;
coinex

مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا [+فیلم]

همواره تست سرعت گوشی‌های پرچمدار موضوع بسیار مهم برای علاقه‌مندان بوده که هم‌اکنون شاهد مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا هستیم.

در رابطه با مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا ابتدا باید به مشخصات این دو گوشی توجه کنیم که هر دو دستگاه مجهز به جدیدترین فناوری‌های حافظه رم و حافظه داخلی هستند. از طرفی تراشه هر دو محصول نیز به سفارش کوالکام از سوی TSMC و مبتنی‌بر فناوری 4 نانومتری ارائه شده است. اما نماینده سامسونگ با کلاک بالاتری در CPU و GPU ارائه شده است. به همین جهت در انتهای نام تراشه قرار گرفته در گلکسی اس 23 اولترا عبارت “For Galaxy” به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تست گیمینگ شیائومی 13 اولترا و آیفون 14 پرو مکس [+ویدیو]

ویدئو مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا

لازم به ذکر است که در بنچمارک‌ها فرکانس بالاتر هسته اصلی CPU و مجموعه GPU در تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy موفقیت‌های خوبی از خود نشان داده است.

افزون‌بر اطلاعاتی که مشخصات این دو دستگاه در اختیار ما می‌گذارد، باید عملکرد آن‌ها را در واقعیت مشاهده کنیم که در ادامه ویدئویی در این راستا قرار گرفته است.

همانطور که در این ویدیو قابل مشاهده است، اکثر نرم‌افزار و بازی‌ها در نماینده سامسونگ کمی با سرعت بالاتری اجرا می‌شوند. همچنین نماینده سامسونگ در هنگام بازنگه‌داشتن نرم‌افزار و بازی‌ها در پس زمینه با مشکل خاصی روبرو نشد، جایی که نماینده شیائومی کمی در موقعیت دشواری قرار گرفت.

مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با شیائومی 13 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا دروغ مینویسین فو کردین بقیه مث شما بی سوادن ۱۳ پرو با اس ۲۳ الترا مقایسه میکنین برین با ۱۳ الترا مقایسه اش کنین 😉

    پاسخ