;
coinex

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در ماه رمضان و نوروز 1403 [+ ساعت پخش تکرار]

فصل جدید زندگی پس از زندگی در ماه رمضان و نوروز 1403 از شبکه چهار پخش می‌شود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی با ما همراه شوید.

برنامه‌ی پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» به کارگردانی و اجرای عباس مورون درباره مرگ و عالم ماوراء است و به تجربه‌های نزدیک به مرگ می‌پردازد. اولین فصل این برنامه در سال 1399 پخش شد و با توجه به استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون، تولید آن ادامه پیدا کرد. این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند چند سال گذشته قبل از افطار روی آنتن می‌رود.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های مذهبی هستید، می‌توانید فصل جدید برنامه زندگی پس از زندگی را از دوشنبه 21 اسفند ماه سال 1402، از شبکه چهار تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی و جزئیات این برنامه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار سیما زمان پخش زندگی پس از زندگی 1403 در شب‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 17:00 است. روز بعد در ساعت‌های ۱:۰۰ بامداد و ۱۲:۱۵ ظهر  ساعت تکرار زندگی پس از زندگی 1403 از شبکه چهار است. (ساعت بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

زمان پخش زندگی پس از زندگی 1403
ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی

زندگی پس از زندگی روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، بینندگان شاهد روایت‌های شگفت انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب خواهند بود.

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

عباس موزون تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: «مدت زمان هر برنامه امسال ۸۰ دقیقه است و از حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.»

تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به چالش‌ها و سختی‌های تولید این برنامه اظهار کرد: «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای است که با دست خالی و بودجه‌ای که زیاد نیست آمارهای شگفت‌انگیزی از نظر رضایت‌مندی و میزان مخاطب دارد که رکوردشکن بوده است.»

موزون با اشاره به حواشی‌ که برنامه را درگیر کرده است، عنوان کرد: «چندی پیش گفته بودند که عباس موزون استعفا داده است و یا حواشی دیگری برای برنامه ساختند. با هر روشی می‌خواهند مخاطب برنامه را دور کنند و من از این رفتارهای غیررحمانی گلایه دارم.»

کارگردان و مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: «برنامه نه تنها در زمان خود پخش می‌شود بلکه امسال یک قسمت اضافه هم تولید کرده‌ایم و یک روز هم پیشواز می‌رویم، به این ترتیب یک روز قبل از ماه رمضان یعنی دوشنبه ۲۱ اسفند شروع پخش برنامه خواهد بود.»

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی
ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی

عباس موزون درباره‌ی ویژگی‌های فصل جدید برنامه زندگی پس از زندگی گفت: «تفاوت ویژه‌ای در استودیوی برنامه حاصل شده است که حتماً برای مخاطب جذاب خواهد بود و تنوع و فرم تصاویر ضبط شده در شهرها و استان‌های کشور به پختگی و بلوغ رسیده است.

امسال چهار سوژه بسیار خاص داریم که بیش از ۲۵ سال است دنبال آنها می‌گشتم و امسال به لطف خدا پیدایشان کردم؛ سوژه‌هایی که در حوزه تجربه‌های نزدیک به مرگ منحصربه‌فرد هستند و محققان این تجربه‌ها را قطعا شگفت‌زده خواهد کرد. ضبط برنامه تا اسفند ماه ادامه داشت و قسمت‌های اولیه آماده پخش شده است.»

عباس موزون درباره رضایت و آمار مخاطبان این برنامه در سال گذشته اظهار داشت: «خدا را شکر بیشترین بیننده را در دو سال گذشته و بیشترین رضایت را در سیما کسب کرده است. یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده است رکورد رضایتمندی را شکسته است.»

جالب است بدانید میهمانان این برنامه از نقاط مختلف ایران و جهان انتخاب می‌شوند و طبق گفته عباس موزون، میهمانان برنامه از ۷۰ فیلتر راستی آزمایی مناسب بودن زمان و کیفیت تجربه وجود شاهد دوم و مواردی دیگر عبور می‌کنند و سرانجام یک نفر از پنجاه مورد بررسی شده به عنوان میهمان برنامه انتخاب می‌شود.

سوالات متداول

موضوع برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

برنامه زندگی پس از زندگی چند قسمتی است؟

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (17 نظر)

    درود بر شما آقای موزون عزیز و بزرگوار فقط خوده خدا میدونه که برنامه فوق‌العاده شما چه خیل کثیری از مردم رو به صراط مستقیم و به سمت حق و حقیقت رهنمون شده یکیش خوده من که یک کاهل الصلاه بودم و الان هرگز نمی‌گذارم که نمازم قضا بشه انشالله که پروردگار همیشه حافظ و نگهدارتون باشه

    پاسخ

    برنامه بسیار آموزنده ایه وخیلی هارو واقعاً به خدا نزدیکتر میکنه ولی ساعت پخش شب رو ساعت 9بزارید فکرمیکنم بیشتر بتونن نگاه کنن

    پاسخ

    نازنین انسانی هستین اقای موزون که رسالتتون انسان سازی و هدایت هست خدا شما را انتخاب کرد و شما هم ب نحو. احسن ادای تکلیف کردین. بسیار از زحمات شما و همکارانتون سپاسگزارم

    پاسخ

    برنامه بسیار جالب آموزنده وتاثیر گداری هست و خداروشکر در زندگی من وخیلی از افراد دیگه بسیار بسیار تاثیر مثبت داشته با تشکر فراوان از اقای موزون ودیگر دست اندر کاران اما زمان تکرار اون مناسب نیست برای نیمه شب ک خیلی ها با توجه ب ماه مبارک باید زودتر بخوابن و ظهر روز بعد هم ک حوالی اذان ظهر و وقت خواندن نماز هست لطفا زمان تکرار رو تغییر بدید

    پاسخ

    با عرض سلام و احترام به تمامی زحمت کشان این بر نامه واقعا عالی وتاثیر گذار هست بنده گفته های این عزیزان را به مانند خودشان باوردارم وبه گفته هایشان اعتقاد دارم .خواهش می کنم تکرا ردوم این برنامه در ساعت ۲۳ اجراکنید با نهایت تشکر

    پاسخ

    باعرض سلام وخسته نباشید بسیارعالی واموزنده هست امیدوارم که امثال ماها عبرت بگیریم وبخودمون بیایم وخودمون اصلاح کنیم خداخیرتون بده

    پاسخ

    خدا برکتون بده اقای موزون خیلی برنامه ی عالی خوب خلاصه هرچی بگم بازم کمه. بخدا اته دلم برنامتونو خودتونو دوس دارم

    پاسخ

    با عرض سلام و تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این برنامه کمک کردن برنامه بسیار عالی و تاثیر گذار هسته.عاجزانه تقاضا دارم ادامه داشته باشد و در صورت امکان در ماه مبارک رمضان و حتی ایام سال از شبکه خوب چهار هر روز چند سوره قرآن بصورت فارسی با صدا خوانده شود و زیر نویس عربی خواندن قرآن به عربی خوب هسته متاسفانه خیلی از ما عربی بلد نیستیم اگر ما شیعیان حتی ده درصد به دستورات خدا عمل میکردیم این همه گناه و مرتکب نمیشدیم با تشکر از شما و کسانی کوچکترین قدم برای گسترش اسلام و راهنمایی تمام انسان‌ها بر میدارن خداوند حامی شما باشد التماس دعا

    پاسخ

    دست مریزاد، امیدوارم این نوع برنامه ها ادامه داشته باشه تا باعث بشه بعضی از این انسان های از خدا بی خبر عبرت بگیرن و به راه راست برگردن

    پاسخ

    سلام
    بخوبی میدونم جناب دکتر موزون و تیم حرفه ای ایشون چقدر در سراسر کشور زحمت میکشن تا یه برنامه آماده پخش بشه و چقدر پشت صحنه و رفت و آمدهای بسیار خسته کننده و طاقت فرسا انجام میشه تا ما و امثال ما عبرت بگیریم و بخدا و اعمالمون فکر کنیم،دست مریزاد به آقای موزون و عملکرد ایشان،خدا قوت بزرگ مرد، بنده از نیم ساعت قبل از شروع انتظار میکشم و اشتیاق دیدن برنامتون رو دارم، هر چی آرزوی خوبه براتون از خدا خواهانم ، انشالله همیشه در پناه حق سلامت باشید و بتونید همیشه این برنامه رو ادامه بدین، بنده دست شما را میبوسم و بهتون افتخار میکنم،خیلی تحول در بنده بوجود اومده بخاطر وجود شما نازنین مرد و برنامه خوبتون، یا حق

    پاسخ

    سلام و درود
    بسیار بسیار عالی..از جناب آقای موزون تشکر و قدر دانی مینمایم .
    بسیار علاقمند، مسلط و مودبانه برنامه رو اجرا می‌کنند و عالی عالی تجربه های خوبی رو به اشتراک می‌گذارند.
    برای من و هرکس که وجدان بیداری و حق شناسی دارند، قطعا مفید میباشد .
    و من الله توفیق

    پاسخ

    باعرض سلام وادب خدمت آقای موزون و تمامی کسانی که این برنامه عالی وعبرت آموز را پخش میکنم تشکر میکنم از شما و برنامه خوبتون موفق باشید.

    پاسخ

    خیلی عالی و آموزنده است، اگر ببینیم و عبرت بگیریم.
    لطفاً زمان پخش تکرار را صحیح اعلام فرمایید.

    پاسخ

    تکرار برنامه فقط ساعت ۱ بامداد و ۱۲:۱۵ روز بعد هست. واقعا متاسفم که با انتشار اطلاعات غلط تو سایت باعث می‌شید زمان ما هدر بره. بر ای مدیر سایتتون هم متاسفم …

    پاسخ

    تکرار ساعت ۱ بامداد و حدود ۱۲:۳۰ روز بعد پس از اذان ظهر (ممکنه حدود ۵ دقیقه این طرف اون طرف داشته باشه)

    پاسخ

    آقای مجریه عزیز از اون ریسمان نقره ای رنگم که بین این افراد و جسمشون هست هم سخن بگید چون همون ریسمان ثابت کننده بازگشته

    پاسخ

    بینهایت عالی و انسان را هرچه بیشتر به سمت رفتا ر گفتار و پندار نیکو سوق می دهد آفرین برسازندگان آن وافرین براقای دکتر موزن د رود فراوان بر شما

    پاسخ