;
coinex

ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی [+ ساعت تکرار]

قهرمانان معمولی نام جدیدترین محصول مرکز مستند سوره است که با آغاز سال نو از شبکه یک سیما پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی همراه ما باشید.

مجموعه مستند قهرمانان معمولی به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده ساخته شده است. این مستند قصه کسانی است که بدون برخورداری از امکانات زیاد، بر همه مشکلات و شکست‌ها غلبه می‌کنند و سعی در پیشرفت خود و اطرافیان‌شان دارند.

این مستند ۱۳ قسمت دارد و طراحی و ساخت لوگو و تیزر قهرمانان معمولی به ترتیب برعهده پوریا هنزکی و مریم کیومرثی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

ساعت پخش سریال آتش و باد [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی

بر اساس جدول پخش مجموعه‌های ایام نوروز، زمان پخش مستند قهرمانان معمولی ساعت 24:00 است. این مستند از اول فروردین ماه هر شب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی

اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت 11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار مستند قهرمانان معمولی شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

این مستند جدید سوره در استان‌های فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، گیلان، سیستان و بلوچستان و تهران ضبط شده است.

قهرمانان معمولی روایتی مستند از زندگی افرادی است که نقش خود را در بهبود وضعیت جامعه پیدا کرده‌اند. این اثر قصه افرادی را به تصویر می‌کشد که در نقاط مختلف ایران آزمون و خطاهای انفرادی در زندگی داشتند و در مقطع و جایگاهی که به یک سود و منفعتی رسیده‌اند، آن را از یک فعالیت شخصی به مردم منطقه یا کل ایران تعمیم داده‌اند.

بینندگان در این مجموعه مستند با داستان زندگی کشاورز، دامدار، معلم، کارآفرین، ورزشکار، روحانی و جهادگری آشنا می‌شوند که دور از پایتخت زندگی و مساله‌محور عمل می‌کنند.

مهدی رشوند از کارگردانان این مجموعه در پاسخ به این سوال که سوژه‌های مستند چگونه انتخاب ‌شدند، گفت: «عکاسان آژانس سو از اکثر سوژه‌ها قبلا مجموعه عکسی تهیه کرده‌ بودند. و قبل‌تر از آن یک تیم پژوهشی به آن‌ها سرزده و با سوژه‌ها آشنا شده بودند. می‌توانم بگویم قبل از سفر با اکثر سوژه‌ها آشنایی داشتیم و سعی می‌کردیم عواملی را برای تولید انتخاب کنیم که سوژه‌ها را می‌شناسند. به عنوان مثال فیلمبردار مستند، عکاسی بود که مجموعه عکس را تهیه کرده بود.»

ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی
ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی

اولین قسمت از قهرمانان معمولی با نام آتون به قصه طیبه آتون بانوی ۲۸ ساله از روستای کلاب وسطی شهرستان دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دارد که زندگی خود را از دل کتاب‌ها و قصه‌ها پیدا می‌کند.

طیبه آتون این قصه‌ها را سینه به سینه و روستا به روستا در دل جنگل‌های بلوط برای بچه‌ها می‌خواند و دنیای بچه‌ها را با قصه‌های بزرگ، رنگی می‌کند.

عوامل مجموعه مستند قهرمانان معمولی

  • کارگردانان: مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده
  • تصویربرداران: مجتبی حیدری، مهدی رشوند، زهرا استادزاده، سیدمتین هاشمی، پوریا ترابی و مریم سردشتی
  • صدابرداران: عرفانه سیدمحمدی، فاطمه حسین‌مردی، محدثه مدنی و شیما فیض‌نسب
  • تدوین: مهدی رشوند و مریم کیومرثی
  • تحقیق و پژوهش: فاطمه حیدری
  • نویسنده: فاطمه حیدری و صبا هاشمی
  • روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی
  • ساخت تیزر: مریم کیومرثی، مریم سردشتی و فاطمه حسین‌مردی
  • عکاس و تصویربردار پشت صحنه: عاطفه سادات صفوی، محدثه مدنی، فاطمه حسین‌مردی و افسانه شهباززاده
  • مجری طرح: آژانس مستند سو و محصول مرکز مستند سوره

سوالات متداول

موضوع مجموعه مستند قهرمانان معمولی چیست؟

در این مجموعه مستند داستان زندگی کشاورز، دامدار، معلم، کارآفرین، ورزشکار، روحانی و جهادگری روایت می‌شود که دور از پایتخت، زندگی و مساله‌محور عمل می‌کنند.

مجموعه مستند قهرمانان معمولی چند قسمت دارد و کارگردان آن کیست؟

مستند قهرمانان معمولی 13 قسمتی است و به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده ساحته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش مستند قهرمانان معمولی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر