;
coinex

بیلبورد تبلیغاتی فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی XB1 در تهران منتشر شد

گروه بهمن از بیلبوردهای تبلیغاتی فیدلیتی پرستیژ و XB1 رونمایی کرد. انتشار این بیلبوردها نشان می‌دهد که بهمن موتور قصد دارد در سال 1402، این دو مدل را تولید کند.

فیدلیتی پرستیژ درواقع نسخه‌ای تغییریافته و ایرانیزه از جتور X70 پلاس است که به عنوان یک کراس اوور نسبتا لوکس هفت نفره به بازار عرضه می‌شود. فیدلیتی XB1 نیز نسخه‌ای از جتور X1 است که یک کراس آور لوکس و پرشتاب محسوب می‌شود.

به گزارش اسب بخار، این دو خودرو در نیمه اول امسال روانه بازار می‌شوند. علاوه‌براین، مدل‌های دیگری مثل بهمن G9،‌ دیگنیتی دریم و چند خودروی وارداتی دیگر نیز در سال جدید توسط بهمن موتور عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که فیدلیتی دریم یا همان جتور X90 پلاس نیز به بازار خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: وفاداری پورشه به موتورهای درون سوز ؛ با سوخت سنتتیک می‌توان امیدوار بود

آنچه از فیدلیتی پرستیژ و XB1 می‌دانیم

فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی XB1 با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi با فناوری AVL اتریش در ایران تولید می شوند. این پیشرانه ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ تا ۲۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) هم توان را به چرخ‌های جلوی فیدلیتی XB1 و پرستیژ می‌رساند. این قوای محرکه در فونیکس تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم هم دیده می‌شود و بزودی بر روی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس هم نصب خواهد شد. اما مهندسان گروه بهمن اعلام می‌کنند که در برخی اجزای فنی، قوای محرکه فیدلیتی پرستیژ و XB1 با رقبای نام برده متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار بیلبوردهای فیدلیتی پرستیژ و XB1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر