;
coinex

آشنایی با شماره شبا بانک کشاورزی

در این مقاله سعی داریم تا شما را با نحوه‌ی چگونگی گرفتن شماره‌ی شبا بانک کشاورزی آشنا کنیم بدون شک برای شما اتفاق افتاده که بخواهید شماره‌ی شبا بانک کشاورزی خودتون رو محاسبه کنید ولی موفق به انجام این کار نشده باشید و حتی ندانید از چه روش هایی برای این امر امکان پذیر می باشد پس با ما تا اخر این مقاله آشنایی با شماره شبا بانک کشاورزی همراه باشید.

شماره شبا بانک کشاورزی

اولین بانک تخصصی ایران که در زمینه ی خدمات زراعتی و کشاورزی کار خود را شروع کرد بانک کشاورزی نام گرفت و این بانک در تاریخ 1312 تاسیس شد. با طراحی و روی کار آمدن سامانه های ساتنا، سامانه ی تسویه نا خالص آنی، سامانه ی پایا، سامانه پایای الکترونیکی کاربران می توانند با داشتن شماره شبا بانک کشاورزی به ساده ترین روش و بدون نیاز به حضور در شعبه ی بانک کشورزی نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

نقل و انتقالات با شماره شبا

در این روز ها و با وجود شرایط کرونایی و افزایش کارمزد های بانکی انتقال وجه از طریق کارت به کارت دیگر محبوبیت سابق خود را ندارد.  بیشتر کاربران ترجیح می دهند تا از طریق حواله های پایا و سانتا استفاده کنند ولی باید کاربران این نکته را توجه داشته باشند که برای انتقال  وجه از طریق حواله های پایا و سانتا نیاز به داشتن شماره ی شبای بانک کشاورزی خود دارند.

آشنایی با شماره شبا بانک کشاورزی

کاربران باید بدانند که شماره ی حساب بانک کشاورزی فقط در نقل و انتقالات مالی درون بانکی قابل استفاده می باشد و می دانید که برای انتقال پول از بانک کشاورزی به بانک دیگر و یا برای دریافت پول سقف خاصی در نظر گرفته شده است. در چنین مواقعی بهترین راه حل برای کاربران استفاده از شماره ی شبای بانک کشاورزی می باشد.

هر شماره ی حساب بانکی بانک کشاورزی شما قابلیت تبدیل شدن به یک شماره ی حساب شبا را دارا می باشد که شما می توانید برای نقل و انتقالات مالی خود از آن استفاده کنید. شماره ی شبای بانک کشاورزی شما به هیچ عنوان جایگزین شماره حساب و شماره ی کارت بانک کشاورزی شما نمی شود این مورد یکی از ویژگی های شماره ی شبا به شمار می رود.

باید بدانید که اطلاعات شماره ی حساب بانک کشاورزی شما به طور کامل و به نحوی در این شماره ی شبا قرار گرفته است که با بروز کوچک ترین اشتباهی در وارد کردن شماره ی شبا، عدد اشتباه شده پذیرفته نمی شود و هر گونه اشتباه به شما گزارش داده می شود.

شماره‌ی شبا بانک کشاورزی چیست؟

شبای بانکی شما همان شناسه ی حساب بانکی ایران با شماره ای بین المللی محسوب می شود که با انجام فرآیندی بسیار ساده بر اساس شماره ی حساب بانکی محاسبه می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد. شماره ی شبا توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تسهیل و استاندارد سازی مبادلات بین المللی بانک های کشور و مبادلات بین بانکی و مبادلات خارجی تعریف شده است. ولی نا گفتنی نیست که شماره ی شبا با وجود این که یک حساب بین المللی محسوب می شود اما به خاطر تحریم ها در حال حاضر هیچ گونه تراکنشی برای معاملات خارجی وجود ندارد و از شماره ی شبا صرفا به صورت بین بانکی و داخلی استفاده می گردد.

ساختار شماره ی شبا ترکیب دو حرف و بیست و چهار عدد می باشد که نشان گر شناسه ی بانکی بین المللی حساب شما محسوب می شود. در شماره ی شبای بانکی حروف IR به معنای کشور ایران می باشد.

کاربران می توانند هر روز تا سقف پنجاه میلیون تومان پول خود را به بانک های مختلف با مقصد های مختلف انتقال بدهند.

دریافت شماره‌ی شبا بانک کشاورزی

همه ی کاربران می توانند برای دریافت شماره ی شبا ی بانک کشاورزی خود با مراجعه ی حضوری و یا از طریق دستگاه های خود پرداز اقدام کنند ولی در این زمان و در شرایط کنونی و با وجود بیماری کرونا بهتر است با استفاده از اینترنت امور بانکی خود را در خانه انجام دهید و این امر باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما نیز می شود.

یکی از راحت ترین و در دسترس ترین شیوه ممکن، استفاده از سامانه کارت اینفو می باشد که در اختیار تمام کاربران با اتصال به اینترنت قرار گرفته است. علاوه بر این سامانه همه ی کاربران می توانند شماره ی شبا ی بانک کشاورزی مرتبط با حساب خود را در بانک کشاورزی با روش های زیر نیز دریافت کنند:

دریافت شناسه ی شبا از طریق پیامک

دریافت شماره شبا با سامانه تهران شارژ

دریافت شناسه ی شبا از طریق همراه بانک کشاورزی

دریافت شناسه ی شبا از طریق مراجعه حضوری به شعبه بانک

دریافت شناسه ی شبا از طریق دستگاه خود پرداز

دریافت شناسه ی شبا از طریق کارت بانک کشاورزی

تبدیل شماره ی حساب بانک کشاورزی به شبا

سایت اختصاصی بانک کشاورزی نیز این امکان را فراهم آورده است تا با وارد نمودن شماره ی حساب خود و در مرحله ی بعد با وارد کردن یک کد امنیتی کاربران بتوانند شماره ی شبای خود را دریافت کنند.

یک نمونه از شماره ی شبا ی بانک کشاورزی به این گونه می باشد: IR020160000000000085954621

در نمونه ی بالا اعداد 016 نمایان گر کد بانک کشاورزی می باشد که در شماره شبای بانک کشاورزی به کار می رود و در اخر می توان گفت بانک کشاورزی یکی از بانک های موفق در زمینه ی خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

دریافت شماره‌ی شبا از طریق حساب بانک کشاورزی

در نگاه اول، اولین روشی که کاربران فکر می کنند می توانند شماره ی شبا خود را به دست آورند، محاسبات ریاضی و عددی و ترکیب حروف IR و استفاده از شماره حساب بانک کشاورزی خود می باشد که در آخر، کار بسیار سخت و انجام نشدنی محسوب می شود.

برای انجام دادن این کار راه حل راحت و آسانی را در اختیار شما می گذاریم که شما تنها باید ابتدا عبارت تهران شارژ را در اینترنت جستجو کنید و در مرحله ی بعد با ورود به سایت معتبر تهران شارژ این امکان برای شما فراهم آورده شده است که تنها با وارد کردن شماره ی حساب بانک کشاورزی خود شماره ی شبا را دریافت کنید. در آخر پس از کسر شدن کارمزد بانکی نام صاحب حساب مقصد را مشاهده کنید.

دریافت شماره‌ی شبا از طریق شماره کارت بانک کشاورزی

آشنایی با شماره شبا بانک کشاورزی

در گذشته امکان گرفتن شماره ی شبا از طریق شماره ی کارت امکان پذیر نبوده است و هنوز نیز بسیاری از بانک ها از این قابلیت بی بهره هستند و اولین سوالی که شاید برای بسیاری از کاربران مطرح شود این است که آیا دریافت شماره ی شبا بانک کشاورزی با شماره امکان پذیر است یا خیر؟ در جواب باید به کاربران گفت بله.

گرفتن شماره ی شبا به دلیل متصل بودن کارت های بانکی به چند حساب، برای هر حساب به صورت جدا گانه امکان پذیر نبوده است ولی با اصلاحات در شیوه ی بانکداری این امکان برای کاربران فراهم شده است که می توانند با شماره کارت، شماره ی شبای بانک کشاورزی خود را دریافت کنند و شاید ساده ترین روش دریافت شماره ی شبا بانک کشاورزی نیز از همین طریق شماره ی کارت باشد.

سایت رده نیز سرویسی را طراحی کرده است تا کاربران به راحتی و تنها با وارد کردن شماره ی کارت بانک کشاورزی خود و پس پرداخت کارمزد بانکی، شماره ی شبای بانک کشاورزی خود را دریافت کنند. کاربران برای بهره بردن از این قابلیت سرویس تنها باید به سایت رده را در اینترنت جستجو کنند و از خدمات آن بهره ببرند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر