;
coinex

ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار [+فیلم]

ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار آنقدر جالب است که آینده محیط‌های کسب‌وکار را به‌خوبی نشان می‌دهد. در ویدئوی زیر می‌توانید تصاویر این دفتر کار را ببینید.

ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار می‌تواند آینده دفاتر کار خصوصاً دفاتر کار شرکت‌های بزرگ را نشان دهد. لینکدین به‌عنوان بزرگترین و بهترین شبکه اجتماعی کسب‌وکار که تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد، از دفتر کار جدید خود موسوم‌ به “دفتر کار هیبریدی” رونمایی کرد. این شرکت از زمان پاندمی کرونا این ایده را کلید زده است و حالا شاهد بلوغ آن هستیم. دفتر کار جدید لینکدین را می‌توانید در ویدئویی که در ادامه مطلب قرار دارد ببینید.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت با استفاده از هوش مصنوعی پروفایل کاربران لینکدین را کامل می‌کند

ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار اجرا شد

لینکدین یک شبکه اجتماعی-تجاری و اشتغال‌محور آمریکایی است که از طریق وب سایت‌ و اپلیکیشن خود فعالیت می‌کند. این پلتفرم به جویندگان کار اجازه می‌دهد رزومه خود را به کارفرمایان برای درخواست شغل ارسال کنند.

اما لینکدین به همین بسنده نکرده و محیط کاری جدید خود که به آن دفتر هیبریدی می‌گوید را به گونه‌ای طراحی کرده که وعده تغییری بزرگ در آینده محیط کار را می‌دهد.

این شرکت قبل از شروع همه‌گیری کرونا قصد طراحی یک ساختمان جدید را داشته که با شروع پاندمی و محدودیت‌های آن این ایده تغییر کرد و تصمیم گرفتند که محیطی جدید بسازند تا مناسب با فعالیت‌های ترکیبی باشد و هدف آن به صرف تجمع حداکثری کارمندان خلاصه نشود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ایده انقلابی لینکدین برای دفاتر کار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وای چه خدا چه مرد خوشتیپی منو غش 😍❤️💋

    پاسخ