;
coinex

اطلاعات و توصیه‌هایی در مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا برای بسیاری از افراد یک رویاست. این کشور با طبیعت زیبا، فرهنگ پویا، سیستم آموزشی برتر و فرصت‌های شغلی عالی، جذابیت بسیاری برای مهاجران از سراسر جهان دارد. مهاجرت تحصیلی به کانادا همچنین برای بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان، رویایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا ، اولین قدم برای شما پیدا کردن یک دانشگاه مناسب است. با داشتن یک دانشگاه با شهرت در کانادا، شما می‌توانید به راحتی ویزای تحصیلی دریافت کنید و پس از فارغ‌التحصیلی، می‌توانید در این کشور کار کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی به کانادا، باید دارای مدرک تحصیلی مورد نیاز باشید و زبان انگلیسی خود را با آزمون زبان بین‌المللی IELTS حداقل نمره ۶ بگیرید.

همچنین، به دلیل این که هزینه تحصیل در کانادا بسیار بالا است، بسیاری از دانشجویان برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود، کار پاره وقت می‌کنند. در این صورت، باید دارای یک پیشنهاد کار از کارفرمای خود باشید.

مهاجرت عمومی به کانادا نیز به دلیل فرصت‌های شغلی عالی، جذابیت بسیاری دارد. برای مهاجرت عمومی به کانادا، وجود تجربه کاری، مهارت و زبان بسیار حیاتی است.

بهتر است قبل از اینکه به همه چیز در مورد مهاجرت به کانادا بپردازیم، با مزایای مهاجرت به این کشور آشنا شوید. گرفتن اقامت کانادا مزیت های زیادی دارد. به یاد داشته باشید کسانی که قصد دارند بیزنس خود را راه اندازی کنند می توانند این کشور را انتخاب کنند. ما در ادامه به مهم ترین مزیت های مهاجرت به کانادا بیشتر می پردازیم:

توجه داشته باشید کشور کانادا جزو پنج کشور برتر جهان می باشد. این کشور از نظر اقتصادی حرفی برای گفتن دارد.

کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا می باشد. این کشور جزو بهترین کشورها برای زندگی به شمار می رود.

کشور کانادا پارک های بسیار زیبایی دارد.

این کشور از لحاظ قومیتی و فرهنگی از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

این کشور زیبا جزو چهارمین کشور از لحاظ سیستم آموزشی به شمار می رود. آموزش و پرورش این کشور توانسته به رتبه بالایی دست پیدا کند.

کشور کانادا از لحاظ خدمات درمانی، بی نظیر می باشد و توانسته رتبه دهم در جهان را از آن خود کند.

کانادا توانسته به منظور راه اندازی استارتاپ به رتبه سوم در جهان دست یابد. این کشور از کارآفرینان نیز بسیار حمایت می کند.

کانادا یکی از ده کشور و مقصد ایرانیانی است که در سال های اخیر به دنبال تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان بوده اند. دوره های تحصیلی کشور کانادا که می توان برای شرکت در آن ها اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کرد، از دبستان تا دانشگاه را تشکیل می دهد که در کنار بورسیه های تحصیلی که در این کشور ارائه می شود، برای متقاضیان فرصت مناسبی را ایجاد می کند.

کانادا را می توان یکی از مقاصد مهم دانشجویان و دانش آموزان بین المللی دانست تا جایی که دانشگاه های این کشور هر ساله پذیرای چیزی حدود ۱۵۰ هزار دانشجو از سراسر جهان می باشند.

این مسئله علاوه بر سطح علمی بالای دانشگاه ها و بورسیه های تحصیلی، زبان تدریس در این کشور یا زبان بین المللی انگلیسی نیز می باشد. بیشتر افرادی که متقاضی ویزای تحصیلی کانادا می باشند، قصد تحصیلات تکمیلی و تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند که از دوره لیسانس تا دکتری قابل انجام می باشد. همچنی دانش آموزان مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم بدون داشتن مدرک زبان امکان تحصیل در مدارس کانادایی را دارند.

ورود به هر کدام از دوره های تحصیلی در کشور کانادا و اخذ ویزای تحصیلی، نیازمند پیش نیازهایی است که در صورت گذراندن آن ها می توان به راحتی در این کشور به تحصیل پرداخت.

ویزای دانش آموزش کانادا

افراد زیر سن قانونی (۱۸ ساله، ۱۹ و ۱۹ ساله در برخی ایالت ها) نمی توانند بدون والدین، قیم یا قیم قانونی در کانادا تحصیل کنند.

اگرچه تعیین قیم قانونی برای افراد ۱۷ سال به بالا اختیاری است، اما مسئول پرونده می تواند درخواست تعیین قیم کند.

والدین یا قیم قانونی نیز باید ثابت کنند که می توانند شهریه یا خوابگاه دانش آموز را پرداخت کنند.

نکته مهم دیگر داشتن نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی معتبر کانادا می باشد. تمامی مدارس کانادا دارای اعتبار موسسات آموزشی معتبر هستند.

ویزای دانشجویی کانادا

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا، بسته به دانشگاه ۳ تا ۴ سال طول می کشد.

۱ تا ۳ سال طول می کشد تا مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر را بگیرید.

تحصیلات عالی در کانادا توسط کالج های محلی، مدرسه عالی علوم کاربردی، دانشکده هنرهای کاربردی (که گواهینامه ها، دیپلم ها، مدارک کاردانی ارائه می دهد) و دانشگاه های کانادا (که مدرک لیسانس ارائه می دهند) ارائه می شود.

برای تحصیل در کانادا در هر زمان، باید نامه پذیرش از یک موسسه آموزشی معتبر کانادا (DLI) داشته باشید.

دریافت ویزای تحصیلی بدون پذیرش نامه امکان پذیر نخواهد بود.

بسته به منطقه و ایالت، می توانید موسسات تعیین شده را در زمینه مهاجرت و شهروندی کانادا جستجو کنید یا از کارشناسان آموزش ایرانی-کانادایی کمک بگیرید.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر