;
coinex

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14 منتشر شد

سامسونگ آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14 را ارائه کرده است. این آپدیت برای گوشی میان‌رده و محبوب گلکسی A14 5G ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد.

به‌تازگی شاهد عرضه جدیدترین رابط کاربری سامسونگ، یعنی آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14 با شماره نسخه A146BXXU1BWC3 هستیم. این آپدیت فعلاً برای کاربران گوشی میان‌رده و محبوب گلکسی A14 5G سامسونگ برخی از کشورهای آسیایی همچون هند و سریلانکا منتشر شده که از قابلیت‌های جدید و پایداری بهتری برخوردار است. به‌نظر باید در روزهای آتی سایر کاربران این گوشی در دیگر مناطق جهان هم منتظر دریافت این به‌روزرسانی باشند.

گوشی گلکسی A14 5G یک گوشی میان‌رده و اقصادی با نمایشگر 6.6 اینچی، نرخ نوسازی 90 هرتزی و فول اچ‌دی است که مجهز به دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی است و وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری بزرگ هست.

بیشتر بخوانید: این گوشی های سامسونگ آپدیت One UI 6 و اندروید 14 را دریافت نمی‌کنند

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14

کاربران گوشی‌های گلکسی ای 14 فایوجی با این آپدیت به‌نظر باید منتظر بهبود عملکرد و کارایی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض روی گوشی خود باشند. به عنوان نمونه اپلیکیشن Gallery عملکرد بهتری در جستجو از خود نشان خواهد داد و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات تصاویر را تسهیل می‌کند. از طرفی همچنین اپلیکیشن Modes and Routines با گزینه‌ها و قابلیت‌های جدید ارتقا یافته و حالا مواردی مثل استایل فونت، Quick Share، رینگتون و والپیپر را عرضه خواهد کرد.

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14

همچنین ویژگی مالتی‌تسگینگ (چندوظیفگی یا اجرای چند برنامه در کنار هم) پس از این آپدیت کارایی بهتری پیدا خواهد کرد و به کاربران امکان فعال‌سازی حالت اسپلیت اسکرین را با کشیدن دو انگشت روی صفحه خواهد داد؛ لذا به راحتی توانایی اجرای دو برنامه در کنار هم را خواهید داشت.

این گوشی اپلیکیشن‌های پراستفاده را جهت اجرا در حالت اسپلیت اسکرین پیشنهاد کرده که همین امر به کارآیی بهتر مالتی‌تسکینگ خواهد انجامید. افزون بر این، کاربران قادر خواهند بود تا پنجره یک اپلیکیشن را با درگ کردن کوچک و بزرگ ساخته تا به‌طور آسان‌تری بین برنامه‌ها جابه‌جا شوند.

همراه این آپدیت همچنین پچ امنیتی ماه مارس 2023 نیز قابل دریافت است که بیش از 50 مشکل امنیتی در گوشی سامسونگ را نیز رفع می‌کند. درصورتی که کاربران ایرانی قصد اطلاع از دریافت این آپدیت را دارند باید به صفحه تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و وارد بخش Software update شوند. اگر این بروزرسانی برای شما فرستاده شده باشد، دکمه Download and install روی صفحه ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    همین الان برا a22 4g اومد

    پاسخ