;
coinex

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ با قیمت مناسب

این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 را متناسب با بودجه و نیاز خود پیدا کنید. اگر می‌خواهید لپ تاپ i3 نسل 12 یا مدل‌های قدیمی‌تر را با قیمت مناسب تهیه کنید، این راهنمای خرید را از دست ندهید.

برای پیدا کردن بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 طبق نیازهای خودتان، اول باید مشخص کنید که چه ویژگی‌ها و امکاناتی برای شما مهم‌تر هستند. توصیه ما به شما، خرید لپ تاپ‌هایی است که علاوه بر پردازنده اینتل i3 قوی، رم کافی را داشته باشند تا بتوانند همزمان چند اپلیکیشن را اجرا کنند.

ویژگی مهم بعدی که باید در نظر داشته باشید، فرم فاکتور لپ تاپ است. چون لپ تاپ‌های سبک و باریک، قابلیت حمل و نقل و انتقال بیشتری دارند. در این مطلب، ابتدا نگاهی خواهیم داشت به ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب بهترین لپ تاپ های Core i3 به آنها توجه داشته باشید. سپس فهرستی از بهترین گزینه‌های موجود را به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید چنین لپ تاپ‌هایی از جمله بهترین لپ تاپ i3 نسل 12 هستید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.


ادامه مطلب در ادامه


بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

با توجه به تعداد نسبتاً زیاد لپ تاپ‌هایی که با پردازنده کور‌ای 3 ساخته می‌شوند، می‌توانید با در نظر گرفتن چند ویژگی مهم، بهترین لپ تاپ با CPU های Core i3 را برای هر کاربردی انتخاب کنید. در ادامه سه مورد از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
  1. پردازنده کور i3: همه پردازنده‌های کور‌ای 3 اینتل با هم برابر نیستند. اگر به دنبال لپ تاپی پرسرعت و بدون لگ هستید، حتماً محصولی را بخرید که با یکی از جدیدترین مدل‌های کور‌ای 3 ساخته شده باشد؛ از جمله نسل هشتم یا جدیدتر تا لپ تاپ core i3 نسل ۱۲ که بهره‌وری و قدرت بیشتری دارند.
  2. نمایشگر: قبل از انتخاب بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 حتماً درباره نمایشگر لپ تاپ تحقیق کنید. مطمئن شوید که کیفیت تصویر حداقل اچ‌دی باشد؛ هر چند کیفیت فول اچ‌دی یا بالاتر را بیشتر ترجیح می‌دهیم. می‌توانید نمایشگری را انتخاب کنید که قابلیت پشتیبانی از لمس را هم داشته باشد تا امکان استفاده از لپ تاپ به صورت تبلت هم وجود داشته باشد. در رابطه با ابعاد، نمایشگر بزرگتر را ترجیح می‌دهیم اما معمولاً نمایشگرهای بزرگتر، کمتر قابل حمل هستند.
  3. باتری: اگر قرار است از لپ تاپ خودتان در محیط‌هایی دور از خانه استفاده کنید، به ماندگاری شارژ هم دقت داشته باشید. به دنبال لپ تاپی با حداقل ماندگاری شارژ 6 ساعت باشید که از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی کند.

با در نظر گرفتن این نکات، فهرست بهترین لپ تاپ های Core i3 عبارتند از:

1. لپ تاپ هیبریدی اچ پی مدل Pavilion 14

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe Graphics
  • نمایشگر: 14 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • ماندگاری شارژ: تا 8 ساعت

لپ تاپ 2 در یک اچ‌پی Pavilion 14 بهترین لپ تاپ با CPU های Core i3 است و انعطاف‌پذییری و سرعت بسیار خوبی دارد. این لپ تاپ با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD به دست شما می‌رسد.

این محصول اچ‌پی که  یک لپ تاپ core i3 نسل ۱۲ است، سرعت و قدرت کافی را برای انجام کارهای مختلف دارد. قدرت پردازنده این لپ تاپ، به شکل هوشمند برای کارهای مختلف توزیع می‌شود تا عملکرد کلی بهینه‌ای داشته باشد.

این لپ تاپ اچ‌پی دارای یک نمایشگر لمسی آی‌پی‌اس فول اچ‌دی 14 اینچی است که تصویری بسیار واضح با زاویه دید 178 درجه و حاشیه‌هایی بسیار باریک دارد. پردازنده Iris Xe اینتل هم که در این محصول به کار رفته، تصاویر گرافیکی بسیار باکیفیتی تولید می‌کند.

سایر ویژگی‌ها و امکانات مهم این لپ تاپ عبارتند از: دوربین اچ‌دی 720 پیکسلی، باتری لیتیوم یونی 3 سلولی با دوام، سیستم عامل ویندوز 11 هوم و هاب USB 3.0 برای اتصال لوازم جانبی مثل ماوس یا کیبورد که از انتقال پرسرعت داده با سرعت حداکثر 5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در مجموع، اگر به دنبال یک لپ تاپ i3 نسل 12 مطمئن و قوی هستید که ترکیب بهترین عملکرد، قابلیت حمل و راحتی را داشته باشد و بتوانید برای کار و تفریح از آن استفاده کنید، لپ تاپ دو در یک اچ‌پی Pavilion 14 می‌تواند بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 برای شما باشد.

2. لپ تاپ جدید لنوو مدل 2023 IdeaPad 1i

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
بهترین لپ تاپ های Core i3
  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Iris Xe Graphics
  • نمایشگر: 14 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 256 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.4 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 10 ساعت

Lenovo 2023 Newest Ideapad 1i یک لپ تاپ core i3 اقتصادی است که برای انجام کارهای روزانه ساده و اینترنتی طراحی شده است. این لپ تاپ، دارای یک پردازنده Core i3-1215U با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز (و توربو بوست 4.4 گیگاهرتز) و 6 هسته است که سرعت بسیار بالایی دارد.

نمایشگر اچ‌دی 14 اینچی این لپ تاپ هم کیفیت خیلی خوبی دارد و باریکی فریم آن باعث به حداکثر رسیدن فضای تصویر نمایشگر می‌شود. این محصول لنوو هم با داشتن 12 گیگابایت رم DDR4، قابلیت اجرای چند فایل و نرم‌افزار را به صورت همزمان دارد.

Ideapad 1i از اتصال باسیم و بی‌سیم (وای فای 6) پشتیبانی می‌کند. همچنین، قابلیت پشتیبانی از اتصال دو بانده باعث شده که قدرت و قابلیت اطمینان این لپ تاپ برای استریم دیتا بیشتر باشد. با توجه به سرعت بالای وای فای این لپ تاپ، می‌توانید همزمان چند دستگاه را به آن وصل کنید. با خروجی HDMI هم می‌توانید لپ تاپ را به اچ‌دی‌تی‌وی وصل کرده و نمایشگرهای بیشتری را به آن متصل کنید.

لپ تاپ Ideapad 1i با ویندوز 11 هوم به دست شما می‌رسد که امنیت و قدرت ویندوز 10 را با ظاهری جدید ترکیب کرده و مجهز به ابزارها، صداها و اپلیکیشن‌هایی جدید است.

با توجه به وزن 1.4 کیلوگرمی و ابعاد 12.8×0.7×8.52 اینچی لپ تاپ Ideapad 1i، این لپ تاپ یک محصول سبک و قابل حمل است که به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی 2023

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2023

3. لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-1220P (10 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD ادغام شده
  • نمایشگر: 17.3 اینچی فول اچ‌دی، آی‌پی‌اس با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • وزن: 2 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 8 ساعت

ایسوس ویووبوک بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 است که تعادل خوبی بین عملکرد و ظرفیت حافظه برای مالتی تسکینگ و بهره‌وری برقرار کرده است. با 16 گیگابایت رم این لپ تاپ، کاربران می‌توانند چند کار را به صورت همزمان و با سرعت خوب انجام دهند. درایو 1 ترابایتی SSD PCIe این لپ تاپ core i3 نسل ۱۲ هم نسبت به هارد سنتی سرعت بالاتری دارد.

این لپ تاپ i3 مجهز به پردازنده 10 هسته‌ای کور i3-1220P با فرکانس کلاک 1.1 گیگاهرتز است که فرکانس آن با تکنولوژی اسمارت کش اینتل به 4.40 گیگاهرتز می‌رسد.

این لپ تاپ هم یک پنل آی‌پی‌اس فول اچ‌دی 17.3 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل دارد. نمایشگر ضد انعکاس این لپ تاپ، باعث شده که تصویر آن در شرایط نوری مختلف، به خوبی قابل مشاهده باشد.

این لپ تاپ هم بهترین ویندوز برای لپ تاپ core i3 یعنی ویندوز 11 هوم ارائه می‌شود که یک سیستم عامل امن و کاربرپسند است. برای اتصال دستگاه به لوازم و شبکه‌های مختلف می‌توانید از وای فای 7، بلوتوث 5 و پورت‌های مختلفی مثل USB 2.0، USB 3.2 نسل یک Type-A، HDMI 1.4b و جک هدفون/میکروفون استفاده کنید.

سایر امکانات و ویژگی‌های ایسوس ویووبوک، کیبورد استاندارد، وبکم اچ‌دی با شاتر حریم خصوصی، سیستم دو اسپیکر استریو، ماندگاری شارژ 8 ساعت و وزن 2 کیلوگرم هستند.

در مجموع، این لپ تاپ با داشتن پردازنده‌ای قدرتمند، رم کافی، حافظه داخلی پرسرعت و نمایشگر فراگیری که برای کارهای مختلف مناسب است، می‌تواند بهترین لپ تاپ با CPU های Core i3 باشد.

4. لپ تاپ لنوو مدل 2022 IdeaPad 1i

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
بهترین لپ تاپ با CPU های Core i3
  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD ادغام شده
  • نمایشگر: 17.3 اینچی فول اچ‌دی، آی‌پی‌اس با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 4 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.4 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 10 ساعت

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 را با لنوو IdeaPad 1i پیش می‌بریم. این لپ تاپ چند کاره لنوو، برای اجرای کارآمد همزمان چندین کار و سرگرمی طراحی شده است. این محصول با داشتن پردازنده کور i3-1215U، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت و امکانات لازم را برای انجام کارهای روزانه دارد.

IdeaPad 1i با داشتن نمایشگر 14 اینچ اچ‌دی با حاشیه‌های باریک، تصویری فراگیر را با نسبت ابعاد فعال وسیع در اختیار شما قرار می‌دهد. این لپ تاپ core i3 هم دو اسپیکر دالبی اتموس با صدایی واضح و قوی دارد؛ به همراه یک دوربین 720 پیکسلی و دو میکروفون.

قطع کن دوربین، تکنولوژی‌های اتصال وای فای، بلوتوث، USB-C، USB-A، HDMI، کارت خوان SD و جک صوتی هم از امکانات IdeaPad 1i هستند.

این لپ تاپ لنوو با سیستم عامل ویندوز 11 S به دست کاربران می‌رسد که کاملاً امن و روان است. وزن این لپ تاپ تنها 1.4 کیلوگرم است و تا 10 ساعت ماندگاری شارژ دارد. با خرید این لپ تاپ، سه ماه اشتراک ایکس باکس گیم پس خواهید داشت و می‌توانید از اجرای بازی‌های مختلف لذت ببرید.

در مجموع، اگر به دنبال یک لپ تاپ جمع و جور و قدرتمند با حافظه و رم کافی، صدایی واضح و نمایشگری شاداب و خوشرنگ هستید، IdeaPad 1i می‌تواند بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 برای شما باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های دل 2023

بهترین لپ تاپ اپل 2023

5. لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook 14 FHD

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD
  • نمایشگر: 14 اینچی فول اچ‌دی، آی‌ای‌دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 12 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • وزن: 2.35 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 7 ساعت

ایسوس ویووبوک 14 FHD یکی دیگر از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU سه هسته ای است که با هدف ارتقای عملکرد و بهره‌وری طراحی شده و سرعت واکنش بالا و جدیدترین تکنولوژی‌های اتصال را دارد.

این لپ تاپ ایسوس، با نمایشگر 14 اینچی فول اچ‌دی و حاشیه‌های بسیار باریک، رنگ و وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. حسگر اثرانگشت و نورپس زمینه ال‌ای‌دی کم مصرف این لپ تاپ، تجربیات کاربری را ارتقاء می‌دهند. این محصول ایسوس هم 20 گیگابایت رم پرسرعت DDR4 دارد که برای مالتی تسکنیگ پیشرفته در نظر گرفته شده است.

با توجه به امکانات این لپ تاپ، می‌توانید بازی‌ها، اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو و انواع نرم‌افزارها را با سرعت بسیار بالا اجرا کنید. سال ساخت این مدل، 2023 است و با سیستم عامل ویندوز 11 به کاربران تحویل داده می‌شود.

سایر ویژگی‌های این محصول ایسوس عبارتند از: تکنولوژی بلوتوث و وای فای جدید، یک پورت USB 2 و دو پورت USB 3، وزن 2.35 کیلوگرم و ابعاد 12.79×8.42×0.78 اینچ که آن را تبدیل به یک محصول قابل حمل و سبک کرده‌اند.

در مجموع، Vivobook 14 FHD یک لپ تاپ کورای ۳ بسیار قوی با پردازنده‌ای پرقدرت، نمایشگری باکیفیت، رم کافی، حافظه سریع و امکانات مختلف برای اتصال است.

6. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook 14 Slim

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
لپ تاپ core i3
  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD
  • نمایشگر: 14 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
  • رم: 4 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.40 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 7 ساعت

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 را با ایسوس ویووبوک 14 اسلیم پیش می‌بریم که یک لپ تاپ سبک و جمع و جور است و برای کار کردن حین رفت و آمد طراحی شده. نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ با حاشیه‌های NanoEdge بسیار باریک، تصویری فراگیری را ایجاد می‌کنند.

پردازنده کور‌ای 3 و گرافیک قدرتمند این لپ تاپ، به همراه رم 4 گیگابایتی DDR4 و درایو 128 گیگابایتی SSD آن، سرعت لازم را برای انجام کارهای مختلف فراهم می‌کنند.

تکنولوژی‌های اتصال به کار رفته در این لپ تاپ عبارتند از: وای فای 6، بلوتوث 5، یک جک ترکیبی صوتی 3.5 میلی متری، USB 3.2 Gen 1 Type C، USB 3.2 Gen 1 Type A و USB 2.0 Type A.

ایسوس ویووبوک 14 اسلیم از نظر مقاومت و دوام یکی از بهترین لپ تاپ های Core i3 است که استاندارد مقاومت نظامی 810H آمریکا را دارد. این لپ تاپ با وزن 1.40 کیلو و ضخامت 0.78 اینچ، یک محصول قابل حمل و شیک است.

حسگر اثرانگشت، تکنولوژی حذف نویز هوش مصنوعی ایسوس، اشتراک یک ماهه ادوبی Creative Cloud، باتری 19 ولتی و سیستم عامل ویندوز 11 هوم از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ هستند.

در مجموع، ایسوس ویووبوک 14 اسلیم یکی از بهترین لپ تاپ با CPU های Core i3 است که ترکیب قابلیت حمل، قدرت زیاد، دوام و طراحی شیک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

بهترین لپ تاپ های اچ پی 2023

7. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 14

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-1215U (6 هسته‌ای)
  • پردازنده گرافیکی: Intel UHD
  • نمایشگر: 14 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل
  • رم: 12 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 512 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.36 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 10 ساعت

لنوو IdeaPad 14 هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های Core i3 است که قابلیت اجرای همزمان چند کار و یک درایو پرسرعت 512 گیگابایتی را دارد. همچنین، این لپ تاپ با داشتن پردازنده 6 هسته‌ای 3.3 گیگاهرتزی Core i3-1215U، با حداکثر فرکانس 4.4 گیگ و 10 مگابایت کش هوشمند اینتل، قدرت پردازشی لازم را برای انجام کارهای مختلف دارد.

لپ تاپ لنوو IdeaPad 14 هم با ویندوز 11 هوم و قابلیت‌هایی مثل وای فای 6، بلوتوث 5.1، وبکم اچ‌دی با قطع کن، انواع پورت‌های USB، پورت HDMI 1.4b، کارت‌خوان SD، جک هدفون/میکروفون به دست شما می‌رسد.

این لپ تاپ لنوو یک شارژر 3 پین 65 واتی، ماندگاری شارژ 10 ساعت، وزن 1.36 کیلو و ضخامت 0.70 اینچ دارد.

در مجموع، اگر به دنبال بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 با قابلیت اجرای همزمان چند کار، یک درایو پرسرعت و تصویر بسیار فراگیر و زیبا هستید، IdeaPad 14 می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

8. لپ تاپ اچ پی مدل 17-by1061st i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
لپ تاپ کورای ۳
  • پردازنده مرکزی: Core i3-8145U
  • نمایشگر: 17 اینچی فول اچ‌دی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت HDD
  • وزن: 2.26 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 9 ساعت

لپ تاپ 17-by1061st اچ‌پی با پردازنده نسل هشتم اینتل i3-8145U، 8 گیگابایت رم DDR4، پورت‌ها و اتصالات مختلف، یک لپ تاپ core i3 بسیار قدرتمند است. این لپ تاپ هم یک نمایشگر فول اچ‌دی 17 اینچی ضد انعکاس و یک باتری لیتیوم یونی با ماندگاری شارژ حدود 9 ساعت دارد.

البته درایو 1 گیگابایتی این لپ تاپ SSD نیست بلکه هارد درایو است؛ بعلاوه، وزن این مدل کمی زیاد است.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های لنوو 2023

بهترین لپ تاپ های ایسر 2023

9. لپ تاپ اچ پی مدل 1005G1 i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-1005G1
  • نمایشگر: 15.6 اینچی فول اچ‌دی
  • رم: 16 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 ترابایت SSD
  • ماندگاری شارژ: تا 9 ساعت

لپ تاپ 1005G1 i3 اچ‌پی با داشتن 1 ترابایت SSD برای کاربرانی که به دنبال حافظه پرسرعت هستند، بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 محسوب می‌شود. پردازنده کور i3 نسل 10 این لپ تاپ از بیشتر پردازنده‌های کور i5 قوی‌تر است. ماندگاری شارژ 9 ساعته و 16 گیگابایت رم اختصاصی از سایر امکانات این لپ تاپ هستند.

لازم به ذکر است که نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ کیفیت بسیار خوبی دارد اما قابل لمس نیست. بعلاوه، قیمت این لپ تاپ به دلیل امکانات پیشرفته آن، زیاد است.

10. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad S340 i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
  • پردازنده مرکزی: i3-1005G1
  • نمایشگر: 15.6 اینچی فول اچ‌دی
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.55 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 6 ساعت

برای کاربرانی که به دنبال کیفیت بسیار خوب و امکاناتی قوی هستند، لپ تاپ IdeaPad S340 لنوو می‌تواند یکی از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU سه هسته ای باشد. این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم DDR4 اختصاصی، با نورپردازی کیبورد و نمایشگری بزرگ است.

این لپ تاپ امکانات بسیار خوبی دارد اما ماندگاری شارژ باتری آن تنها در حد 6 ساعت است و ظرفیت 128 گیگابایتی درایو SSD آن، نسبتاً کم است.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2023

بهترین لپ تاپ سامسونگ 2023

11. لپ تاپ دل مدل Inspiron 3000 i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: نسل دهم دو هسته‌ای Intel i3
  • نمایشگر: 15.6 اینچی با رزولوشن 1336×768 پیکسل
  • رم: 8 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 1 گیگابایت SSD و HDD
  • ماندگاری شارژ: تا 6 ساعت
  • وزن: 2.38 کیلوگرم

برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ دو در یک هستند، لپ تاپ لمسی Inspiron 3000 می‌تواند بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 باشد. این لپ تاپ کورای ۳ امکانات دیگری مثل نسل دهم پردازنده کور i، 8 گیگابایت رم DDR4 و جدیدترین استانداردهای بلوتوث و وای فای را دارد. ویژگی مهم بعدی این لپ تاپ دل، این است که با بیشتر از 1 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات که ترکیبی از یک درایو SSD و HDD است، به دست شما می‌رسد.

البته قیمت این لپ تاپ 2 در 1 نسبتاً زیاد است و جزء لپ تاپ‌های سنگین محسوب می‌شود.

12. لپ تاپ لنوو مدل Flex 14 i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
بهترین لپ تاپ های Core i3
  • پردازنده مرکزی: Core i3- 8145u
  • نمایشگر: 14 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.59 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 9 ساعت

لنوو Flex 14 i3 یک لپ تاپ i3 بسیار خوب برای افرادی است که نگران هکرها و رخنه‌های امنیتی هستند ؛چون با یک آنتی ویروس اختصاصی و با قطع کن دوربین به دست شما می‌رسد. این لپ تاپ دارای 128 گیگابایت حافظه SSD پرسرعت و پردازنده جدید نسل هشتم i3 است. ماندگاری شارژ این لپ تاپ لنوو به 9 ساعت می‌رسد و شارژر سریع آن، دستگاه را ظرف کمتر از یک ساعت حدود 80 درصد شارژ می‌کند.

نمایشگر فول اچ‌دی این لپ تاپ کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد؛ اما بدون قلم نوری یا قلم دیجیتال تحویل داده می‌شود. همچنین، ظرفیت رم 4 گیگابایتی این لپ تاپ برای انجام همزمان چند کار، چندان زیاد نیست.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

13. لپ تاپ دل مدل Inspiron 14 5481 i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3- 8145u
  • نمایشگر: 14 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل
  • رم: 4 گیگابایت DDR4
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • وزن: 1.31 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 6 ساعت

Dell Inspiron 14 5481 یکی دیگر از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU سه هسته ای است که وزنی کمتر از 1.5 کیلو دارد؛ در نتیجه یک محصول قابل حمل محسوب می‌شود. این لپ تاپ با پردازنده نسل هشتم اینتل و 128 گیگابایت درایو SSD ساخته شده و با 4 گیگابایت رم DDR4 به دست شما می‌رسد که می‌توانید آن را به 16 گیگابایت ارتقاء دهید.

نمایشگر 14 اینچی فول اچ‌دی این لپ تاپ، از نوع لمسی است اما خود لپ تاپ بدون قلم به دست شما می‌رسد. همچنین، ماندگاری شارژ این لپ تاپ دل چندان زیاد نیست.

14. لپ تاپ ایسر مدل Aspire E i3

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3
  • پردازنده مرکزی: Core i3- 7100U
  • نمایشگر: 15.6 اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن 1800×720 پیکسل
  • رم: 6 گیگابایت DDR
  • حافظه: 1 ترابایت HDD
  • وزن: 2.4 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 14 ساعت

اگر به دنبال یکی از قوی ترین لپ تاپ های دارای CPU سه هسته ای هستید که ماندگاری شارژ خوبی داشته باشد، می‌توانید این لپ تاپ ایسر را انتخاب کنید که حدود 14 ساعت ماندگاری شارژ دارد. همچنین، این لپ تاپ با 6 گیگابایت رم اختصاصی، پردازنده نسل هشتم اینتل، اسپیکرهایی قوی و یک نرم‌افزار صوتی اختصاصی به کاربران تحویل داده می‌شود. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ i3 کیفیت خیلی خوبی دارد اما لمسی نیست.

این لپ تاپ حافظه SSD ندارد و با یک ترابایت HDD به کاربران تحویل داده می‌شود. همچنین، وزن نسبتاً زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

15. لپ تاپ ایسوس مدل X540LA-SI30205P

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3

  • پردازنده مرکزی: Core i3-5020U
  • نمایشگر: 15.6 اینچی اچ‌دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل
  • رم: 6 گیگابایت DDR
  • حافظه: 1 ترابایت HDD
  • وزن: 2.29 کیلوگرم
  • ماندگاری شارژ: تا 4.5 ساعت

معرفی بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 را با ایسوس X540LA-SI30205P به پایان می‌بریم که یک لپ تاپ ارزشمند و اقتصادی با امکاناتی در حد مدل‌های گران قیمت است. از جمله امکانات این مدل می‌توان به 4 گیگابایت رم، نمایشگر 15.6 اینچی، طراحی شیک و درایو رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی اشاره کرد.

این لپ تاپ، درایو SSD پرسرعت ندارد اما یک ‌هارد بزرگ 1 ترابایتی دارد. همچنین، وزن این لپ تاپ کورای ۳ هم نسبتاً زیاد است.

جمع‌بندی

در این مطلب با معرفی بهترین لپ تاپ های Core i3 با شما همراه بودیم و سعی کردیم بهترین و بالاترین نسل لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. در حال حاضر، بالاترین نسل لپ تاپ ، لپ تاپ i3 نسل 12 است و هنوز لپ تاپ i3 نسل 13 به بازار معرفی نشده است.

لپ تاپ‌های معرفی شده در این مطلب، با بهترین و قوی‌ترین پردازنده‌های کور‌ای 3 ساخته شده‌اند اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، برای انتخاب بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 باید به نیازها و اولویت‌های خودتان توجه داشته باشید. به عنوان یک نکته جانبی لازم به ذکر است که 16 گیگابایت رم برای لپ تاپ کورای ۳ زیاد است؛ چون پردازنده نسل یازدهم کور‌ای 3 قادر به استفاده از این حجم رم نیست. پس بهتر است این بودجه را صرف خرید SSD کنید.

سوالات متداول

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 چه لپ تاپی است؟

بهترین لپ تاپ i3 لپ تاپی است که با جدیدترین پردازنده‌های اینتل، رم زیاد و حافظه وسیع ساخته شده باشد. مثل لپ تاپ i3 نسل 13 یا نسل 12 (تا نسل 8).

آیا لپ تاپ‌های کور i3 کیفیت خوبی دارند؟

بعضی از لپ تاپ‌های کور‌ای 3 به اندازه لپ تاپ‌های آی 5 یا آی 7 قوی نیستند؛ اما قطعاً برای خیلی از کاربران مناسب هستند و با این لپ تاپ‌ها، می‌توان بیشتر کارهای معمولی را با سرعت بالا انجام داد.

قیمت لپ تاپ لنوو core i3 نسل 10 چقدر است؟

قیمت لپ تاپ لنوو core i3 نسل 10 از حدود 14 تا 24 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

منبع:  gadgetreview, avitalaptop

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 چیست؟ از نظر شما لپ تاپ های کور آی 3 ارزش خرید دارند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قیمت لپتاپ ها ذکر شود بهتر هست

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره عیده اجیل نتونستم بخرم به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم

    پاسخ