;
coinex

سری گلکسی S24 در دو مدل با تراشه اسنپدراگون و اگزینوس روانه بازار می‌شوند

طبق شایعات، سری گلکسی S24 قرار است با دو پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس وارد بازار شود. سامسونگ مدتهاست که پرچمدارهایش را با دو پردازنده متفاوت روانه بازار می‌کند.

سری گلکسی S24 سامسونگ به‌عنوان پرچمدارهای بعدی این شرکت قرار است به‌مانند سابق، از دو پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس بهره ببرد. غول کره‌ای فناوری جهان برای اولین‌بار و در گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S23 از پردازنده ساخت کوالکام که به‌صورت اختصاصی برای آنها توسعه داده شده بود استفاده کرد. اما ظاهراً اوضاع برای سری S24 به روال قبل بازگشته و سامسونگ با توسعه پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ قصد دارد از پردازنده بالارده ساخت خود در خانواده پرچمدارهای بعدی نیز استفاده کند.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی گلکسی S23 FE اعلام شد

سری گلکسی S24 با دو مدل پردزانده معرفی خواهند شد

سری گلکسی S23 اولین گوشی‌های پرچم‌دار خانواده‌ی گلکسی S سامسونگ هستند که فقط با یک نوع تراشه عرضه شدند. هر 3 مدل این گوشی‌ها از Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برند. طبق بسیاری از گزارش‌ها انتظار می‌رود این روند در سری گلکسی S24 نیز تکرار شود، اما یکی از رسانه‌های کره‌ جنوبی نظری متفاوت دارد.

نشریه‌ی Maeil می‌گوید:

سامسونگ درحال توسعه‌ اگزینوس ۲۴۰۰ است و قصد دارد سال آینده از تراشه‌ جدید خود در سری گلکسی S24 استفاده کند. این منبع همچنین تأکید کرد که سیستم-روی-چیپ پرچم‌دار بعدی سامسونگ در نوامبر ۲۰۲۳ وارد مرحله‌ تولید انبوه خواهد شد.

سری گلکسی S24 با دو مدل پردزانده معرفی خواهند شد

البته نمی‌توان گزارش Maeil را با اطمینان تأیید کرد و دلیل اصلی آن، قراردادی است که سال ۲۰۲۲ بین کوالکام و سامسونگ منعقد شد. به گزارش Androidauthority، طبق این قرارداد غول فناوری کره‌ای باید گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی S را فقط با تراشه‌های ساخت کوالکام عرضه کند.

کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، قبلاً اعلام کرده که قرارداد شرکتش با سامسونگ، قراردادی چندساله است که نشان می‌دهد سری گلکسی S24 فقط با تراشه‌های اسنپدراگون عرضه خواهند شد. بدین‌ترتیب احتمال تولید نسخه‌ اگزینوسی این گوشی‌ها چندان محتمل نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سری گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر