;
coinex

ویوو X Fold 2 برای رقابت با گلکسی Z Fold 5 عرضه می‌شود

ویوو X Fold 2 به‌منظور رقابت مستقیم با گلکسی Z Fold 5 عرضه خواهد شد. شاید بتوان این گوشی تاشو را رقیب اصلی گلکسی Z Fold 5 دانست.

شرکت ویوو که یک شرکت چینی سازنده دستگاه‌های الکترونیکی در جهان است، در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی Weibo پستی را با محوریت گوشی تاشو جدید خود منتشر کرد. این شرکت نام گوشی تاشو خود را  ویوو X Fold 2 اعلام کرد که در ماه آوریل معرفی خواهد شد. حال کارشناسان معتقداند که این گوشی تاشو می‌تواند رقیبی برای گلکسی Z Fold 5 باشد.

بیشتر بخوانید: مشخصات ایسوس ROG 7 فاش شد؛ رم 16 و نمایشگر 165 هرتز

ویوو X Fold 2 در ماه آوریل رونمایی خواهد شد

به‌نظر می‌رسد بازار گوشی‌های تاشدنی در اوج به‌سر می‌برد. نمایشگرهای تاشدنی تا چند سال پیش رویایی بیش نبودند؛ اما سامسونگ راه گوشی‌ها با طراحی به‌سبک تاشدنی را باز کرد و اکنون، شرکت‌های متعددی در حال آماده شدن برای عرضه‌ گوشی‌های تاشدنی جدید در سال جاری میلادی هستند. ویوو یکی از این شرکت‌ها است و شاید X Fold 2 ماه آینده عرضه شود.

به‌گزارش سم‌موبایل، ویوو از طریق پستی جدید در شبکه‌ی اجتماعی Weibo، نام «X Fold 2» را تأیید کرد و به معرفی آن در ماه آوریل اشاره نمود. شرکت مذکور تا ماه آینده جزئیات بیشتری درباره ایکس فولد ۲ فاش خواهد کرد.

ویوو X Fold 2 برای رقابت با گلکسی Z Fold 5 عرضه می‌شود
ویوو X Fold 2

گوشی‌های تاشدنی سامسونگ با رقابت جدیدی از سوی برندهای مختلف روبه‌رو هستند. گفته می‌شود ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی تاشدنی با نام X Flip است و همین شرکت اکنون در حال آماده شدن برای عرضه گوشی تاشدنی ایکس فولد ۲ برای رقابت با سری گلکسی زد فولد سامسونگ است.

اینکه ویوو ایکس فولد ۲ در خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر، مشخص نیست. برخی شرکت‌ها مانند اوپو در حال کنارگذاشتن بازار اروپا هستند، درحالی‌که برخی دیگر مانند آنر در حال آماده‌شدن برای حضور در بازار جهانی هستند.

صرف‌نظر از دردسترس‌بودن، گفته می‌شود ویوو ایکس فولد ۲ حداقل از یک جهت گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ را شکست می‌دهد، ویوو گوشی‌ تاشدنی‌اش را زودتر از سامسونگ راهی بازار خواهد کرد و از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کند. از طرفی دیگر، سامسونگ از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک‌شده ویژه گلکسی برای گلکسی زد فولد ۵ آینده‌اش درست مانند سری گلکسی اس ۲۳ استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات ویوو ایکس فولد ۲ می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی، نمایشگر تاشدنی ۸٫۰۳ اینچی، ترکیب دوربین ۵۰+۱۰+۵۰ مگاپیکسل و باتری ۴،۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد. هنوز حرفی از کیفیت ساخت یا گواهی IP تاشدنی ویوو به میان نیامده؛ اما تا به امروز تقریباً تضمینی وجود ندارد که سری تاشدنی‌های فولد سامسونگ در این زمینه‌ها برتر باشند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره ویوو X Fold 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر