;
coinex

طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402 در سراسر کشور [+جزئیات]

طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402 در سراسر کشور کلید خورد. در این طرح می‌توانید 33 قلم کالای اساسی را باتخفیف از فروشگاه‌ها تهیه کنید.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی از آغاز طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402 در سراسر کشور خبر داد. وی عنوان کرد که در طرح فجر تا فطر، 33 قلم کالای اساسی مورد نیاز خانوارهای ایرانی بین 10 تا 25 درصد تخفیف خورده‌اند که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور قابل تهیه هستند. این طرح از هم‌اکنون اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: جزئیات یارانه معیشتی رمضان 1402 ؛ آیا امسال هم یارانه مخصوص رمضان پرداخت می‌شود؟

طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی درباره طرح فجر تا فطر برای عرضه کالاهای اساسی گفت:

در این طرح که از دهه‌ فجر سال گذشته آغازشده، ۳۳ قلم کالای اساسی با تخفیف بین ۱۰ تا ۲۵ درصد در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی افزود: «به‌علت اینکه عموماً عرف این بوده که پایان سال قیمت‌ها روند صعودی پییدا می‌کرد، این طرح موجب شده قیمت‌ها به سمت کاهش در آخر سال برود و اثر خوبی هم در آرامش‌بخشی به بازار داشته است.»

طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد:

مردم در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور در همه استان‌ها می‌توانند از این طرح استفاده کنند و این اقلام را با تخفیف خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح عرضه باتخفیف کالاهای اساسی تا پایان رمضان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر