;
coinex

استفاده از ChatGPT برای مدیریت امور اداری در ژاپن

شهر یوکوسوکا ژاپن برای نخستین بار برنامه استفاده از ChatGPT برای مدیریت امور اداری را باتوجه به مشکل کمبود کارمند و کارایی آن‌ها در سر دارد.

شهر یوکوسوکا در استان کاناگوا، روز پنج‌شنبه‌ هفته‌ پیش اقدام به شروع آزمایش یک‌ماهه‌ای کرده تا برای 4 هزار کارمند شهرداری آن شرایطی فراهم شود که از ChatGPT جهت انجام امور اداری و بهبود عملکرد خود بهره ببرند. این موضوع یوکوسوکا را به نخستین شهر ژاپن مبدل می‌سازد که از چت‌بات هوش مصنوعی در انجام کارهای اداری بهره‌برداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزونه ChatGPT سولانا معرفی شد؛ انجام تمام مبادلات رمزارزی با چت‌بات هوشمند

استفاده از ChatGPT برای مدیریت امور اداری برای اولین‌بار در ژاپن

یوکوسوکا یکی از شهرهای ژاپن بوده که با معضل کمبود کارمند و کارایی دست و پنجه نرم می‌کند، لذا در همین راستا آزمایش‌هایی را آغاز کرده تا از میزان کارایی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT برای انجام برخی امور اداری اطلاعات کسب کند.

«تاکایوکی ساموکاوا»، نماینده‌ روابط‌ عمومی حوزه مدیریت دیجیتال یوکوسوکا در این رابطه اعلام کرده است: «کاهش جمعیت منجر به کمبود نیروی کار شده است و ما با چالش‌های اداری زیادی مواجه شده‌ایم. هدف ما این است که با استفاده از ابزارهای کاربردی فناوری مثل ChatGPT، عملکرد منابع انسانی خود را بهبود دهیم.»

استفاده از ChatGPT برای مدیریت امور اداری

طبق گزارش NYPost، نمایندگان شهر یوکوسوکا ژاپن قصد دارند به‌صورت آزمایشی از ChatGPT جهت انجام کارهایی مانند خلاصه‌سازی متن و تهیه‌ پیش‌نویس اسناد و همچنین توسعه‌ بازاریابی و ارتباطات بهره ببرند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از ChatGPT برای مدیریت امور اداری در ژاپن برای اولین بار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر