;
coinex

سامسونگ در سال 2023 یک گوشی تاشو با دو لولا عرضه می‌کند

احتمالاً امسال دیگر نباید منتظر گلکسی S23 FE سامسونگ باشیم و به جای آن این غول فناوری کره‌ای یک گوشی تاشو با دو لولا و طراحی جذاب معرفی خواهد کرد.

براساس گزارش‌هایی که اخیراً انتشار یافته، به‌نظر سامسونگ امسال قصد رونمایی از یک نوع گوشی تاشو با دو لولا را دارد. البته اگر بتوانیم قائل به صحت این گزارش باشیم، غول کره‌ای مدل FE گلکسی S23 را ارائه نخواهد کرد که پیش‌تر نیز چندین مرتبه به همین مسئله اشاره شده است.

طبق ادعای Yogesh Brar، منبع اخبار حوزه فناوری در توییتر به‌نظر سامسونگ برخلاف شایعات اخیر، قصد عرضه مدل Fan Edition گلکسی S23 را نخواهد داشت و در مقابل مشغول طراحی یک گوشی هوشمند تاشو جدید است. همچنین به این علت که گوشی‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 احتمالاً در اواخر سال 2023 رونمایی خواهند شد، به‌نظر باید منتظر سومین تاشو سامسونگ نیز همراه با همین گوشی‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: این گوشی های سامسونگ آپدیت One UI 6 و اندروید 14 را دریافت نمی‌کنند

رونمایی از گوشی تاشو با دو لولا از سوی سامسونگ

طبق اعلام این افشاگر، گوشی تاشو آینده سامسونگ با بهره‌گیری از دو لولا قابلیت تاشدن به سه بخش را خواهد داشت. با توجه به محبوبیت این نوع از گوشی‌ها در چند سال اخیر، احتمالاً به همین دلیل نیز سامسونگ به فکر ارائه گزینه‌های تاشو بیشتر برای طرفداران گلکسی افتاده تا کلیه کاربران امکان دریافت مدل موردنظر خود را داشته باشند.

گوشی تاشو با دو لولا

این افشاگر در توییت خود نوشته است: «برخلاف چیزی که در شایعات گذشته به آن اشاره شده، گلکسی S23 FE در زنجیره توسعه سامسونگ وجود ندارد. سامسونگ در عوض روی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 بهبود یافته به همراه یک دستگاه Tri-Fold کار می‌کند که ممکن است در نهایت امسال عرضه شود.»

بااین‌حال باید توجه داشت که این نخستین مرتبه‌ای نیست که چنین دستگاهی مدنظر قرار گرفته است. تقریباً از سال 2018 شایعاتی پیرامون همین مسئله که سامسونگ در حال کار بر روی جانشین گلکسی زد فولد با دو لولا است، مطرح شد و در سال 2021 هم ظاهراً این شرکت اقدام به ثبت یک پتنت برای این دستگاه کرده بود. براساس تصاویر مفهومی که از این دستگاه افشا شده بود، به‌نظر گوشی مذکور در حالت باز شده شبیه یک تبلت کوچک خواهد بود و نمایشگری بزرگتر از سری گوشی های گلکسی زد فولد در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه گوشی تاشو با دو لولا از سوی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر