جدیدترین و بهترین سریال های زامبی محور کره ای + [2023 و تمام دوران]

سینما و تلویزیون کره نزدیک به دو دهه است که پیشرفت زیادی کرده است. در این نوشتار به معرفی بهترین سریال های زامبی محور کره ای 2023 و تمام دوران می‌پردازیم.

صنعت سینمای کره در حال تجربه تجدید حیات زامبی است که با آثار مشهور جهانی مانند قطار بوسان به یک الهام سینمایی رو به رشد قرن بیست و یکم تبدیل شده است. صنعت فیلم رو به رشد با انتشار فیلم‌ها و سریال‌های زامبی بیشتر در هر سال، مخاطبان را سیر کرده و بهترین سریال زامبی کره ای را به وجود آورده است.

این زامبی محور ترین سریال های کره ای ، از سریال همه ما مرده‌ایم که اخیراً نتفلیکس منتشر شده تا The Wailing، شامل فیلم‌های هیجان‌انگیز روان‌شناختی، تمثیل‌های طبقاتی و حتی درام تاریخی هستند. همه آنها با یک موضوع مشترک گرد هم آمده‌اند که روح شما را با آخرالزمان زامبی محور می‌سازد.

این سریال‌ها، با سکانس‌های مبارزه‌ای وحشتناک و تعقیب، به همراه داستان‌های مردگان یک گزینه کلاسیک هستند که اگر مشتاق ژانر ماوراءالطبیعه هستید، با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. در ادامه با جدیدترین سریال های زامبی محور کره ای آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین فیلم‌های زامبی محور کره‌ای + [2023 و تمام دوران]

جدیدترین و بهترین سریال‌های کره‌ای و کی‌دراما + [2023 و تمام دوران]

بهترین سریال های زامبی محور کره ای

بهترین سریال های زامبی محور کره ای
بهترین سریال های زامبی محور کره ای

جنون در مورد بقای وحشتناک، مصرف مغز انسان، و عفونت‌های ویروسی ماوراءالطبیعی در طول زمان تکامل یافته است. از فولکلور هایئیتی تا فرقه کلاسیک The Walking Dead، امروزه، تعداد زیادی فیلم و سریال تلویزیونی زامبی در بخش‌های ترسناک پلتفرم‌های استریم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین سریال‌های خون آشامی کره‌ای + [2023 و تمام دوران]

جدیدترین و بهترین فیلم‌های خون آشامی کره‌ای + [2023 و تمام دوران]

(Season 2) All of Us Are Dead

بهترین سریال های زامبی محور کره ای 2023
بهترین سریال های زامبی محور کره ای 2023

این سریال درام، بر اساس وبتون محبوب Now At Our School ساخته شده است و گروهی از بچه‌های دبیرستانی را دنبال می‌کند که به دلیل شیوع ویروس زامبی در مدرسه خود سرگردان هستند. دانش آموزان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از تبدیل شدن به زامبی و فرار از مدرسه خود جلوگیری کنند.

فصل اول این سریال در 12 قسمت از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد و حواشی زیادی را در همان دوران، به دست آورد و تبدیل به یکی از بهترین سریال های کره ای زامبی محور شد. هنوز زمان پخش دقیق فصل دو مشخص نیست، اما در سال 2023 منتشر خواهد شد.

بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم (All Of Us Are Dead)

Sweet Home (Season 2)

بهترین سریال های زامبی محور کره ای 2023
بهترین سریال های زامبی محور کره ای 2023

فصل دوم این سریال در 15 جولای 2023 منتشر خواهد شد. خانه شیرین یک سریال تلویزیونی اینترنتی کره‌ای در ژانر پسا-آخرالزمانی ترسناک به کارگردانی لی یونگ بوک، جانگ یانگ وو، پارک سو هیون محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی است.

سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی شی-یونگ، لی دو-هیون، گو مین شی، و پارک گیو-یونگ از بازیگران آن هستند. این مجموعه با الهام از وب‌تون کره‌ای به همین نام اثر کیم کارنبی ساخته شده‌است. خانه شیرین در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس در دسترس قرار گرفت. این مجموعه برای فصل دوم و سوم تمدید شد.

یک دانش‌آموز دبیرستانی درونگرا که خانواده خود را در یک تصادف وحشتناک از دست دادU اکنون مجبور است به یک آپارتمان قدیمی نقل مکان کند. او خود را در میان یک آخرالزمان زامبی مانند می‌بیند. همانطور که او برای زنده ماندن تلاش می‌کند، خود را در دام دیگر ساکنان ساختمان می‌بیند.

All of Us Are Dead

جدیدترین سریال های زامبی محور کره ای
جدیدترین سریال های زامبی محور کره ای

چیزی که All of Us Are Dead را از دیگر نمایش‌های زامبی محور متمایز می‌کند، تمرکز روی گروهی از بچه‌های نوجوان و نحوه اتخاذ تصمیمات سخت در سناریوهای خطرناک است که شما را در لبه صندلی خود نگه می‌دارد. این نمایش شامل بازیگرانی از شخصیت‌های جالب و همچنین قهرمانانه‌ترین سرنخ‌ها در یک سری زامبی‌ها، گروهی ترسناک از ارواح، و محیطی است که قهرمان‌ها را به چالش پشت سر می‌گذارد.

شاید بیشترین صحبت درباره محتوای زامبی‌هایی که از شبه جزیره کره آمده است، این سریال باشد. سریال All of Us Are Dead دسته‌ای از دانش‌آموزان را دنبال می‌کند که تجربه معمول دبیرستان را پشت سر می‌گذارند تا زمانی که دانش‌آموزی با یک عفونت غیرعادی از آزمایشگاه علوم مدرسه برمی‌گردد.

نقد فصل 1 سریال All of Us are Dead 2022

Happiness

بهترین سریال های کره ای زامبی محور
بهترین سریال های کره ای زامبی محور

شادی یک سریال کره‌ای ترسناک است که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد و گروهی از مردم را در یک ساختمان آپارتمانی که در یک قرنطینه دولتی گرفتار زامبی‌ها شده‌اند را دنبال می‌کند. این اتفاق نتیجه یک داروی درمانی ناموفق بود که منجر به یک بیماری همه‌گیر به نام ویروس ریتا یا “بیماری افراد دیوانه” که اغلب شناخته می شود، شد.

نمایش به خوبی متعادل است و با شگفتی‌های مکرر و پیچش‌های جالب که در طرح اتفاق می‌افتد احساس تازگی می‌کند. علاوه بر این، سریال به جای لحظات ترسناک، بر توسعه روابط اجتماعی با ترکیبی عالی از درام و کمدی تمرکز دارد. این سریال؛ دارای بازی‌های بازیگری خیره کننده است و شما را در تمام درام‌ها، پرومو می‌کند و به مخاطب آرامشی می‌دهد که بسیار مورد نیاز است.

Zombie Detective

محبوب ترین سریال های زامبی محور کره ای 
محبوب ترین سریال های زامبی محور کره ای

سریال کارآگاهان زامبی، کانگ مین هو، را دنبال می‌کند که با فراموشی از خواب بیدار می‌شود و در می‌یابد که او نیز به یک زامبی تبدیل شده است. او یاد می‌گیرد که مانند دیگران راه برود و حرف بزند و در نهایت شخصیت یک کارآگاه خصوصی را در حالی که بر روی کشف تاریخ خود کار می‌کند، به خود می‌گیرد.

کارآگاه زامبی، علیرغم اینکه گاهی اوقات کمیک بوکی و عجیب و غریب است، سرگرم کننده است و در عین حال ظرافت، مالیخولیا و جدیت زیادی را نیز ارائه می‌دهد. استفاده از کمدی عاقلانه برای کم کردن لحن قسمت‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. اگر می‌خواهید از مرده‌های هولناک گوشت‌خوار استراحت کنید و از یک فیلم کمدی زامبی‌محور با لحنی آرام لذت ببرید، Zombie Detective انتخاب خوبی است.

Kingdom

بهترین سریال های زامبی محور کره ای
بهترین سریال های زامبی محور کره ای

این اولین سریال کره‌ای اصلی نتفلیکس است. دو فصل دارد و از سریال وب کمیک The Kingdom of the Gods اقتباس شده است. در سریال پادشاهی، ولیعهد چوسون، لی چانگ، در این درام ترسناک تاریخی در حال بررسی یک بیماری مرموز است که کشورش را می‌بلعد. در حالی که از قلمرو خود در برابر طاعون وحشتناک دفاع می‌کند، در وسط یک جنگ قدرت سیاسی گرفتار می‌شود که او را تهدید به سرنگونی می‌کند.

این سریال عمیق و ظریف به مسئله تضاد طبقاتی و منافع اجتماعی می‌پردازد. سکانس‌های اکشن نیز به طرز ماهرانه‌ای به صحنه می‌روند و حتی باهوش‌ترین تماشاگر تلویزیون را به راحتی راضی می‌کنند. پس از اتمام سریال، حتماً Kingdom: Ashin of the North را تماشا کنید. این اپیزود، قسمت ویژه‌ای از سریال که به بررسی پس زمینه طاعون می‌پردازد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

Sweet Home

بهترین سریال های زامبی محور کره ای
بهترین سریال های زامبی محور کره ای

این سریال، یک دانش‌آموز دبیرستانی درونگرا که خانواده خود را در یک تصادف وحشتناک از دست داد نشان می‌دهد. اکنون مجبور است به یک آپارتمان قدیمی نقل مکان کند. او خود را در میان یک آخرالزمان زامبی مانند می‌بیند. همانطور که او برای زنده ماندن تلاش می‌کند، خود را در دام دیگر ساکنان ساختمان می‌بیند.

اگرچه محوریت اصلی سریال زامبی نیست، اما موجودات نمایش به همان اندازه وحشتناک و وهم انگیز هستند. این درام بر اساس وب‌تون همنام، دارای بازی‌های بازیگری خیره‌کننده و داستان‌های جذاب شخصیت‌ها در حین بررسی مضامین خواسته‌های انسانی و حساسیت‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های زامبی محور کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “جدیدترین و بهترین سریال های زامبی محور کره ای + [2023 و تمام دوران]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *