;
coinex

ادعای محیرالعقول زارع پور: سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم 75 درصد افزایش داشته است!

زارع‌پور در اظهاراتی عجیب مدعی شد که طبق آمارها سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 75 درصد افزایش داشته است.

زارع‌پور طی گفتگویی ویدیویی در مورد اقدامات وزارت ارتباطات در طول سال 1401 برای افزایش سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم و برنامه‌های این وزارتخانه برای سال‌های آتی بیان داشت: «براساس آمار در حال حاضر برخلاف آنچه تصور می‌شود سرعت اینترنت نسبت به اوایل دولت حدود 75 درصد افزایش و رتبه ایران 20 پله کاهش یافته است.»

وی در ادامه افزود: «در حوزه اینترنت ثابت در ایران 10 سال است که کاری انجام نشده و جزو کشورهای انتهای فهرست جهانی شاخص‌های توسعه اینترنت ثابت هستیم که من از همان روز اول به عنوان یک آسیب‌شناسی این موضوع را مطرح کردم. ما در تلاش هستیم سرعت‌های چندصد مگی را برای مردم فراهم کنیم.»

بیشتر بخوانید: تماس تصویری پلتفرم های ایرانی در نوروز 1402 رایگان شد ؛ عیدی زارع پور به مردم!

سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم افزایش داشته است!

زارع‌پور با تأکید بر لزوم رفع نیاز مردم اعلام کرد که در سیاست‌هایی قبلی که در مورد محدودیت‌های این بخش درنظر گرفته شده‌اند باید بازنگری صورت پذیرد، وی در این مورد تشریح کرد: «در این خصوص ریاست جمهوری در حکم انتصاب دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز بر بازنگری در سیاست‌ها و مصادیق محدودسازی پلتفرم‌ها تأکید کرده است. اما به هر حال همانند هر جای دیگر در دنیا پلتفرم‌های خارجی برای فعالیت در کشور باید برخی قوانین داخلی را رعایت کنند و پاسخگویی این پلتفرم‌ها در حال حاضر فقط مسئله ما نیست و دیگر کشورها نیز به نوعی با آن درگیر هستند.»

سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم

وی همچنین اضافه کرد: «نظر ما در وزارت ارتباطات این است که در بسیاری از محدودیت‌های ایجادشده از زمان تأسیس کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر اساس قانون جرائم رایانه‌ای در سال 1388 جای بازنگری وجود دارد.»

براساس اظهارات وزیر ارتباطات اقدام به فیلترینگ اخیر دو پلتفرم مشهور شبکه‌های اجتماعی هم بر مبنای تصمیم نهادهای امنیتی انجام گرفته که شرط و شروطی جهت ادامه فعالیت آن‌ها درنظر گرفته‌اند؛ از جمله این شروط می‌توان به تأسیس دفتر و پاسخگویی آن‌ها اشاره کرد که در صورت انجام این اقدامات حتماً برای بازگشایی این دو پلتفرم تلاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص میزان سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دروغ ک شاخ و دم نداره . تو گفتی افزایش یافته ماهم باور کردیم هه. تف تو ذات ادم دروغگو و حیله گر

    پاسخ