;
coinex

نخستین رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

اخیراً نخستین رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده که جزئیاتی از این گوشی را از تمام زوایا نشان می‌دهند.

رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 از سوی @OnLeaks و روی سایت SmartPrix انتشار یافته‌اند و حاکی از رنگ کلاسیک Phantom Black در این گوشی است. در حقیقت بسیاری از کاربران منتظر یک طراحی جدید برای این گوشی بودند، اما ظاهراً شرکت سامسونگ تصمیم دارد که برای پنجمین بار این سبک طراحی را در گوشی Z Fold 5 مورد استفاده قرار دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [فروردین 1402]

رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 منتشر شد

باتوجه به این تصاویر، گوشی Galaxy Z Fold 5 دارای همان طراحی مدل‌های قدیمی است. درواقع این گوشی تقریباً و به طور کامل مشابه نسل پیشین خود طراحی شده است، بااین‌حال تغییراتی نیز در آن به چشم می‌خورد. به عنوان نمونه ابعاد این گوشی در حالت باز به x 129.9 x 6.3 154.9 میلی متر و در حالت بسته به 54.9 * 67.1 * 13.5 میلی‌متر می‌رسد. با توجه به لولاهای جدید قطره‌ای، ضخامت این گوشی صرفاً به 13.5 میلی‌متر رسیده و زمانی که گوشی تا می‌شود، دیگر بین نمایشگرهای آن فاصله‌ای وجود ندارد.

رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5

پیش‌بینی می‌شود که احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در این گوشی استفاده خواهد شد و قیمت پایه آن هم احتمالاً 1799 دلار باشد. البته با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از این گوشی جزئیات بیشتری از آن‌ فاش خواهد شد، اما فعلاً برای اطلاع‌رسانی درباره مشخصات نهایی این گوشی‌ها زود است.

رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رندرهای باکیفیت گلکسی زد فولد 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر