;
coinex

طرح فروش ون وانا اسفند 1401 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرکت ایرانخودرو دیزل از طرح فروش ون وانا اسفند 1401 رونمایی کرد. در این طرح که از اواخر اسفند آغاز شده، ون وانا با موعد تحویل خرداد 1402 عرضه می‌شود.

ایرانخودرو دیزل در ماه‌های پایانی سال 1401 چندین طرح فروش متنوع را رونمایی کرد و یکی از این طرح‌ها،‌ طرح فروش ون وانا بود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تیگارد X35 اسفند 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ون وانا اسفند 1401

طرح فروش ون وانا ایرانخودرو دیزل اسفند 1401 صرفا از طریق سایت این شرکت به آدرس esale.ikd.ir انجام می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

طرح فروش ون وانا اسفند 1401 [+شرایط، قیمت]

طرح جدید پیشفروش ون وانا شرکت ایرانخودرو مطابق بخشنامه بالا از یکشنبه ساعت 10 صبح روز 22 اسفند فعال شده است. سود مشارکت در این طرح فروش ۱۲ درصد است و سود انصراف از سوی ایران خودرو دیزل ۹ درصد اعلام شده است.

پیش پرداخت برای ثبت نام ون وانا ۶۷۵ میلیون تومان بوده و مشتریان می توانند این خودرو را با رنگ های مختلف سفارش گذاری کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح فروش ون وانا اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    واقعا که مردم به بازی گرفتید من حساب وکالتی به نام ایران خودرو داشتم تغیر دادم به نام سازمان حمایت الان دوتاش فعاله ولی بازم نمیشه ثبت نام کرد آخه خدارو خوش میاد حساب ما وکالتی باشه ونشه ثبت نام کرد .
    این انصاف ما باهزار بدبختی این پول وجور کردیم وکلی زیان کردیم.سازمان صمت فکری به حال ما بکنتد

    پاسخ

    ممنون از نظر شما ،دزدی در روز روشن

    پاسخ

    اول اینکه این ماشین واقعا آشغاله مدل 96از تهران نو تحویل گرفتم نزدیک شهرضا دفش صداش در اومد. سه روز بعدش ماشین هوا گرفت داغ کرد نزدیک بود واشر بزنه. دوم اینکه نمایندگیاش لوازمشو ندارن. اگه خراب بشه پدرت درمیاد تا درست بشه برا یه قطعه کوچک باید یه ماه تو نمایندگی بخوابه سوم گرونی وسایلش چهارم مسافر بزنی کولر بگیری اصلا راه نمیره. اینا نیخان ادای هایس رو دربیارن. نمیدونن موتور 2700هست خلاصه سرطانه من یک سال داشتم فروختم. سرطانه سرطان

    پاسخ

    کلاهبرداری در روز روشن بدون هیچگونه پیگیری از طرف سازمان های مربوطه هم در پیش پرداخت بدون داشتن محصولی و بالاتر از نرخ دلاری و مابقی نامعلوم و سود پول مانده با پائین ترین نرخ بهره و درصد نرخ شکست و این سازمان ها بدون محصول و بدون مراجعه به بانک و ضمانت پول خرید و تولید را جلو جلو می گیرند و همگام موازی با سازمان های مالی بدون مجوز درصد سود و شکست سود را خودشان تعیین کردن و بعدأ هم هر موقع محصول را با پول بیچارگان تهیه کردند می شود تعهد کاری و واگذاری و خیلی کارهای ریز دیگر در گرفتن پول از مشتری و این است زور و زورگویی که باعث بیچاره شدن نود و نه درصد مردم بدون پشت و پناه و خداوند نابودتان کند آمین یا رب العالمین .

    پاسخ

    چه جالب ماشینی را باید بخری وپول را یه مقداری بدی که نمیدونی قیمت آن چقدره بخدا تمام کمپانی‌های بزرگ دنیا باید برای شما ایستاده دست بزنن که چنین مشتریانی دارید

    پاسخ