید ۱۲ با رابط کاربری Magic UI 6.1 به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه ارائه می‌شود.

از ویژگی‌های امنیتی موجود در دستگاه می‌توان به بازکردن قفل دستگاه با چهره و اسکنر اثر انگشت در لبه کناری اشاره کرد. ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS و جک 3.5 میلی متری صدا نیز ارائه می‌شود.

آنر 70 لایت معرفی شد

ابعاد آنر ۷۰ لایت برابر 163.66 در 75.13 در 8.68 میلی‌متر است. آنر 70 Lite در سه رنگ نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب عرضه می‌شود. قیمت آن در بریتانیا 199 پوند است و فقط در مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر 70 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    انر حرف نداره، گوشی هاش عمری هستند، برای هر سلیقه و بودجه ای گوشی روانه بازار میکنه واقعا فرزند لایق هواوی است. سامسونگ فقط داره از ما ایرانیان سواستفاده میکنه و یک تعداد اشغال هندی و ویتنامی به ما عرضه میکنه، اینقدر پررو و وقیح شدن که یک شارژر در جعبه های محصولاتشون نمی‌گذارند، حالا ببین هواوی و آنر غیر از شارژر حتی هند فری هم بعضی هاشون دارند.

    پاسخ

    اره قبول دارم بهترین گوشی میشه شناختش عمر این گوشی واقعا نامحدوده

    پاسخ

    اره والا هم با کیفیت هم با عمر طولانی

    پاسخ