;
coinex

اینترنت هدیه ایرانسل برای نوروز 1402 [+روش فعالسازی]

بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای نوروز 1402 توسط این اپراتور برای کاربران ایرانسلی معرفی شد.

ایرانسل نخستین اپراتوری بود که دو روز پیش از آغاز سال جدید، بسته نوروزی اینترنت خود را معرفی کرد. این بسته ترکیبی مکالمه و دیتا برای تمام مشترکین ایرانسل عرضه شده است. البته ایرانسل اعلام کرده که همه ایرانسلی‌ها شانس برنده شدن روزانه 14 گیگابایت اینترنت هدیه علاوه بر این بسته را هم دارند.

بیشتر بخوانید: بسته های رومینگ ایرانسل برای نوروز 1402 با امکان استفاده در 50 کشور معرفی شدند

بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای نوروز 1402

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا‌رسیدن نوروز ۱۴۰۲، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای بزرگداشت این آیین تدارک دیده شده است، برخوردار شوند. اما هدیه نوروزی ایرانسل 1402 شامل چه مواردی است؟

بسته تخفیفی نوروزی ایرانسل 1402

بنابر اطلاعیه ایرانسل همه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند در نوروز 1402 یک بسته ترکیبی شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی درون شبکه و دو گیگابایت اینترنت بین‌الملل را با قیمت 8000 تومان دریافت کنند.

بسته اینترنت هدیه ایرانسل ویژه نوروز 1402 معرفی شد [+نحوه دریافت و فعالسازی]
بسته اینترنت هدیه ایرانسل نوروز 1402 معرفی شد
بسته ترکیبی ایرانسل ویژه نوروز 1401 در بازه زمانی ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ و بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» امکان‌پذیر است.

14 هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

همچنین همه ایرانسلی‌ها می‌توانند از 29 اسفند 1401 تا 13 فروردین 1402 با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من، شانس خود جهت دریافت بسته اینترنت هدیه 14 گیگی ایرانسل را امتحان کنند.

این بسته روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکین ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک طی بازه زمانی یاد‌شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه تا پایان همان روز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای نوروز 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    گوه به ذات اول و آخر اونی که دروغ میگه میخواد هرکی باشه

    پاسخ

    دروغ ثم الدروغ

    پاسخ

    از مشترک هاتون دزدی نکنید … هدیه نخواستیم …

    پاسخ