;
coinex

مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره

امروزه مزایای پنجره آلومینیومی از جمله شکل پذیری بالا و سبُکی، استفاده از آن را متداول کرده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم، بنابراین پنجره آلومینیومی این روزها یکی از محبوب ترین مصالح و ابزار ساختمانی است.

پنجره‌ های آلومینیومی یکی از انواع پنجره های دوجداره است که در طول زمان از نوع معمولی تحول پیدا کرده و در قالب پنجره آلومینیومی دوجداره ظاهر شده اند. در ادامه بیشتر به مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره پرداخته ایم.

ویژگی های کلی پنجره آلومینیومی دوجداره

عمر مفید و ماندگاری بالا، پارامتری مهم در کلیۀ مصالح و ابزار آلات ساختمانی است که آلیاژ آلومینیوم با توجه به خاصیت ضد زنگ و مقاومت در برابر خوردگی این موضوع را برآورده کرده است؛ همچنین پنجره های آلومینیومی هنگامی که با شیشه های دوجدار  ترکیب می شوند، قادر به برآوردن استانداردهای بهره وری انرژی خواهند بود و به یک عایق حرارتی و صوتی عالی تبدیل می شوند.

به طور کلی این مزایا را می توان برای پنجره های آلومینیومی دوجداره برشمرد:

  1. سبک و براق ‌
  2. مینیمالیست ‌
  3. چشم اندازی زیبا ‌
  4. نور طبیعی بیشتر ‌

پنجره های دوجداره

از خاصیت غیرقابل اشتعال تا سازگاری با محیط زیست

از لحاظ کیفی، طیفی از مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره قابل ذکر است؛ از جمله اینکه در و پنجره های آلومینیومی در مقابل آتش‌سوزی و حریق از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این قابلیت در هنگام آتش‌سوزی از وارد آمدن خسارت زیاد به ساختمان جلوگیری می کند.

از سویی دیگر پنجره های دوجداره آلومینیومی عایق خوبی دربرابر آلودگی هوا هستند به ویژه آنکه آلومینیوم دارای عایق بندی خوبی است و می تواند از ورود گرد و خاک به محیط ساختمان جلوگیری کند. این مزیت پنجره های آلومینیومی در شهرهای آلوده ای همچون تهران بسیار کاربردی است.

همچنین این ویژگی هم دربارۀ آلیاژ آلومینیوم قابل ذکر است که قابلیت بازیافت داشته و سازگاری آن با محیط نسبت به نوع یو پی وی سی بیشتر است.

تعمیر و نگهداری آسان

با توجه به اینکه پنجره آلومینیومی تغییر رنگ نمی دهد و زنگ نمی زند، نیاز به تعمیرات خاص نداشته و نگهداری از آن آسان است، این دیگر مزایای پنجره آلومینیومی دوجداره در کنار مقاومت بالای آن باعث شده است تا این نوع پنجره ها طرفداران زیادی داشته باشد.

تنها کاری که برای تمیز کردن پنجره آلومینیومی دوجداره این است که سالی دو بار به وسیله آب و صابون آن را بشویید و سریعاً توسط دستمال خشک نمایید. نگهداری آسان و مقاومت بالای پنجره های آلومینیومی باعث شده است تا این نوع پنجره ها طرفداران زیادی داشته باشد.

پنجره آلومینیومی دوجداره

آلومینیوم و مصرف بهینۀ انرژی

پنجره های ترمال بریک به جلوگیری از هدر رفت انرژی شهره هستند؛ یعنی علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند.

بنابراین در فصول سرد گرمای خانه به بیرون انتقال نمی یابد و در خانه می ماند و در فصول گرم هوای سرد وسیله های سرمایشی در خانه حفظ خواهد شد، به همین ترتیب بازدهی انرژی این نوع پنجره ها بسیار بالا می باشد.

وضعیت قیمت در پنجره آلومینیومی دوجداره

قیمت پنجره‌ آلومینیومی به عوامل گوناگونی بستگی دارند و طبیعتاً نخستین متر و معیاری که در قیمت گذاری هر محصول تأثیرگذار خواهد بود، نوع و کیفیت متریال مورد استفاده در آن است.

هرچه آلومینیوم مورد استفاده در پنجره‌ها مرغوب‌تر و دارای آپشن‌های بیشتری باشد، به تبع آن هزینه‌ی پنجره نیز بالاتر می‌رود.

همچنین پنجره‌های آلومینیومی در انواع مختلفی عرضه می‌شوند؛ از جمله انواع ثابت، بازشو و کشویی، که هر کدام از این قیمت‌های متفاوتی دارند و همین تنوع قیمتی برای مشتری از مهمترین مزایای پنجره آلومینیومی است.

اگر آلومینیوم مورد استفاده در پنجره‌ها رنگ‌آمیزی شده باشند، قیمت آن متفاوت خواهد بود. رنگ آمیزی پنجره‌های آلومینیومی بیشتر برای جلوگیری از خوردگی و آسیب دیدگی آن صورت می‌گیرد.

پنجره آلومینیومی دوجداره رنگی

سایر ویژگی های پنجره آلومینیومی دوجداره

از دیگر مزایای پنجره آلومینیومی می توان به وزن آن اشاره کرد که بسیار کم است به طوری که هر یک متر از پنجرۀ آلومینیومی چیزی نزدی به ۲ کیلو وزن دارد.

همچنین همانطور که گفته شد آلومینیوم دچار پوسیدگی نمی‌شود و قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی دارد.

نکته پایانی

مجموعۀ مانا پنجره  تولیدکننده پنجره آلومینیومی ترمال بریک و نانترمال است. پنجرۀ دوجداره آلومینیومی در انواع مختلف لولایی، کشویی و لیفت اسلاید قابلیت تولید دارد.

اگر قصد خرید این نوع از پنجره ها را دارید، می توانید برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

همچنین مشاهده نمونه محصولات و محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره در وب سایت ماناپنجره نیز امکان پذیر است.

آدرس وبسایت:

صفحه اصلی

تلفن ثابت:

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۱۲

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۰۷

تلفن همراه:

۰۹۱۹۶۳۵۷۸۲۱

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر