;
coinex

ساعت پخش سریال جانشینی در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

شبکه چهار، مجموعه امریکایی جانشینی را در جدول پخش برنامه های نوروزی خود قرار داده است. ما در این مطلب خلاصه داستان و ساعت پخش سریال جانشینی را به شما ارائه می‌دهیم.

مجموعه کمدی درام Succession به کارگردانی جسی آرمسترانگ در سال 2018 ساخته شده است. رجینا هایمن و دارا اشناپر تهیه‌کنندگی این سریال طنز را بر عهده‌ داشته‌اند.

سریال جانشینی در سال 2018 یکی از برندگان جایزه‌ی ده برنامه‌ی تلویزیونی برتر بنیاد فیلم آمریکا شد. از جمله بازیگران سریال می‌توان به برایان کاکس، کیرن کالکین، پیتر فریدمن، جرمی استرانگ، کایران کالکین، سارا اسنوک، متیو مک فادین، نیکلاس براون، آلن راک و هیام عباس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش سریال آتش و باد [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال جانشینی

مجموعه «جانشینی» در دو فصل ساخته شده و محصول شبکه اچ‌بی‌او است که اولین قسمت آن در تاریخ سوم ژوئن ۲۰۱۸ از این شبکه پخش شد. فصل اول این مجموعه 10 قسمتی بود که در سال 2018 تولید شد. فصل دوم نیز دارای 10 قسمت بوده و محصول سال 2019 است.

ساعت پخش سریال جانشینی
ساعت پخش سریال جانشینی

بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه چهار سیما زمان پخش سریال جانشینی از 29 اسفند ماه 1401 تا 19 فروردین 1402 هر شب ساعت 24 است. جانشینی سریال ماه رمضان 1402 شبکه چهار نیز محسوب می‌شود. ساعت پخش تکرار سریال جانشنی ،  11 قبل از ظهر و 16:30 عصر روز بعد خواهد بود.

سریال جانشینی در سال ۲۰۱۹ برنده‌ی جوایز بهترین برنامه‌ی بین‌المللی بفتا، بهترین فیلنامه‌ی سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز امی و جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام شد.

خلاصه داستان سریال جانشینی

پس از ساعت پخش سریال جانشینی سراغ قصه‌ی این سریال می‌رویم که درباره‌ی خانواده «روی» است. خانواده‌ی از هم پاشیده‌ای که مالک Waystar RoyCo، یک شرکت جهانی رسانه و سرگرمی رسانه‌ای هستند و با توجه به وضعیت نامشخص سلامت پدرسالار خانواده‌شان، لوگان روی بر سر کنترل شرکت در کشمکش هستند و با هم مبارزه می‌کنند.

ساعت پخش سریال جانشینی

«لوگان روی» بزرگ خاندان روی و صاحب یک امپراطوری رسانه‌ای بزرگ در آمریکاست که به دلیل بیماری برای مدتی از کار کناره‌گیری می‌کند و پسر بزرگش برای مدتی جانشین او می‌شود. لوگان پس از بهبودی قصد بازگشت به کار را دارد اما با مخالفت پسران و دخترش مواجه می‌شود.

مجموعه به روند تلاش پسر بزرگ‌تر برای بازنشسته کردن پدر و تلاش پدر برای کنترل فرزندان بی بند و بار خود اختصاص دارد. آنها برای رسیدن به هدفشان از هیچ کاری حتی نابود کردن یکدیگر مضایقه نمی‌کنند.

بازیگران سریال جانشینی

در سریال جانشینی بازیگران مطرح امریکایی از جمله نیکولاس براون، برایان کاکس، کیرن کالکین، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک‌فادین، آلن راک، سارا اسنوک، جرمی استرانگ، راب یانگ، داگمارا دومینچیک، آرین مؤید و جین اسمیت-کمرون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برایان کاکس برای بازی در نقش لوگان روی در مجموعه جانشینی، جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد.

سوالات متداول

کدام بازیگران در سریال جانشینی نقش آفرینی می‌کنند؟

در مجموعه جانشینی جرمی استرانگ، کایران کالکین، سارا اسنوک، متیو مک فادین، نیکلاس براون، آلن راک و هیام عباس ایفای نقش کرده‌اند.

سریال جانشینی چه زمانی پخش می‌شود؟

مجموعه جانشینی از یکم فروردین ماه 1402، هرشب از ساعت 24:00 از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال جانشینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر