;
coinex

ریلمی Narzo N55 با طرح داینامیک آیلند معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

شرکت ریلمی از دومین گوشی هوشمند خود با طرح داینامیک آیلند رونمایی کرد. این دستگاه که نسخه تغییر نام یافته ریلمی C55 است ریلمی Narzo N55 نام دارد.

اگر به یاد داشته باشید شرکت ریلمی ماه گذشته گوشی Realme C55 خود را با مینی کپسول مشابه به داینامیک آیلند سری آیفون 14 معرفی کرد. اکنون این شرکت همان طور که قول داده بود از دومین گوشی هوشمند خود با طرح داینامیک آیلند یعنی Realme Narzo N55 رونمایی کرده است. انتظار می‌رود که داینامیک آیلند در Realme Narzo N55 عملکردی مشابه C55 داشته و مواردی مانند وضعیت باتری، میزان مصرف داده و تعداد گام‌ها را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی

قیمت و مشخصات فنی گوشی ریلمی Narzo N55

گوشی Narzo N55 دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است که در بالای آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قسمت کناری پنل پشتی نیز دو دایره بزرگ برای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ریلمی Narzo N55

ریلمی Narzo N55 به پردازنده هلیو G88 مدیاتک به همراه حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا 1 ترابایت افزایش داد.

سایر ویژگی‌های برجسته ریلمی Narzo N55 شامل اسکنر اثر انگشت، بلندگوی UltraBoom با تنظیم صوتی Dirac، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با آداپتور 33 واتی SuperVOOC می‌شود که طبق گفته ریلمی در عرض 29 دقیقه شارژ گوشی را از صفر به 50 درصد می‌رساند.

اگر این مشخصات آشنا به نظر می‌رسد به این دلیل است که Realme Narzo N55 در واقع نسخه تغییر نام یافته همان Realme C55 با یک گزینه حافظه متفاوت است. در حقیقت ریلمی بارها از سری Narzo به عنوان نسخه تغییر یافته دیگر گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده تا بتواند آن را از طریق کانال‌های مختلف به فروش برساند. برای مثال Realme C55 تنها از طریق وب سایت Flipkart هند به فروش می‌رسد، در حالی که Narzo N55 از طریق آمازون و وب سایت رسمی ریلمی نیز در دسترس خواهد بود.

ریلمی Narzo N55

ریلمی Narzo N55 در دو رنگ‌ آبی و مشکی و در دو نسخه با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دو نسخه به ترتیب با قیمت 10,999 روپیه (معادل 135 دلار/ 120 یورو) و 12,999 روپیه (معادل 160 دلار/145 یورو) به فروش می‌رسند. فروش اولیه این محصول در کشور هند از تاریخ 13 آوریل و در ظهر (به وقت محلی هند) آغاز می‌شود. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره موجودی این دستگاه در بازارهای دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی Narzo N55 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر