;
coinex

تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران منعقد شد

اخیراً خبرهای جنجالی بسیاری از ساترا به گوش رسیده و حالا هم خبر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران احتمالاً هیاهو زیادی را ایجاد خواهد کرد.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، تفاهم‌نامه همکاری میان ساترا و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران با امضای مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران منعقد شده است.

طی این تفاهم‌نامه که از سوی «محمدمهدی مومنی‌ها» مدیرکل توسعه شبکه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و حجت الاسلام «محمدحسین کبیریان» مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهران امضا شده، همکاری در تولید و انتشار محتوای مرتبط با سواد رسانه‌ای و سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر جهت همکاری در تولید برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌ساز در ارتباط با مأموریت اصلی ساترا، تدوین سند همکاری حوزه علمیه و ساترا در زمینه تولید محتوای آموزشی برای سطوح مختلف حوزوی و ترسیم سازوکار همکاری حوزه در روند پایش محتوای فضای مجازی مورد تأکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: پایان نمایشگاه ساترا بدون حضور فیلیمو، فیلم نت و نماوا!

امضای تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران

از جمله برنامه‌های عملیاتی همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران باید به همکاری در تولید و انتشار محتوای فاخر ویدئویی با هدف تبیین ضرورت و معرفی شیوه‌های تنظیم‌گری فضای مجازی و افزایش سواد رسانه‌ای طلاب حوزه‌های علمیه اشاره داشت.

همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران

طبق این گزارش تعهدات حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران شامل همکاری در تولید منابع و برگزاری کارگاه‌ها جهت افزایش سواد رسانه‌ای و سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر طلاب حوزه‌های عملیه خواهد بود.

از طرفی ساترا آمادگی خود جهت ارائه آخرین نتایج مطالعات و پژوهش‌های خود به حوزه‌های علمیه را اعلام کرده و در همین زمینه کارشناسان خبره در حوزه سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر را به حوزه‌های علمیه به هدف تدریس در کارگاه‌های آموزشی معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ساترا و حوزه علمیه تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر