;
coinex

پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401 مشخص شد

پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401 مشخص شده که محبوب‌ترین ایموجی این لیست کاملاً متفاوت از آن چیزی است که تا اواسط تابستان بود.

شرکت داده‌کاوی لایف وب ضمن بررسی بیش از 3 هزار ایموجی پرتکرار کاربران فارسی‌زبان در توییتر، اینستاگرام، کانال و گروه‌های تلگرام پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401 را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: پرکاربردترین هشتگ های اینستاگرام در سال 2022 معرفی شدند

لیست پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401

بررسی‌های داده‌های لایف وب حاکی از آن است که «✅» پرتکرارترین ایموجی سال 1401 محسوب می‌شود که از طرف کاربران فارسی‌زبان در توییتر، اینستاگرام و تلگرام مورد استفاده قرار گرفته است. در این اطلاعات تفاوت محبوب‌ترین ایموجی‌ها در هر پلتفرم نکته چشمگیری به حساب می‌آید.

طبق بررسی‌های این شرکت در سال 1401 مقدار استفاده از ایموجی‌های مربوط به دسته شکلک‌ها و احساسات 25 درصد و میزان استفاده از ایموجی‌های دسته نمادها 24 درصد ثبت شده است. در جایگاه سوم تا نهم دسته‌بندی ایموجی‌های پر تکرار، به ترتیب مردم و بدن، اشیاء، سفر و مکان‌ها، حیوانات و طبیعت، فعالیت‌ها، پرچم‌ها، غذا و نوشیدنی جای گرفته‌اند.

در واقع بیشترین ایموجی تکرار شده در توییتر و اینستاگرام «❤» بوده است و «🔴» نیز پرتکرارترین ایموجی در کانال‌های تلگرامی در طول یک سال اخیر به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است آمارهای قبلی لایف‌وب منتهی به اواخر تیرماه سال 1401 بوده که نشان می‌داد کاراکتر «خنده (شادی)» محبوبترین ایموجی ایرانی‌ها در فضای مجازی بوده است. حالا این تغییر قابل ملاحظه در لیست پرطرفدارترین ایموجی کاربران فارسی زبان شبکه‌های اجتماعی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401

طبق این فهرست، ایموجی‌های «قلب»، «پوکر فیس»، «چشم قلبی»، «علامت اشاره به سمت پایین» و «نماد دایره قرمز» هم در زمره محبوب‌ترین ایموجی‌های به‌کارگرفته شده در فضای مجازی پس از ایموجی خنده تا آن بازه زمانی بوده‌اند.

داده‌کاوی صورت گرفته حاکی از آن است که ایموجی‌های «خنده (شادی)»، «گریه» و «چشم قلبی» بین کاربران توییتر از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده‌اند. از سوی دیگر کاراکترهای «چشم قلبی»، «قلب قرمز» و «تیک سبز» از پرطرفدارترین ایموجی‌ها در اینستاگرام محسوب می‌شوند.

در گروه‌های تلگرامی هم دوباره شاهد قرارگیری ایموجی «خنده» یا همان «شادی» در لیست کاربردی‌ترین ایموجی‌ها هستیم و «تیک سبز» و «اشاره به سمت پایین» از دیگر کاراکترهای پرتکرار این فهرست هستند. در کانال‌های تلگرامی نیز با توجه به لزوم تنظیم مطلب و خوانش بهتر برای مخاطب، ایموجی‌های دسته نماد دارای بیشترین کاربرد هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرکاربردترین ایموجی های کاربران ایرانی در سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر