;
coinex

گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر عرضه می‌شود! [+تصاویر]

روند تکامل گوشی‌های تاشو سامسونگ به مراحل جالبی رسیده و حالا قرار است گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر به این بازار جذاب عرضه شود.

ایده‌های جذاب برای گوشی‌های تاشو سامسونگ تمامی ندارد. درجدیدترین این موارد، یک رندر جدید از یک نمایشگر بیرونی در نسل جدید این گوشی‌ها پرداخته برداشته است. این درحالی است که در نسل اول و دوم این محصولات، نمایشگر کوچک مستطیلی قرار داشت. نسل سوم و چهارم نیز دارای نمایشگر مستطیلی بزرگ بودند و حالا گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر شامل یک نمایشگر مربعی بزرگ و یک نمایشگر مستطیلی کوچک عرضه خواهد شد. مجموع این دو نمایشگر با نمایشگر داخلی حاکی از وجود 3 نمایشگر است. البته این رندر تاکنون از سوی مرجع معتبری به تایید نرسیده و باید کمی با احتیاط در مورد آن صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی S23 سامسونگ؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

عرضه احتمالی گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر

در یک دید بسته از طراحی بخش بیرونی Galaxy Z Flip 5 در این رندر، 2 نمایشگر با گوشه‌های کاملا گرد مشاهده می‌شود. نمایشگر بزرگتر با اندازه مناسبی، به‌صورت کاملاً مربعی است. اگر با دقت بیشتری به آن نگاه کنید، نسبت تصویر آن 1:1.038 خواهد بود. اندازه آن هم طبق شایعات پیشین 3.4 اینچ خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر

در این رندر لبه‌های صاف در طراحی گلکسی زد فلیپ 5 به تصویر کشیده شده است. همین مسئله تقریباً در گلکسی زد فلیپ 4 نیز صادق بود. البته امسال به نظر شیشه پشتی هم به‌طور کامل تخت خواهد بود و حتی برجستگی اندک 2.5D نیز در آن وجود ندارد.

از طرفی یک نمایشگر کوچک پایین این نمایشگر و در کنار دوربین دوگانه اصلی مشاهده می‌شود. البته هنوز نوع کاربرد و میزان ابعاد آن مشخص نیست.

گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر

در حالت بسته با توجه به شایعه استفاده از نسل جدید لولا قطره‌ای اینطور حدس زده شده که درهنگامی‌که دستگاه بسته است، تقریبا هیچ فاصله‌ای بین دو لبه دستگاه وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه گلکسی زد فلیپ 5 با سه نمایشگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر