;
coinex

مشکل ایلان ماسک با نیویورک تایمز؛ تیک آبی نیویورک تایمز زودتر از همه اکانت‌ها حذف شد

تیک آبی نیویورک تایمز زودتر از هر تیک آبی دیگر توسط ایلان ماسک حذف شد. دلیل اختلاف ثروتمندترین فرد دنیا با روزنامه نیویورک تامز چیست؟

تیک آبی نیویورک تایمز عنوان اولین تیک آبی حذف شده اکانت‌های قدیمی توییتر توسط ایلان ماسک را به خود اختصاص داد. توییتر پیش‌تر اعلام کرده بود که از اول ماه آوریل قصد دارد دارندگان تیک آبی سیستم قدیمی خود را حذف کند که این تصمیم فعلاً به‌صورت یک هشدار مانده است. اما مشکل ایلان ماسک با نشریه “نیویورک تایمز” باعث شده تا تیک آبی این نشریه به‌عنوان اولین تیک آبی حذف شده توییتر در سیستم‌عامل قدیمی شناخته شود.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک بیشترین فالوور را در توییتر دارد؛ [+لیست نفرات بعدی]

تیک آبی نیویورک تایمز توسط ایلان ماسک حذف شد

به گزارش گاردین، شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک چندی قبل اعلام کرد که از اول آوریل تنها تیک اکانت‌های مشترک سرویس بلو توییتر باقی می‌ماند؛ اما هنوز به‌طور گسترده شاهد وقوع چنین اتفاقی نیستیم. تنها مورد مشهود اکانت رسانه نیویورک تایمز است که گفته بود بابت دریافت تأییدیه سرویس توییتر بلو را خریداری نخواهد کرد و به‌نظر می‌رسد که ماسک به همین دلیل تیک این اکانت را حذف کرده است.

نیویورک تایمز همچنین گزارش داده بود که برنامه توییتر برای حذف تیک‌های قدیمی واقعی است، اما درنهایت تیک 10 هزار سازمان پرطرفدار باقی خواهد ماند. بر همین اساس، تیک اکانت این نشریه با 55 میلیون دنبال‌کننده هم نباید حذف می‌شد، اما کشمکش ماسک و نیویورک تایمز ظاهراً مانع از حفظ این تأییدیه شده است.

تیک آبی نیویورک تایمز توسط ایلان ماسک حذف شد
تیک آبی نیویورک تایمز

از سوی دیگر، نشریه واشنگتن پست در گزارشی مدعی شده که حذف تیک‌های آبی سیستم قدیمی توییتر احتمالا زمان زیادی طول بکشد چون اجرای این برنامه شامل بررسی مؤلفه‌های دستی بسیاری است.

در گذشته اگر روی تیک آبی موجود در پروفایل کاربران توییتر کلیک می‌کردید، با توجه به اینکه تأییدیه در سیستم قبلی انجام شده یا بخشی از سرویس بلو بود، توضیح متفاوتی دریافت می‌کردید، اما حالا تنها یک نوشته برای همه تیک‌های آبی نمایش داده می‌شود که می‌گوید:

[این اکانت] تأیید شده چون مشترک توییتر بلو است یا در سیستم سنتی تأیید شده است.

خیلی از خبرگزاری‌های بزرگ ازجمله CNN، لس‌آنجلس تایمز و واشنگتن پست گفته بودند که حاضر به پرداخت حق اشتراک برای دریافت تیک آبی در توییتر نیستند. حالا اگرچه تیک اکانت اصلی نیویورک تایمز حذف شده است، سایر اکانت‌های این رسانه ازجمله New York Times Arts و New York Times Travel تیک طلایی دارند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره حذف تیک آبی نیویورک تایمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر