;
coinex

تماشا کنید: تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی از تغییرات اقلیمی آینده و نابودی شهرهای بزرگ جهان!

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی که از تغییرات اقلیمی آینده و نابودی شهرهای بزرگ جهان منتشر شده است غیرقابل باور هستند.

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی از تغییرات اقلیمی آینده و نابودی شهرهای بزرگ جهان که در فضای اینترنت منتشر شده است را نمی‌توان باور کرد. اما اگر این تصاویر روزی به واقعیت بپیوندند چه بلایی بر سر انسان خواهد آمد؟ در این تصاویر شهرهای پیشرفته‌ای مانند دبی به تصویر کشیده شده‌اند که بر اثر این تغییرات اقلیمی نابود شده است.

بیشتر بخوانید: تصاویر جذاب هوش مصنوعی از سرو افطاری چهره‌های مشهور در خیابان‌های دبی ؛ از دیوید بکهام تا بیل گیتس!

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی از نابودی شهرهای بزرگ جهان را ببینید

همانطور که مشخص است اگر جهان بتواند گرمایش جهانی و تغییرات اقیلمی را کنترل کند، آینده‌ تصویر دلپذیری خواهد داشت و در غیر این‌صورت شاید روزهای تاریکی در انتظار بشریت باشد. برای نمونه پیش‌بینی آینده دوبی در این مطالعه در بدترین سناریو به شکل زیر است.

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی را ببینید

در حالی که می‌توان با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کنترل تغییرات اقلیمی به تصویر زیر رسید که هوش مصنوعی برای بهترین سناریو ترسیم کرده است.

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی را ببینید

تصویر لندن هم در بدترین سناریو که همان ادامه تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی است، تصویری تیره و ترسناک است.

تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی را ببینید

هوش مصنوعی Midjourney چیست؟

هوش مصنوعی Midjourney یکی از ابزارهای رایگان برای تبدیل متن به عکس است که در دسترس عموم قرار دارد. ساخت آثار هنری با استفاده از هوش‌های مصنوعی و تبدیل متن به عکس با ابزارهای خودکار، یکی از داغ‌ترین جنبه‌های فناوری در ماه‌های اخیر بوده است. هوش مصنوعی Dall-E شرکت OpenAI یکی از بهترین نمونه‌های چنین ابزارهایی است که خروجی آن از دقت بالایی بهره می‌برد. با‌این‌حال محصول گفته‌شده به‌شکل رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار ندارد و معمولاً کاربران برای شروع کار به سراغ گزینه‌های دیگری مثل هوش مصنوعی Midjourney یا Craiyon می‌روند.

کار با ابزار Craiyon نسبت به سایر گزینه‌های موجود بسیار آسان‌تر است؛ زیرا با مراجعه به سایت آن می‌توان حتی بدون ساخت حساب کاربری، اقدام به تبدیل متن به عکس کرد. اما خروجی‌های هوش مصنوعی مذکور، دقت چندان بالایی ندارد و همین مسئله موجب شده است تا کاربران بیشتری به‌سوی Midjourney سوق پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تصاویر ترسناک هوش مصنوعی میدجورنی از آینده زمین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در رابطه با آثاری که با این هوش مصنوعی یا مشابه اون ساخته میشن!
    آیا حق مالکیت اثر مطعلق به هوش مصنوعی هستش یا کاربر در جایگاه صاحب اثر هست؟

    پاسخ