;
coinex

واردات خودروهای لینک اند کو (Lynk & Co) به ایران تایید شد

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران قطعی شده است. اما کدام محصولات این برند نسبتا لاکچری و پرطرفدار به ایران وارد خواهد شد؟

از زمان آزادسازی واردات خودرو با ابلاغ آیین‌نامه واردات و معرفی شرکت‌های مجاز به واردات خودرو، برندهای چینی پرتعدادی به عنوان کاندیداهای واردات معرفی شده‌اند. حالا خبر از احتمال واردات محصولات برند لینک اند کو رسیده است!

برخی شایعات در رسانه‌های معتبر حوزه خودرو، حاکی از آغاز مذاکرات یک شرکت خصوصی دارای مجوز واردات خودرو با شرکت لینک اند کو است و شاید شاهد واردات محصولات لینک اند کو به ایران باشیم. همچنین اعلام شده است که این شرکت خصوص ایرانی، درنظر دارد با شرکت مطرح “جیلی” نیز وارد مذاکره شود. لازم به ذکر است، کمپانی لینک اند کو درسال 2016 در کشور سوئد تأسیس شد و نشان مشترک جیلی و ولوو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی ساندرو استپ وی ؛ [+مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت]

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

منابع آگاه اطلاع داده‌اند که یک شرکت مطرح خودروساز خصوصی در ایران در حال مذاکره با نشان لینک اند کو چین است. بر همین اساس قرار است همین شرکت مذاکرات خود را برای واردات جیلی هم پیش ببرد. نشان جیلی و زیرمجموعه لینک اند کو از جمله نشان‌های بسیار مطرح چینی هستند که در بحث کیفیت بالاترین استاندارد را در بین چینی ها ارائه می‌دهند.

جیلی با خرید ولوو توانست پیشرفت‌های خوبی در زمینه فنی و کیفی داشته باشد و نمود یکی از همین پیشرفت‌ها، تاسیس برند لینک اند کو بود. این نشان از جمله برندهای چینی است که در اروپا فروش خوبی دارد و استانداردهای کیفی قاره سبز را پاس کرده است.

آن طور که مشخص است، شرکتی که قرار است خودروهای لینک اند کو (Lynk & Co) را وارد کند، یکی از خودروسازان خصوصی بزرگ کشور است که سابقه همکاری با چینی‌ها را دارد. به نظر می رسد واردات لینک اند کو هم متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل شرکت واردکننده هنوز نمی‌خواهد نام و نشانش رسانه‌ای شود.

واردات خودروهای لینک اند کو به ایران تایید شد

کمپانی لینک اند کو در سال ۲۰۱۶ در گوتنبرگ سوئد تاسیس شد و نشانی مشترک از جیلی و ولوو به حساب می‌آید. هدف از تاسیس لینک اند کو به وجود آوردن برندی بود که خودروهایی مدرن ارائه می‌دهد و اساس ویژگی‌های هایتِک و اتصالات اینترنتی را در خود دارد. هنوز مشخص نیست چه مدل‌هایی از این نشان قرار است به صورت وارداتی به ایران بیایند. اما برترین مدل‌های لینک اند کو پیشرانه هایی هیبرید دارند و پایه مهندسی مشترک جیلی و ولوو در قوای محرکه آن‌ها به کار رفته است.

بر اساس آن چه تابحال مشخص است، سهم واردات چینی‌ها در روند فعلی بسیار بیشتر از هر کشور دیگری است. تا به‌حال برندهای زیادی از چین برای واردات مطرح شده‌اند. اما بدون تردید لینک اند کو مهم‌ترین و بهترین نشان چینی است که برای واردات به آن پرداخته شده است. باید منتظر بود و دید روند نهایی واردات لینک اند کو به کجا ختم می‌شود و دقیقاً چه زمان این نشان چینی-سوئدی به بازار ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای لینک اند کو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    فقط واردات از چین مانع تولید ملی نمیشه؟ خاک تو سرتون بااین تصمیما، چهل ساله خون ملت رو کردن تو شیشه سیرمونی هم ندارن، حیف یه آدم سالم پیدا نمیشه سکان ایران رو بگیره دستش، هرکی میاد از دم فاسده

    پاسخ

    داداش ماشین خوب برا ایرانی حرامه تا اشغالی چینی هست و سود خوبی میبرند و کلاغ رو جای قناری رنگ می کنن میدن دست مردم مضلوم ایران و کسی حق انتقاد نداره انتظار خوب شدن اوضاع نداشته باشید الکی صابون به دلتون نزنید

    پاسخ

    درسته برند خوبیه اما تمام خودروهای چینی یا با میتسوبیشی یا هیوندا یا تویوتا و بی ام و و غیره شریک میشدنو پیشرانه هاشون مال اون شرکتا بوده و هست و تازه یک ساله یکی از شرکتاشون داره داخل چین جعبه دنده میزنه اما موتور ماشین هنوزم مشترکه

    پاسخ

    عالی هست انشالله زودتر بیاد رنگ و قیافه و طراحیش عالیه

    پاسخ

    سلام. شما با این اخبار و گزارشات ضد و نقیض خدمت بزرگی به جامعه ایران و مردم میکنید . ما درس خوبی از شما و دولتمردانمون میگیریم . چون از بس دروغ و وعده و دزدی دیدیم .

    پاسخ

    اگر این خبر صحت دارد لااقل در باره قیمت خودرو و شرکت وارد کننده نیز مطالبی ارائه نمایید
    این خودرو احتمالا دارای چند تیپ میباشد و با ت جه به اینکه خودرو چینی میباشد پایه قیمت نباید مانع ورود شود
    برای احترام به خواننده اخبار را شفاف اعلام فرمایید

    پاسخ

    حالا با روبل یا یووان؟!ححح

    پاسخ

    نمایندگی جیلی دکتر جکیله؟

    پاسخ

    سلام سال نو به همگی مبارک…
    آخه من نمیدونم این شایعه رو چه کسی راه انداخته همه هم دارن کپی می‌کنن، امروز رفتم نمایندگی جیلی پرسیدم گفتن اصلا همچین خبری صحت نداره!!
    ضمنا اساتید لینک اند کو از ۲۶ هزار دلار شروع قیمتش هست ، که قانونا ممنوع هستش…

    پاسخ

    سقف رو تا 40 هزار دلار بردن بالا ولی صحبت از برداشتن سقف هم به گوش می‌رسه

    پاسخ

    با سلام ونهایت احترام
    با از خودرو مانند با از بوورس میترکه.
    بزودی زود.

    پاسخ

    مجتبی داداش،فارسی بنویس که بقیه متوجه بشن چی گفتی!!!!
    یا حداقل وقتی نظرت رو نوشتی،یک بازخوانی بکن!!!
    یا اول روی کاغذ بنویس،بعد غلطها رو بگیر،بعد دوباره بنویس،بعد دوباره بخونش،بعد اگه از نظر املائی درست بود،از. نظر انشائی هم درست بود،اون وقت نظرت رو تایپ کن و پستش کن😂😂😂(خیلی خنده دار و خیلی زشته یک انسان بالغ و باسواد نتونه یک خط کامنت رو بنویسه)
    مجتبی داخل یک خط این همه غلط داری،اگه چندین خط بنویسی چی؟؟
    اسمت رو که جایی مجتبآ ننوشتی،باز آبرومون رو ببری؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    خورده گیر نباش داداش
    نوشته بازار خودرو مثل بازار بورس
    خودتو اذیت نکن برا گیر دادن به بقیه

    پاسخ

    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
    که گناه دگران بر تو نخواهد نوشت

    پاسخ

    احسنت …

    پاسخ