;
coinex

تمسخر واتساپ توسط تلگرام ؛ از متا بترسید!

تمسخر واتساپ توسط تلگرام در حساب توییتری این پیام‌رسان انجام شده و به عقیده تلگرام مالکیت متا بر واتساپ منجر به وحشت کاربران می‌شود!

ظاهرا رابطه پرالتهاب تلگرام و واتساپ قصد به پایان رسیدن ندارد. در تازه‌ترین نمونه از این اختلافات شاهد تمسخر واتساپ توسط تلگرام با انتشار پست‌های طعنه‌آمیز به‌صورت یک میم در توییتر بوده‌ایم. در این تصویر نشان داده شده که کاربران باید بابت اینکه واتساپ توسط متا (فیسبوک سابق) مدیریت می‌شود، وحشت داشته باشند.

این در حالی است که مدتی پیش پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، ادعاهایی درباره عدم امنیت واتساپ مطرح کرده بود. همچنین پس از گذشت اندک زمانی رئیس واتساپ نیز با استناد بر یکی از مقالات وب‌سایت وایرد، اعلام کرد که تلگرام از امنیت کافی برخوردار نیست. البته تلگرام با اعلام دلایلی، آن مقاله را به‌طور کامل رد کرد.

بیشتر بخوانید: تمسخر واتساپ توسط تلگرام؛ جنگ پیامرسان‌ها وارد مرحله جدیدی شد!

تمسخر واتساپ توسط تلگرام

تلگرام قبلاً نیز بارها اقدام به تمسخر واتساپ کرده بود. هم‌اکنون واتساپ پراستفاده‌ترین پیام‌رسان دنیا به‌شمار می‌رود، اما جالب است که محبوب‌ترین این دسته محسوب نمی‌شود. درواقع تلگرام به علت قابلیت‌های پرتعدادتر و پرکاربردتری که دارد، حتی در زمانی که واتساپ در ایران فیلتر نبود، از محبوبیت بیشتری برخوردار بود.

تمسخر واتساپ توسط تلگرام

در زمینه قابلیت‌ها تلگرام علاوه‌بر فراهم‌سازی بستری به‌منظور چت‌های دونفره و گروهی، ساخت کانال را هم امکان‌پذیر کرده و در نسخه‌ رایگان میزبان ویژگی‌های کاربردی متعددی است. این پیام‌رسان نسخه‌ اشتراکی هم ارائه کرده که با تهیه‌ آن محدودیت آپلود فایل کاهش یافته و یک‌سری مزایای اختصاصی همچون ایموجی‌های متحرک هم عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمسخر واتساپ توسط تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر