;
coinex

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 11 ایکس و دو گوشی دیگر شیائومی منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 11 ایکس و دو مدل دیگر از گوشی‌های این شرکت نیز عرضه شد. شیائومی امروز نیز سه مدل گوشی را در برنامه به‌روزرسانی خود قرار داد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 11 ایکس به همراه رابط کاربری MIUI 14  امروز برای دو مدل دیگر از برندهای ردمی و پوکو منتشر شد. شیائومی برنامه به‌روزرسانی دستگاه‌هایش را با سرعت بیشتری پیش می‌برد و در کنار می 11 ایکس، گوشی‌های ردمی نوت 10 پرو و پوکو ام 5 را نیز به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری خود مجهز کرده است.

بیشتر بخوانید: لیست کامل گوشی‌هایی دریافت‌کننده آپدیت رابط کاربری MIUI 14 شیائومی [+فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده ردمی و پوکو]

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 11 ایکس منتشر شد

ماه دسامبر بود که شیائومی به‌طور رسمی آپدیت MIUI 14 برپایه سیستم عامل اندروید 13 را تایید کرد. تا به امروز محصولات متنوعی از جمله ردمی K50i، شیائومی ۱۲ پرو، شیائومی ۱۱ تی و شیائومی می ۱۰ این آپدیت را دریافت کرده‌اند.

به‌تازگی اما سه گوشی جدید نیز به لیست دریافت‌کنندگان این بروزرسانی اضافه شده‌اند. محصولات جدیدی که این آپدیت را دریافت کرده‌اند، گوشی می 11X، ردمی نوت 10 پرو و پوکو ام 5 هستند.

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 10 ایکس منتشر شد

آپدیت جدید شیائومی برای دو گوشی می 11 ایکس و ردمی نوت 10 پرو نسخه نرم افزار را به V14.0.2.0.TKHINXM ارتقا می‌دهد. این بروزرسانی حجمی 3.9 گیگابایتی داشته و دربرگیرنده بروزرسانی امنیتی ژانویه 2023 است.

گوشی می 11 ایکس در ابتدا به به رابط کاربری MIUI 12 و اندروید 11 مجهز بود. بنابراین آپدیت MIUI 14 در حقیقت دومین آپدیت بزرگ نرم افزاری این دستگاه به شمار می‌رود.

این بروزرسانی قرار است پیشرفت‌های مهمی را در عملکرد این گوشی رقم بزند. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به بارگذاری سریع‌تر اپلیکیشن‌ها، عمر باتری بیشتر و بهبود مدیریت حافظه حتی برای اپلیکیشن‌های سنگین و بازی‌ها اشاره کرد.

بعید به نظر می‌رسد که شیائومی می ۱۱ ایکس آپدیت نرم افزاری دیگری را دریافت کند. بنابراین اندروید ۱۳ احتمالا آخرین نسخه اندروید این گوشی خواهد بود.

آپدیت اندروید 13 و MIUI 14 برای ردمی نوت 10 پرو

ردمی نوت ۱۰ پرو هم دیگر محصول شیائومی است که آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کند. این گوشی هم در ابتدا به اندروید 11 و MIUI 12 مجهز بود.

چندین نسخه مختلف از بروزرسانی جدید MIUI برای این گوشی منتشر شده که در اندونزی، تایوان، چین، روسیه و ترکیه در حال تست شدن است.

البته گزارش‌ها حاکی از این است که آپدیت این گوشی در اندونزی و تایوان عرضه شده و به‌زودی در اختیار کاربران این محصول در سرتاسر دنیا هم قرار می‌گیرد. این آپدیت نیز قرار است سرعت گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو را ارتقا دهد و باعث افزایش پایداری و پاسخگویی آن شود.

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 10 ایکس منتشر شد

آپدیت اندروید 13 و MIUI 14 برای پوکو M5

بر اساس گزارش‌های رسیده، گوشی Poco M5 نیز یکی دیگر از دستگاه‌هایی‌ است که رابط کاربری جدید شیائومی در برخی بازارها برای آن عرضه شده و به‌زودی در تمامی نقاط دنیا عرضه خواهد شد.

کاربران این گوشی نیز می‌توانند با نصب این رابط کاربری انتظار بهبود قابل توجه در عملکرد دستگاه را داشته باشند. این آپدیت باعث مصرف پایین‌تر رم شده و سرعت پاسخگویی دستگاه را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، عملکرد کلی Poco M5 نیز به دنبال نصب این بروزرسانی بهبود خواهد یافت. در کنار همه این موارد، آپدیت MIUI 14 از صفحه هوم اسکرین جدیدی بهره خواهد برد که قابلیت‌های بصری تازه‌ای را در اختیار کاربران این دستگاه قرار خواهد داد.

آپدیت اندروید 13 شیائومی می 10 ایکس منتشر شد

همچنین به دنبال نصب رابط کاربری جدید، تغییراتی نیز در منوی تنظیمات (Settings) گوشی پوکو ام 5 مشاهده خواهد شد. این بروزرسانی همچنین بسته امنیتی جدید مارس 2023 را نیز به این گوشی اضافه خواهد کرد.

شیائومی تا به امروز به‌خوبی توانسته نسل جدید رابط کاربری خود را بر روی دستگاه‌های میانرده و اقتصادی خود منتشر کند. با این حال انتظار می‌رود در آینده شاهد اضافه شدن دستگاه‌های جدیدی به لیست محصولات مجهز به MIUI 14 باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 شیائومی می 11 ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر