;
coinex

مشخصات فنی هیوندا النترا وارداتی 2023 اعلام شد

مدتی پیش واردات هیوندا النترا 2023 به ایران تایید شد و حالا برخی رسانه‌ها، مشخصات فنی هیوندا النترا وارداتی 2023 را منتشر کرده‌اند.

شرکت کوشا خودرو که واردات محصولات کیا را بر عهده گرفته و چندین مدل از خودروهای این شرکت را تاکنون به کشور وارد کرده، اخیرا از واردات هیوندا النترا 2023 نیز خبر داده است. حال و در شرایطی که برنامه واردات خودرو افتان و خیزان در حال پیگیری است، جزئیاتی از مشخصات فنی هیوندا النترا 2023 که برای واردات به ایران در نظر گرفته شده اعلام شده است. کوشا خودرو در حال حاضر 30 دستگاه از این خودرو را برای واردات به ایران ثبت سفارش کرده است.

بیشتر بخوانید: شاهین اتوماتیک CVT توسط سایپا معرفی شد[+مشخصات، تصاویر و قیمت]

مشخصات فنی هیوندا النترا وارداتی 2023 اعلام شد

خبرها حاکی از آن است که شرکت کوشا خودرو قصد دارد به‌زودی حدود 300 دستگاه از سدان کلاس C هیوندای النترا 2023 را با شماره اتاق CN7 از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه کند. در همین راستا مشخصات و امکانات نسل هفتم این خودرو کره‌ای برای عرضه به بازار ایران مشخص شده که در ادامه جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی هیوندا النترا وارداتی 2023 اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات رفاهی النترا 2023

نخستین سری از هیوندای النترا 2023 با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی گاما MPi روانه بازار ایران خواهد شد که این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 128 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد. این خودرو در بخش فنی در سطح کیا سراتو 1.6 لیتری کوشا خودرو قرار دارد.

این سدان کره‌ای دارای 4675 میلی‌متر طول، 1825 میلی‌متر عرض، 1430 میلی‌متر ارتفاع و 2720 میلی‌متر فاصله محوری بوده و حجم باک آن به 47 لیتر می‌رسد. همچنین این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر می‌تواند مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 7.5 لیتر را به‌همراه داشته باشد. وزن خالص هیوندای النترا 2023 نیز در بازارهای جهانی با اتاق CN7 بسته به سطح امکانات به 1160 تا 1340 کیلوگرم می‌رسد.

با توجه به سقف واردات، مدل وارداتی هیوندای النترا 2023 در بازار ایران از امکاناتی چون سنسور باد تایرها، اپل کارپلی، اندروید اتو، سنسور نور، سانروف، جلوآمپر آنالوگ با نمایشگر ۴.۲ اینچی دیجیتال، استارت دکمه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، بلوتوث، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه، چراغ‌های هالوژن، جلوپنجره مشکی، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی و دو ایربگ بهره می‌برد.

گفتنی است این خودرو در بازارهای جهانی در مدل فول یا لوکس خود با امکاناتی چون جلوآمپر دیجیتال، سیستم صوتی حرفه‌ای BOSE، تریم داخلی چرم، دوربین 360 درجه، هفت ایربگ 11 نقطه‌ای، صندلی برقی راننده، حافظه صندلی راننده، سردکن صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خطی، فناوری LED چراغ‌ها و نور بالای اتوماتیک قابل سفارش است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی هیوندا النترا وارداتی 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر