;
coinex

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

در جریان مراسم امروز هواوی که بخش مهمی از آن به گوشی‌های هوشمند اختصاص داشت، گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 نیز معرفی شد.

هواوی امروز در کنار ساعت هوشمند، ایربادز و سری گوشی‌های جذاب هواوی P60، از جدیدترین گوشی تاشو تبلت‌شو خود با نام هواوی میت ایکس 3 نیز رونمایی کرد. محصولی که سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی تاشو جهان لقب گرفته و عنوان باریک‌ترین را از چنگ رقیب چینی خود، شیائومی میکس فولد 2 خارج کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [مرداد 1401]

مشخصات گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3

هواوی بعد از پرداخت مفصل به سری گوشی‌های هواوی پی 60، گوشی تاشو جدیدی با طراحی شبیه به گلکسی زد فولد معرفی کرد که در واقع جایگزین گوشی محبوب هواوی میت ایکس 2 محسوب می‌شود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

هواوی میت ایکس 3 که حالا با یک طراحی انقلابی، باریک‌تر و سبک‌تر از همه رقبا شده، نمایشگر بهتری دارد و با باتری بزرگ خود رقیبی برای مهمترین گوشی‌های تاشو بازار است.

هواوی میت X3 با وزن 239 گرمی خود حدود 24 گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد 4، پرچمدار تاشو رقیب کره‌ای است. این کاهش وزن اما به هیچ‌وجه تاثیری در تضعیف‌ سخت‌افزارهای این دستگاه تاشو نداشته است. میت ایکس 3 در بخش داخلی از یک نمایشگر 7.58 اینچی با رزولوشن 2224 در 2496 عرضه شده که نسبت تصویر آن 8:7:1 است. نمایشگر بیرونی نیز یک پنل 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2504 با نسبت تصویر 20:9:9 است که هر دو نمایشگر رفرش ریت 120 هرتزی دارند.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

هواوی Mate X3 همچنین به لطف استاندارد IPX8 در برابر آب مقاوم است و اگر گوشی‌های سامسونگ را کنار بگذاریم، نخستین گوشی تاشو بازار است که در برابر آب مقاوم است. شرکت چینی دقیقا مانند سری P60، قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه را روی میت ایکس 3 هم عرضه می‌کند.

در طراحی گوشی تاشو جدید هواوی از یک لولای جدید استفاده شده که به ادعای هواوی سبب می‌شود گوشی کاملا بسته شود و دو طرف نمایشگر کاملا روی هم قرار گیرند. این شرکت همچنین مدعی است که چین خوردگی نمایشگر کاملا از بین رفته که در حال حاضر ادعای بزرگی است. به گفته هواوی، این لولا همچنین انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌توانید آن را در زاویه‌های مختلف قرار دهید.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

هواوی Mate X3 در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله‌فوتوی 12 مگاپیکسلی با امکان بزرگ‌نمایی 5 برابری است. این دستگاه همچنین دو دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد.

میت X3 از سیستم عامل Harmony OS 3.1 استفاده می‌کند و قلب تپنده آن پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. این دستگاه فقط به ارتباطات 4G دسترسی خواهد داشت و به‌همراه 12 گیگابایت رم به بازار می‌آید.

گوشی تاشوی جدید هواوی انرژی خود را از یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سیمی 66 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. Huawei Mate X3 در حال حاضر تنها در بازار چین عرضه می‌شود و قیمت آن برای نسخه 256 گیگابایتی 1999 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی تاشو هواوی میت ایکس 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر