;
coinex

بهترین ویژگی‌های یک شرکت تکنولوژی خوب

طبق داده‌های منتشر شده، ۳۵ درصد از کل بازارهای جهانی در دست شرکت‌های تکنولوژی است! هر چند در نگاه اول این عدد بسیار بزرگ و دور از ذهن است، اما وقتی با دقت به پیرامون خود نگاه می‌کنیم، این عدد منطقی به نظر می‌رسد. چرا که در حال حاضر تکنولوژی تقریبا تمام جنبه‌های زندگی ما، از سرگرمی‌ گرفته تا سلامتی و آموزش را تحت تاثیر قرار داده است. اگر بخواهیم مرور کوتاهی بر برترین شرکت‌های تکنولوژی دنیا داشته باشیم، می‌توانیم به شرکت‌های نام‌آشنایی مثل اپل، مایکروسافت، گوگل، آمازون و تسلا اشاره کنیم.

از طرفی مسئله دیگری که همزمان با رشد شرکت‌های تکنولوژی و البته خود تکنولوژی شاهد آن هستیم، این است که افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌اند که در این شرکت‌ها مشغول به کار شوند. اما دلیل این علاقه و اشتیاق چیست؟ کار در شرکت‌های تکنولوژی چه مزایایی دارد؟ در ادامه ۵ مورد از مزایای کار کردن در شرکت‌های تکنولوژی را ذکر می‌کنیم و در پایان شرکت تکنولوژی داخلی به نام ویستا سامانه آسا که در زمینه فینتک فعالیت دارد را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

۵ مزیت مهم شرکت‌های تکنولوژی

۵ مزیت مهم شرکت‌های تکنولوژی

افزایش تعداد شغل‌های IT

صنعت فناوری، بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت در یک مسیر رو به بالا در حال حرکت است. در این صنعت نقش‌ها و فرصت‌های شغلی مختلفی از کدنویسی و توسعه نرم‌افزار گرفته تا تجزیه و تحلیل داده‌ها، تست، مدیریت پروژه و … وجود دارد. همین مسئله باعث می‌شود که افراد با مجموعه مهارت‌‌ها و توانایی‌های مختلف بتوانند در این صنعت مشغول به کار شوند. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی تقاضا برای نیروی کار هم افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین پیدا کردن کار در این زمینه هم راحت‌تر از سایر صنایع است.

درآمد بالا

مثل هر کار دیگری، در صنعت آی‌تی هم شما باید سخت کار کنید و یاد بگیرید، اما تفاوتی که وجود دارد این است که بعد از چند سال کار کردن در این صنعت شما به نسبت سایر صنایع، به درآمدهای قابل توجهی می‌رسید. این یکی از مکهم‌ترین دلایلی است که افراد زیادی مشتاقند که در زمینه تکنولوژی کار کنند. جالب است بدانید توسعه‌دهنده نرم‌افزار، مهندس دواپس و متخصص امنیت سایبری از نقش‌هایی هستند که بیشترین درآمد را در میان نقش‌های IT دارند.

ساعت کار انعطاف‌پذیر

اغلب زمانی که شما در زمینه تکنولوژی کار می‌کنید، نیازی نیست که در زمان و مکان مشخص و محدودی کار کنید. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌ روز و بدون محدودیت‌های جغرافیایی کارتان را انجام دهید. همین انعطاف‌پذیری موجود در کارهای IT هم یکی از جذابیت‌های اشتغال در این حوزه است. همانطور که شاهد بودیم شرکت‌های تکنولوژی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها ضربه زیادی نخوردند، بلکه اغلب آن‌ها رشد‌های قابل توجهی را هم تجربه کردند. یکی از دلایل مهم این مسئله، همین قابلیت انعطاف‌پذیری ساعت و مکان کار در شرکت‌های IT بود.

یادگیری مداوم

همانطور که می‌دانید تکنولوژی هر روز با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است، بنابراین فعالان این صنعت همیشه باید اطلاعات و توانایی‌های خود را به‌روز نگه دارند. دائم باید مطالعه و نوآوری داشته باشید و این چالش می‌تواند برای بسیاری از دوست‌داران تکنولوژی جذاب و لذتبخش باشد. پس اگر آدمی هستید که از زندگی یکنواخت خوشتان نمی‌آید و یا به اصطلاح سرتان درد می‌کند برای چالش‌های جدید و هیجان‌انگیز، حوزه فناوری می‌تواند کار مناسبی برای شما باشد.

کار کردن برای آینده

کار کردن در حوزه تکنولوژی به معنای ساختن آینده‌ای بهتر، هوشمندتر و راحت‌تر برای انسان است. برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است که بتوانند تاثیری هر چند کوچک در جهان اطرافشان داشته باشند و در ساخت آینده‌ای بهتر نقش خود را ایفا کنند. کار کردن در حوزه تکنولوژی به راحتی این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شرکت‌های تکنولوژی داخل ایران

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، تکنولوژی و فناوری اطلاعات فراتر از مرزهاست و در اکثر قریب به اتفاق کشورهای دنیا، شرکت‌ها و سازمان‌هایی در این حوزه فعالیت می‌کنند. در داخل ایران هم شرکت‌های تکنولوژی زیادی هستند که در زمینه‌های مختلف مثل فروش آنلاین، خدمات اینترنتی، محصولات هوشمند و پیشرفته، مالی و فینتک (فناوری مالی یا نوآوری در خدمات مالی) فعال هستند.

معرفی شرکت ویستا سامانه آسا

ویستا سامانه آسا، یکی از شرکت‌های فناوری است که در زمینه فینتک کار می‌کند و محصولات مربوط به بازار سرمایه داخلی مانند بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و … را توسعه می‌دهد. در حال حاضر بیش از ۳۵۰ نفر در تیم‌های نرم‌افزاری ویستا سامانه آسا مشغول به کارند و محصولات شناخته‌شده‌ای همچون آساتریدر را طراحی کرده و توسعه داده‌اند. توسعه‌ نرم‌افزار، دیتابیس یا همان پایگاه داده، هوش تجاری، دواپس و مدیریت پروژه از جمله تیم‌های ویستا سامانه آسا هستند که در کنار هم برای ایجاد محصولات آنلاین در بازار سرمایه کار می‌کنند.

اگر بخواهیم از مزیت‌های کار کردن در شرکت ویستا سامانه آسا بگوییم، می‌توانیم به ساعت کاری منعطف، پرداختی‌های رقابتی، کار کردن در کنار افراد حرفه‌ای، لذت حل کردن چالش‌های موجود و امکان کار در تیم‌های مختلف اشاره کنیم.

همچنین در بخش آکادمی آموزشی این شرکت یعنی بلاگ آسا درباره موضوعات روز دنیا در حوزه تکنولوژی و بخش‌های مختلف مرتبط با توسعه محصولات نرم‌افزاری مقالات کاربردی منتشر می‌شود. دواپس، مدیریت پروژه، هوش تجاری، طراحی تجربه کاربری، توسعه و تست نرم‌افزار، از جمله موضوعاتی است که در وبلاگ ویستا سامانه آسا پوشش داده می‌شود. گفتنی است شما می‌توانید با مراجعه به صفحه همکاری با آسا  در این وبسایت، رزومه خود را برای شرکت ارسال کنید.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر