;
coinex

بازیگران سریال نون خ 4 [بیوگرافی + عکس]

فصل چهارم نون خ در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود. در این مجموعه طنز بازیگران مشهوری نقش‌آفرینی می‌کنند. در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال نون خ 4 پرداخته‌ایم.

فصل چهارم سریال کمدی خانوادگی اجتماعی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی، در فهرست برنامه های نوروز 1402 شبکه یک سیماست. سریال نون خ 4 از آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد.

مجموعه طنز نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز سال ۱۳۹۸ بود. «نون خ» درواقع مخفف نام نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده با بازی درخشان سعید آقاخانی است که سه فصل از آن، با سه داستان متفاوت در سال‌های 1398، 1399 و 1400 به تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال های ماه رمضان 1402

سریال های نوروز 1402

 بازیگران سریال نون خ 4

بر اساس جدول پخش برنامه های نوروز 1402 شبکه یک سیما، زمان پخش سریال نون خ 4 از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00 خواهد بود. این سریال از اول فروردین ماه روی آنتن می‌رود.

مجموعه «نون خ» از بهترین سریال های طنز ایرانی است که پیش تولید فصل چهارم آن از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شد و حالا با پشت سر گذاشتن مراحل تدوین، آماده پخش شده است.

بازیگران سریال نون خ 4
بازیگران سریال نون خ 4

در فصل جدید نون خ همچون سه فصل دیگر، سعید آقاخانی علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش نورالدین خانزاده است. در کنار او هدیه بازوند، ندا قاسمی، نسرین مرادی، یدالله شادمانی، سید علی صالحی، صهبا شرافتی، آتنا مهیاری، پاشا جمالی، سیروس حسینی‌فر، سیروس سپهری، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، حمیدرضا آذرنگ و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

بیژن بنفشه‌خواه، مجید یاسر و هومن حاجی عبدالهی از بازیگران فصل چهارم سریال طنز نون خ 4 هستند. در ادامه خلاصه داستان، بیوگرافی و عکس بازیگران سریال نون خ 4 را به شما ارائه می‌دهیم.

سعید آقاخانی

بازیگران سریال نون خ 4

سعید آقاخانی در چهارم اسفند ماه 1350 در بیجار به دنیا آمد. آقاخانی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه تهران است. او یکی از بازیگران و کارگردانان محبوب و مشهور طنز کشورمان است.

وی کارش را در سال 1371 با ایفای نقش در سریال محکمه عدالت آغاز کرد. او در جشنواره‌ی فیلم فجر سال 1393 برای بازی در فیلم خداحافظی طولانی برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

او در سال 1374 با بازی در ساعت خوش و همکاری با مهران مدیری مشهور شد. سعید آقاخانی نقش نورالدین خانزاده را در نون خ به بهترین شکل ممکن ایفا کرد و با این نقش به اوج شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال آکتور [بیوگرافی + عکس]

هدیه بازوند

بازیگران سریال نون خ 4
عکس بازیگران سریال نون خ 4

هدیه بازوند در 27 مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندرعباس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری بوده و کار بازیگری را از سال 1397 با سریال هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد.

بازوند نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت. او با بازی در نقش روژان، دختر نورالدین در فصل اول سریال نون خ به شهرت رسید.

بازوند پس بازی در مجموعه نون خ در مصاحبه‌ای گفته بود: «کُرد زبان‌ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارند که به نظر من سریال نون خ توانست فقظ بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد.»

بیژن بنفشه خواه

بازیگران سریال نون خ 4

بیژن بنفشه خواه زاده‌ی نهم فروردین ماه سال ۱۳۵۲ است. او دانش‌آموخته‌ی رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

رضا بنفشه خواه پدر بیژن و محمود بنفشه خواه، عموی او است. بیژن بنفشه خواه در سال 1388 در سن 36 سالگی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند است.

او در مجموعه‌های طنز «این چند نفر»، «بدون شرح»، «مرد دوهزارچهره»، «قهوه تلخ»، «ساختمان پزشکان»، «خانه اجاره ای» و «راه طولانی» به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

سریال های شبکه نمایش خانگی 1401

بازیگران سریال سقوط [بیوگرافی + عکس]

علی صادقی

بازیگران سریال نون خ 4

علی صادقی در دهم آذر ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او دومین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد. پدرش تراشکار و مادرش خانه‌دار است. او کارش را از 11 سالگی و با فیلم آفتاب عالم تاب آغاز کرد.

علی صادقی در سال 1382 با بازی در مجموعه‌ی طنز کوچه اقاقیا به کارگرادنی رضا عطاران دیده شد. او یک سال پس از این تجربه موفق، در سریال خانه به دوش در کنار آناهیتا همتی، حمید لولایی و مریم امیرجلالی به نقش‌آفزینی پرداخت و به اوج شهرت رسید.

صهبا شرافتی

بازیگران سریال نون خ 4

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال نون خ 4 می‌رسیم صهبا شرافتی که زاده‌ی هشتم مهر ماه سال 1377 در تهران است.

او دیپلم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را دارد. صهبا شرافتی از کودکی به بازیگری علاقه داشته و با بازی در سریال نون خ در نقش روناک (خواهر زاده‌ی نورالدین) به شهرت رسید.

کاظم نوربخش

بازیگران سریال نون خ 4
بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 4

کاظم نوربخش در یکم مهر ماه ۱۳۵۵ در بیجار متولد شد. او دیپلم علوم انسانی دارد و کارش را از 12 سالگی با تئاتر مدرسه آغاز کرد. پس از حضور و درخشش در جشنواره‌های استانی و در ادامه فعالیت هنری خود با بازی در سریال نون خ در نقش سلمان به شهرت و محبوبیت رسید.

او در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و دو دختر بنام نازنین‌‌زهرا و نازنین‌زینب دارد. کاظم نوربخش، از سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به صورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت آغاز کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال پوست شیر ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

شقایق دهقان

بازیگران سریال نون خ 4

شقایق دهقان در چهارم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در گیسن آلمان به دنیا آمد. وی کار هنری خود را در  ۱۸ سالگی و با تئاتر آغاز کرد.

او که در نون خ نقش نازنین خداپرست را ایفا می‌کند، با نقش آفرینی در مجموعه‌های نود شبی مهران مدیری مطرح شد و  در سال ۱۳۹۰ با بازی در نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت به اوج شهرت رسید.

او در سال 1381 با مهراب قاسم‌خانی ازدواج کرد. حاصل ازدواج آن‌ها یک پسر به نام نویان است. شقایق دهقان در سال 1397 از همسرش جدا شد.

مجید یاسر

بازیگران سریال نون خ 4

مجید یاسر در بیست‌و‌دوم تیر ماه سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی لیسانس رشته هنرهای نمایشی را دارد و بازیگری را به طور جدی از سال 1375 (دوران سربازی) با تئاتر شروع کرد. پس از آن در جشنواره‌های مختلف تئاتر حضور موفقی داشت.

سال 1384 برای بازی در سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت. سه سال بعد در سال 1387 با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی در نقش سمیر دیده شد و یکسال بعد در مجموعه «نردبام آسمان» نیز درخشید.

مجید یاسر سال‌هاست با خانم مهشید حبیبی که او هم بازیگر است، ازدواج کرده و ثمره زندگی این زوج هنرمند یک دختر بنام آریسا است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جیران ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال گیلدخت [بیوگرافی + عکس]

ندا قاسمی

بازیگران سریال نون خ 4
عکس بازیگران سریال نون خ 4

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 4 نوبت به ندا قاسمی می‌رسد. وی در سی‌ام خرداد ماه سال ۱۳۶۶به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دکترای رشته شیمی آلی و صداپیشه، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. قاسمی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. پس از آن در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های گوناگونی با این مرکز همکاری کرد.

او که با بازی در نقش شیرین در سریال نون خ مشهور شد، از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول فعالیت است.

ندا قاسمی درباره‌ی نحوه معرفی به سریال نون خ گفته است: «از طریق یکی از دفاتر به سریال نون خ معرفی شدم، قطعا دلم خیلی می‌خواست در اینکار حضور داشته باشم به دلیل اینکه آقای سعید آقاخانی را خیلی دوست داشتم. از آنجا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.»

پاشا جمالی

پاشا جمالی

پاشا جمالی زاده‌ی سی و یکم خرداد سال 1370 در رشت است. او در سال ۱۳۹۳ مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی را از دانشگاه تهران گرفت.

او که با بازی در سریال شهرزاد به شهرت رسید، پیش‌تر از آن در سال ۱۳۹۱ در سن ۲۰ سالگی برای فیلم کوتاه سورپرایز به کارگردانی مسعود حاتمی جلوی دوربین رفت، این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تورنتو و نیز سانفرانسیسکو در سال ۲۰۱۲ نامزد دریافت جایزه شد. بازی در سریال شهرزاد در نقش اصغری او را به شهرت رساند.

پاشا جمالی که گاهی دست به قلم هم می‌شود، در سریال نون خ بازی در نقش مهیار را بر عهده دارد. او دستیاری برنامه عروسکی کلاه قرمزی را هم در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران مینی سریال درمانگر [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال راز ناتمام ؛ بیوگرافی و عکس

ماشاالله وروایی

بازیگران سریال نون خ 4
زندگینامه بازیگران سریال نون خ 4

ماشاالله وروایی زاده‌ی سال ۱۳۲۹در کرمانشاه است. او در دانشگاه افسری نیروی هوایی ارتش تحصیلات خود را گذراند و از اعضای تیم مهندسی پروازهای هوانیروز است.

ماشاالله وروایی کار خود را در کادر پرواز در کارهای نمایش و هنر آغاز کرده‌ است. او در گروه‌های نمایشی فرهنگ و هنر کرمانشاه به همراه آتش تقی‌پور به عنوان مسئول گروه تئاتر کرمانشاه حضور داشت.

وروایی درباره شروع کار هنری‌اش گفته است: «من در نوجوانی سال ۱۳۳۸ در نمایش‌های دبیرستانی کارم را شروع کردم و به خاطر علاقه‌ام به سینما و هنر از معلمان عزیزمان که کار نمایشی را برای دانش آموزان فراهم می‌کردند، آموزش می‌دیدم.»

ایشان در حال حاضر سرهنگ بازنشسته ارتش است. بازی وی در نقش عمو کاووس در مجموعه نون خ مورد توجه قرار گرفت.

سیروس میمنت

بازیگران سریال نون خ 4

زندگینامه بازیگران سریال نون خ 4 را با سیروس میمنت رنجبر ادامه می‌دهیم. این بازیگر توانمند در بیست‌وسوم  آذر ماه ۱۳۳۹ در کرمانشاه به دنیا آمد. او کارش را در سال 1375 با فیلم معجزه خنده شروع کرد و پس از آن در سریال‌های تلویزیونی همچون خانه‌به‌دوش و سه‌دونگ سه‌دونگ به ایفای نقش پرداخت.

میمنت که سال‌ها بازیگر و فیلمنامه‌نویس بوده با بازی در در نقش کیوان در سریال نون خ به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

بهترین فیلم ها و سریال های طناز طباطبایی

علی صالحی

بازیگران سریال نون خ 4

علی صالحی در دوازدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۲در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، کارشناس و نویسنده سینما و تلویزیون است. علی صالحی در مجموعه‌هایی همچون «شوق پرواز» و «قرارگاه مسکونی» به ایفای نقش پرداخته است. او در سریال نون خ، بازی در نقش فریبرز را بر عهده داشت.

صالحی زیر نظر استاد حمید سمندریان و احمد آقالو، دوره‌های بازیگری را گذرانده است. او در کنار بازیگری به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و انتخاب کننده بازیگر نیز فعالیت داشته‌ است.

حمیدرضا آذرنگ

بازیگران سریال نون خ 4

زندگینامه بازیگران سریال نون خ 4 را با حمیدرضا آذرنگ به پایان می‌رسانیم که در سریال نون خ نقش خلیل را بازی کرده است. آذرنگ در دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۱در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال ۱۳۷۶ است.

آذرنگ تاکنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های نویسندگی و بازیگری شده‌ است. او همچنین در جشن خانه سینما در سال ۱۳۹۳ به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ملکه شناخته شد.

حمیدرضا آذرنگ نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم اول از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم روزی روزگاری آبادان بود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سارق روح [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال پرده نشین ؛ بیوگرافی و عکس

داستان نون خ

پس از بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 4 سراغ داستان این مجموعه می‌رویم. مجموعه نون خ (فصل اول)، درباره‌ی زندگی نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) بود. نورالدین صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. او که همسرش را از دست داده، چهار دختر و یک نوه دارد.

بازیگران سریال نون خ 4

دو فصل نخست سریال نون خ با قصه‌ای جذاب و اجرای هنرمندانه‌ی بازیگران مورد توجه بینندگان مجموعه‌های تلویزیونی قرار گرفت. فصل سوم مجموعه تلویزیونی نون خ در سال ۱۳۹۹ ساخته شد و به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نوروزی ۱۴۰۰ تلویزیون ایران تبدیل شد.

داستان نون خ در فصل سوم مجموعه با ازدواج شیرین، دختر نورالدین خانزاده آغاز شد، اما با ناپدید شدن داماد، مراسم عروسی بهم خورد. در این بین بهادر خان، شوهر خواهر نورالدین، به معدنی طلا دست می‌یابد و تلاش می‌کند کسی از این قضیه با خبر نشود.

در ادامه با ورود کیوان، سلمان و چند نفر از اهالی روستا به قضیه معدن، این ماجرا شکل دیگری به خود گرفت. سپس شاهد تلاش اهالی روستا برای استخراج طلا از معدن بودیم.

در این میان رقابت فریبرز و سلمان برای ازدواج با شیرین ادامه پیدا کرد. از سوی دیگر پول زیادی توسط پدر نازنین به حساب خانزاده واریز شد و در ادامه ورود آب قنات روستا به معدن به دنبال انفجار دینامیت ماجراهایی به دنبال داشت.

مجموعه نون خ، در یکی از روستاهای استان کرمانشاه تصویربرداری شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. مجموعه نون خ کمک زیادی به شناخت و معرفی بیشتر مناطق و اقوام ایرانی و فرهنگ و آداب رسوم کردها کرده‌ است. این سریال می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان‌های کرمانشاه و کردستان به مردم سراسر ایران داشته باشد.

زبان بازیگران مجموعه نون خ، فارسی با لهجه کرمانشاهی است. نون خ در قسمت‌های متعددی، از ترانه‌های هنرمندان کرد زبان استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه همچون مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش بهره برده است. همچنین تیتراژ مجموعه «نون خ» در فصل اول را حسین صفامنش خواند که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

بازیگران سریال نون خ 4
بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 4

فصل چهارم این مجموعه نیز با داستان‌های موازی و جذاب حول محور نقش نورالدین خانزاده و دخترانش پیش خواهد رفت. در مجموع تماشای سریال طنز نون خ که یکی بهترین سریال های ایرانی است، لحظات شادی را برای شما در کنار خانواده به وجود می‌آورد.

عوامل سریال نون خ

  •  کارگردان: سعید آقاخانی
  •  نویسنده: امیر وفایی
  • تهیه‌ کننده: مهدی فرجی
  •  مجری طرح: علی ‌اکبر کریمی
  •  مدیر تولید: منصور غضنفری
  •  ناظر کیفی: علی‌اصغر داوودآبادی
  •  مدیر برنامه ‌ریزی: ساناز بصیر
  •  مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری
  • تصویربردار: مصطفی معمار
  • مدیر صدابرداری: امیر عاشق‌ حسینی
  •  صداگذار: امیر حسین صادقی
  •  تدوین: امیرشیبان خاقانی
  • طراح صحنه: سید حسین عالی ‌نژاد
  •  طراح لباس: پگاه ترکی
  •  طراح چهره ‌پردازی: بابک اسکندری
  • آهنگساز: صادق آزمند
  • جلوه‌ های ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • منشی صحنه: سارا عبداللهی
  •  تیتراژ: مجید یوسف ‌زاده

سوالات متداول

کدام بازیگران در فصل چهارم سریال نون خ نقش آفرینی می‌کنند؟

در فصل جدید نون خ سعید آقاخانی، بیژن بنفشه‌خواه، هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، آتنا مهیاری، پاشا جمالی، سیدعلی صالحی، سیروس حسینی‌فر، سیروس سپهری، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، ماشاالله وروایی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هومن حاجی عبداللهی، حمیدرضا آذرنگ و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

سریال نون خ 4 چند قسمتی است و چه ساعتی پخش می‌شود؟

مجموعه طنز نون خ 4، 30 قسمت دارد و از یکم فروردین ماه 1402 ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال نون خ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    نه طنزه که بخندیم. نه اونقدر محتوای قوی داره که باور کنیم

    پاسخ

    خیلی سریال خوبیه ممنون از همه دست اندر کارانش

    پاسخ

    سلام
    نویسنده، داستان خوبی را بهنگارش نیاورده
    بی کیفیتی مربوط به نویسنده وفیلم نامه نویس میباشد،خیای بی محتوا بی مزه بی قاعده بی نظم پسر در گم کننده هست،حیف اون همه پول بیت المال …🧐

    پاسخ

    بدونه شک یکی از بهترین سریال های طنز ساخته شده

    پاسخ

    سلام. واقعا چه اصراری به ساختن ادامه دار همچین سریالهای بی سر و ته و پر از کارها و حرفهای بچگانه هست. فقط یه تعداد دور هم نشستن یا دارند به هم می پرند یا شکم پر می کنند. اصلا داستان پردازی جالبی نداره. لطفا اینقدر سرمایه بیت المال خرج اینجور سریالها نکنید. با تشکر

    پاسخ

    واقعا افتضاح ، اصلا قصه مشخصی نداره فقط بیست تا آدم دنبال هم راه میرن از این ور به اونور

    پاسخ

    سریال به این خوبی

    پاسخ

    اینکه هرسال یک سریال تکرار ی با هزینه هنگفت می سازنده خورد بینندگان میدهند جای سوال داردسریال نون خ حرفی برای گفتن ندارد

    پاسخ