;
coinex

جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تمام دوران + [2023] از نگاه سایت فیگار

اگر از علاقه‌مندان آثار ژاپنی هستید، در نوشتار جدید همراه ما باشید. فهرستی از جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تمام دوران و 2023 برای شما تهیه شده است.

جدیدترین فیلم های ژاپنی

سینمای ژاپن از همان روزهای اولیه با استادی چون آکیرا کوروساوا، اوج وحشت ژاپنی تا آثار متحرک بصری خیره کننده هایائو میازاکی، همیشه قدرتمند بوده است. و این عظمت به مجموعه درام آن نیز کشیده می‌شود. خوش شانس ما اینجاست که در عصر تکنولوژی در شبکه‌هایی مثل Netflix چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد.

ژاپن صاحب بخش درخشانی از سینمای جهان است، به طوری که می‌توان قسمتی از تاریخ سینما را در فیلم‌های این کشور جست‌وجو کرد. این سرزمین که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین صاحبان سینماست، در خود کارگردانان مولفی را پرورش داده که غرب برایشان سر تعظیم فرو می‌آورد.

در سال ۱۸۹۹ اولین فیلم سینمایی ژاپن ساخته شد اما دهه‌ی ۵۰ دوران اوج سینمای ژاپن بود، راشامون صنعت فیلم این کشور را به جهانیان معرفی کرد و ورود سینمای ژاپن به صحنه جهانی را رقم زد. در اواخر همین دهه بود که فیلمسازان بزرگی همچون ناگیسا اوشیما، شوهی ایمامورا، هیروشی تشیگاهارا جنبش موج نوی ژاپن را شروع کردند و در پی شکستن قواعد سینمای پیشین برآمدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های 2023

بهترین فیلم‌های 2023

بهترین انیمیشن‌های 2023

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

جدیدترین و بهترین فیلم های ژاپنی تمام دوران + [2023] از نگاه سایت فیگار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر