;
coinex

نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو عرضه می‌شود [+تصاویر]

نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو به‌زودی عرضه خواهد شد.

امروز گوشی پرچمدار ردمی در یک مراسم ویژه معرفی خواهد شد. پیش‌تر نیز مشخصات این گوشی جذاب لو رفته یود و حالا در تیزر رسمی این گوشی، یک نسخه جذاب تحت عنوان نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو نیز دیده شده است. قبلاً نیز برخی کمپانی‌های فناوری از طرح‌های سینمایی، بازی و … برای محصولات خود استفاده کرده‌اند. اما طراحی اسکینی مانند هری پاتر آن هم در یک گوشی موبایل می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: گوشی اختصاصی کوکاکولا توسط ریلمی معرفی شد

نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو معرفی می‌شود

شرکت‌های فناوری به طور فزاینده‌ای با استودیوهای هالیوود همکاری می‌کنند تا نسخه‌های ویژه‌ای از محصولات خود را با فضای فیلم‌های محبوب منتشر کنند. این همکاری‌ها به طرفداران این فرصت را می‌دهد که با خرید محصول خاص، قطعه‌ای از یادگاری‌های مرتبط با فیلم‌های مورد علاقه‌شان را داشته باشند و در عین حال فرصتی را برای شرکت‌های فناوری فراهم می‌کنند تا محصولات خود را به مخاطبان بیشتری عرضه کنند.

نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو معرفی می‌شود

به عنوان مثال، سامسونگ در گذشته با مارول استودیو برای عرضه مدل‌های خاص موبایل‌های خود با تم Avengers همکاری کرده است. یا اپل با دیزنی برای عرضه مدل خاص ایرپادز الهام گرفته از جنگ ستارگان همکاری نمود. حال و طبق جدیدترین گزارش‌ها، Redmi در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل خاص از Redmi Note 12 Turbo با تم هری پاتر است.

این مدل خاص با لباس کالج جادوگری هاگوارتز، شالگردن، عصای جادویی و موارد معروف دیگر دنیای هری پاتر شامل یک اعلامیه پذیرش و یک سنجاق 9¾ ارایه می‌شود. تصاویری از این مجموعه را اینجا می‌بینید:

نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو معرفی می‌شود

شایعات در مورد شیائومی ردمی Note 12 توربو می‌گویند که ممکن است صفحه‌نمایش OLED تخت ۶.۶۷ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ داشته باشد. در بخش نرم افزار احتمال حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ و MIUI 14 وجود دارد. این گوشی ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی داشته باشد.

در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 گزارش می‌شود. بالاترین مدل دستگاه ممکن است دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 باشد.

در قسمت جلویی ردمی نوت 12 توربو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. مشخصات دوربین سه گانه این دستگاه احتمالا شامل دوربین 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد.

یک گزارش دیگر ادعا می‌کند که احتمالا همین دستگاه به عنوان Poco F5 در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ رونمایی شود.

طبق تیزر رسمی، ردمی Note 12 Turbo با یک مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این موضوع برای اولین بار در تاریخچه سری Redmi Note اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نسخه هری پاتر ردمی نوت 12 توربو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر