بهترین فیلم های تاریخ سینما در مورد تابستان + [2023]

تابستان که زمان تعطیلات دانش آموزان و دانشجویان است، به دنبال فهرستی از جذاب‌ترین فیلم‌های تابستانی هستند، با بهترین فیلم ها در مورد تابستان همراه ما باشید.

جدیدترین فیلم ها در مورد تابستان

با توجه به اینکه فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد، شما می‌توانید با دیدن فیلم هایی در مورد اینکه تابستان چقدر می تواند سرگرم کننده و یا چقدر ترسناک باشد، حال و هوای آن زمان را پیدا کنید، صرف نظر از ژانر های دوست داشتنی، بازی فوقالعاده‌ی بازیگران مشهور باعث می‌شود مخاطب به نوعی با فیلم ارتباط بر قرار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های 2023

بهترین فیلم‌های 2023

بهترین انیمیشن‌های 2023

بهترین فیلم ها در مورد تابستان

جدیدترین فیلم ها در مورد تابستان
جدیدترین فیلم ها در مورد تابستان

افراد بسیاری هستند که در فصل تابستان به دنباله فیلم هایی با مضوعاتی جذاب هستند که همراه با دوستان و خانواده به دیدن آن ها بپردازند، با فیگار همراه باشید تا بهترین فیلم های تابستانی را به شما معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین و بهترین سریال های تابستانی ترکی + [2023 و تمام دوران]

Barbie 2023

جدیدترین فیلم ها در مورد تابستان
جدیدترین فیلم ها در مورد تابستان

باربی یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی رمانتیک است که بر اساس خط اسباب‌بازی باربی از شرکت ماتل ساخته شده‌است. گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که آن را با نوآ بامباک نوشته، کارگردانی کرده‌است. این اولین فیلم لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشن ویدئویی و مجموعه‌های تلویزیونی است.

مارگو رابی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، ویل فرل، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف و دوا لیپا در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کند.

Happiness for Beginners 2023

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

هلن یک سال پس از طلاق برای یک دوره بقا در طبیعت ثبت نام می‌کند. او از طریق این تجربه متوجه می‌شود که گاهی اوقات، برای اینکه خود را پیدا کنید، باید واقعاً گم شوید. ویکی وایت کارگردان این فیلم درام رمانتیک کمدی است.

لوک گرایمز، الی کمپر، ​​نیکو سانتوس ستارگان این فیلم سینمایی درباره تابستان هستند. زمان انتشار این فیلم به طور دقیق مشخص نشده، اما در 2023 میلادی اکران خواهد شد.

A Day and a Half 2023

بهترین فیلم های 2023 در مورد تابستان
بهترین فیلم های 2023 در مورد تابستان

افسر پلیس لوکاس، آرتان و لوئیز، زوج طلاق گرفته‌ای را که در یک سفر جاده‌ای پر هیجان هستند، هدایت می‌کند. آرتان لوئیز را به گروگان می‌گیرد تا دوباره با دخترش متحد شود. این سفر آن‌ها را در تابستان گرم از طریق روستاهای سوئد می‌برد، در حالی که پلیس در کنار آن‌ها حضور دارند.

فارس فارس کارگردان این فیلم در ژانر اکشن و معمایی است. فارس فارس، آلما پویستی، الکسی مانولوف در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند. تاریخ اکران به طور دقیق مشخص نشده،‌ اما در 2023 نمایش داده خواهد شد.

No Hard Feelings 2023

بهترین فیلم های 2023 در مورد تابستان
بهترین فیلم های 2023 در مورد تابستان

بدون احساسات سخت (به انگلیسی: No Hard Feelings) یک فیلم کمدی جنسی آمریکایی در آستانه بلوغ به کارگردانی جین استاپنیتسکی بر اساس فیلمنامه ای است که او با همکاری جان فیلیپس نوشته است. جنیفر لارنس تهیه کننده و در کنار اندرو بارت فلدمن نقش آفرینی می‌کند. متیو برودریک، لورا بنانتی، ناتالی مورالس، اسکات مک آرتور و ایبون ماس باکراک در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

داستان فیلم در مونتاوک، نیویورک می‌گذرد، جایی که مدی، یک راننده اوبر که پس از تصرف خودرویش با ورشکستگی مواجه است. کارفرمایان جدید او والدینی هستند که متوجه شده‌اند پسر نوجوان آنها علاقه‌ای به تعاملات انسانی، قرار ملاقات با زنان یا رابطه جنسی ندارد. در ازای بیوک ریگال (یکی از مدل‌های خودروی کمپانی امریکایی بیوک)، او موافقت می‌کند که «دوست دختر» پسرشان شود، «با مغز او آشنا شود» و به او کمک کند تا به زندگی بزرگسالی بپیوندد.

Caddyshack (1980)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

تابستان و گلف برای افرادی که از این ورزش لذت می‌برند کاملاً با هم هماهنگی ایجاد می‌کند. آب و هوا ایده آل و روزها طولانی است و فصل گلف فرصتی بزرگ برای گلف بازان ایجاد می‌کند. طرفداران این بازی ممکن است بخواهند Caddyshack را در این فصل کلید بزنند، به عنوان یک فرد بازیگوش در مورد شیطنت هایی که ممکن است در زمین گلف انجام دهد.

با یک بازیگر ستاره به نام بیل موری در نقش یک زمین‌باز حرفه‌ای، چوی چیس در نقش یک گلف‌باز بداخلاق، مایکل اوکیف در نقش یک بازیکن جدی و تد نایت به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران کلوپ کانتری، بینندگان را مجزوب خود کرده است تا از این کلاسیک دهه 80 لذت ببرند.

Dazed And Confused (1993)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

یکی دیگر از فیلم‌های کلاسیک که جزء بهترین فیلم ها در مورد تابستان است، با بازی بازیگران مشهوری مانند متیو مک‌کانهی، بن افلک، رنه زلوگر و میلا جووویچ، در فیلم Dazed And Confused بود که یکی از بهترین فیلم‌هایی بود که در دهه ۹۰ به بلوغ رسید. این فیلم قصد دارد تجربه گذراندن دبیرستان در فصل تابستان را با شکوه تمام به تصویر بکشد.

از آنجایی که شخصیت‌ها تا حدودی جنجال‌های تابستانی را پشت سر می‌گذارند، اما طرفداران برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوود را در روزهای بازیگری بسیار جوان‌تر از زمان خود می‌بینند.

Grease (1978)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

برای کسانی که عاشق یک موزیکال خوب و دامن های پودل دهه 1950 هستند، Grease بهترین انتخاب برای تابستان امسال است. دنی و سندی در تعطیلات همدیگر را ملاقات می‌کنند، سپس متوجه می‌شوند که او یک دانش‌آموز جدید در دبیرستان اوست – و او با چیزی که در زمان ملاقاتشان حضور پیدا می‌کرد بسیار متفاوت است.

Grease یک فیلم موزیکال با برخی از بهترین طرح‌های لباس است و بینندگان به طور کامل به دبیرستان‌های دهه 1950 منتقل می‌شوند، همراه با مجالس، رقص‌های مدرسه، و سالن غذاخوری. که برای همه سنین جذاب و سرگرم کننده است و تا به امروز یک کلاسیک جذاب در لیست بهترین فیلم ها در مورد تابستان باقی مانده است.

Point Break (1991)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

Point Break یک فیلم اکشن تابستانی است، با بازی پاتریک سویزی و کیانو ریوز در نقش های اصلی. ریوز نقش یک مامور تازه کار FBI را بازی می کند که به یک باند خلافکاران به رهبری سویزی نفوذ می کند که به اعتقاد او مسئول یک سرقت مسلحانه از بانک است.

فیلم، داستانی بسیار منحصر به فردی دارد. ایده‌ی دزدی از بانک ها مانند موج سواران بر روی موج های دریا بیهوده به نظر می رسد اما فیلم جالب است و از ابتدا تا انتها مخاطب را مجذوب خود می کند.

Weekend At Bernie’s (1989)

بهترین فیلم های تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی

Weekend At Bernie دو کارمند مالی را روایت می کند که در محل کار خود کلاهبرداری های پنهانی پیدا می کنند، که باعث می شود رئیس آنها را به عمارت ساحلی خود دعوت کند تا آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به قتل برساند – اما در عوض او خود را می کشد.

قبل از آنکه این دو کارمند بتوانند کاری در مورد رییس‌شان انجام دهند، مهمانان برای یک مهمانی باشکوه به عمارت می آیند. در یک رویداد خنده دار، آنها تصمیم می گیرند به او عینک آفتابی بزنند و اجازه ندهند تا انتهای مهمانی کسی از وجود جسد باخبر بشود. ژانر فیلم کمدی فیزیکی و طنز دراماتیک را ارائه می‌دهد که هرگز قدیمی نمی‌شود.

National Lampoon’s Vacation (1983)

بهترین فیلم های تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی

شاید یکی از کلاسیک‌ترین فیلم‌ها برای تعطیلات تابستانی که در واقع درباره‌ی یک سفر تابستانی است، National Lampoon’s Vacation باشد، با بازی چوی چیس فوق‌العاده و با استعداد عالیش در نقش کلارک گریسولد، که فقط می‌خواهد یک سفر خوب را همراه با خانواده‌اش برای فصل تابستان داشته باشد.

متأسفانه برای گریسولدها، از ابتدای سفر هر چیزی تبدیل به یک مشکل بزرگ میشود و مشکلات یکی پس از دیگری شروع می شود. از خراب شدن ماشین‌شان تا رها کردن جسد سگی که به سپر ماشین‌شان چسبیده شده. سفر کراس‌ونتری گریسولدز بیشتر شبیه به یک شهربازی، پر از پیچ و خم‌هایی است که مطمئنا بینندگان را روی صندلی‌هایشان نگه می‌دارد.

Dirty Dancing (1987)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

یکی دیگر از بهترین فیلم ها در مورد تابستان با بازی پاتریک سویزی، این بار در کنار جنیفر گری، Dirty Dancing است. اگرچه به اندازه‌ی دیگر فیلم ها در تابستان، مورد علاقه طرفداران نیست، اما نسخه اصلی هنوز پس از 30 سال قلب آنها را حفظ کرده است.

این فیلم درباره بیبی است که فصل را با خانواده‌اش در یک استراحتگاه تابستانی و شلوغ می‌گذراند. او با جانی و سایر کارکنان استراحتگاه آشنا می شود و شیفته رقص آنها می شود و در نهایت جانی را مجبور می کند که به او آموزش دهد. این فیلم دارای موسیقی متن شگفت‌انگیز، رقص‌های فوق‌العاده و تفسیر اجتماعی واقعاً تکان دهنده‌ای در مورد ثروت و موقعیت است.

Stand By Me (1986)

محبوب ترین فیلم ها درباره تابستان
محبوب ترین فیلم ها درباره تابستان

Stand By Me بر اساس رمانی از استفن کینگ، داستان گروهی از پسران جوان در قلعه راک را روایت می‌کند که به دنبال جسد دوست گمشده‌ی خود می‌گردند و به طرز وحشتناکی آن را پیدا می‌کنند. سپس، آنها باید برای محافظت از جسد پسر جوان، مبارزه کنند و آن را به مقامات مناسب گزارش دهند.

این فیلم یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از آثار استیون کینگ است و علاوه بر بلوغی که می‌توانند در موقعیت‌های وخیم نشان دهند، نشان می‌دهد که چگونه تراژدی می‌تواند به طور چشمگیری بر کودکان کوچک‌تر تأثیر بگذارد. داستان شامل عناصر ماجراجویی، درام و کمی معمای قتل است.

Jaws (1975)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
محبوب ترین فیلم ها درباره تابستان

آرواره نمادین یک فیلم کلاسیک ماجراجویی و هیجان انگیز تابستانی است که به جزئیات کشتن وحشیانه‌ی کوسه های کوچک در یک شهر ساحلی، می پردازد. این فیلم با مقدار زیادی از لحظات پر از آدرنالین، جلوه‌های ویژه و بازی عالی بازیگران باعث جذب مخاطب میشود.

اقیانوس قطعه بزرگ تابستان است و ترس از کوسه ها یک فوبیای معمولی است که ساحل نشینان دارند. اقیانوس بخش بزرگی از سطح زمین را تشکیل می دهد، و این فیلم کار بزرگی را برای برجسته کردن آنچه در اعماق اقیانوس در حال وقوع است انجام می‌دهد.

The Sandlot (1993)

بهترین فیلم ها در مورد تابستان
بهترین فیلم ها در مورد تابستان

بیسبال یک سرگرمی و یک ورزش پر طرفدار برای ماه های تابستان است، و حس نوستالژی دوران کودکی ناشی از تماشای سفر دسته ای از بچه های محله است که سعی می کنند از تابستان خود لذت ببرند و با دوستان خود بیسبال بازی کنند.

این فیلم تمام ویژگی‌های یک فیلم خوب را لمس می‌کند، از شخصیت‌های مرتبطی که مخاطبان می‌خواهند ریشه‌یابی کنند تا درگیری‌هایی که بازیگران برای غلبه بر آنها با یکدیگر همکاری می‌کنند. احترام به این فیلم در همه جا می درخشد و طرفداران هنوز هم پس از دهه ها آن را به عنوان بهترین از بهترین ها انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها در مورد تابستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *