;
coinex

انتقاد جک دورسی از نحوه مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک ؛ نباید توییتر را می‌خرید!

به باور جک دورسی، مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک بسیار اسفناک بوده و او عملکرد درستی در مدیریت این شبکه‌ اجتماعی از خود نشان نداده است.

هم‌اکنون جک دورسی مشغول توسعه شبکه‌ اجتماعی Bluesky است؛ پلتفرمی که مبتنی بر پروتکل باز توسعه پیدا کرده است. این بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق توییتر اعتقاد دارد که پس از مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک شاهد عملکرد ضعیفی از این شبکه اجتماعی بوده‌ایم. البته در کنار ایلان ماسک، جک دورسی به انتقاد از هیئت مدیره‌ توییتر به علت اجبار برای فروش این پلتفرم پرداخته است.

به‌ گزارش تِک‌کرانچ، دورسی افزون‌بر ابراز تأسف از شرایط توییتر تحت مدیریت ماسک و قرارگیری در این مرحله، اعلام کرده که شبکه‌ اجتماعی مزبور هرگز به‌عنوان یک شرکت سهامی عام نمی‌توانست به فعالیت خود ادامه دهد. دورسی همچنین در توجیه یکی از توییت‌های پیشین خود مبنی‌بر اینکه ایلان ماسک شخص مناسبی برای مدیریت توییتر خواهد بود و به وی اعتماد دارد ضمن بازنشر آن، تصریح کرد منظورش به‌طور خاص، خصوصی‌سازی توییتر بوده است.

بیشتر بخوانید: درآمد ماهانه 100 هزار دلاری ایلان ماسک از مشترکین حساب توییتری خود

انتقاد جک دورسی از مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک

در همین راستا یکی از کاربران Bluesky به‌نام «جیسون گلدمن» از دورسی در خصوص عملکرد ماسک در مدیریت توییتر پرسشی را مطرح کرده و دورسی در مقام پاسخ بیان داشت: «به نظر من ماسک بعد از اینکه فهمید زمان‌بندی بدی داشته است، عملکرد خوبی داشت. از طرفی با اجبار هیئت مدیره برای فروش شبکه‌ی اجتماعی مذکور مخالفم. به‌هرحال این اتفاق رخ داد و اکنون تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، ساخت پلتفرمی است که از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری کند.»

از طرفی «ویل اورموس»، نویسنده‌ واشنگتن‌پست نیز عقیده دارد که دورسی از سرزنش خودش در مورد این اتفاق دوری می‌کند. اورموس همچنین به عذرخواهی دورسی برای نقشش در تعیین سرنوشت توییتر اشاره داشته است.

مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک

دورسی همچنین اتهام مربوط به نقش خود در فروش توییتر به ماسک را ناروا قلمداد کرده است. مدیرعامل سابق توییتر در پایان خاطرنشان کرد که اساساً فروش و تملک شرکت‌های سهامی عام با توجه به شرایط بازار، دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقاد دورسی از مدیریت توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر