مغرور ترین شخصیت های انیمه ؛ معرفی 10 شخصیت مغرور در انیمه

مغرور ترین شخصیت های انیمه نیز جزئی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها هستند. در ادامه به معرفی بهترین شخصیت های مغرور در انیمه می‌پردازیم.

انیمه یک رسانه است که با ترکیب منحصر به فرد از شخصیت‌های شاداب، تصاویر شگفت‌انگیز و داستان‌های جذاب، قلب میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان را به دست گرفته است. یکی از ویژگی‌های جالب شخصیتی در انیمه، غرور است. شخصیت‌هایی که احساس قوی غرور دارند، از جمله شخصیت‌های اصلی این نوع رسانه هستند.

از تعیین و تحقیق شجاعانه قهرمانان به تکبر بی‌حد و اندازه شخصیت‌های شیطان صفت، انیمه با شخصیت‌هایی مغرور پر شده است. برخی از آنها به دنبال قدرت و شهرت هستند، در حالی که برخی در برابر سختی‌ها نمی‌توانند شکست را بپزیرند. بدون توجه به دلایل آنها، این شخصیت‌ها معمولاً شخصیت‌هایی پرطرفدار و جذاب در سریال‌های خود هستند.

مغرور ترین شخصیت های انیمه

مغرورترین شخصیت انیمه

شما می‌توانید فهرست مغرور ترین شخصیت های انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مغرور ترین شخصیت های انیمه
مغرور ترین شخصیت های انیمه

با این حال، لازم به ذکر است که عرور می‌تواند هم نقطه‌ای قوت و هم ضعف باشد. اگرچه غرور می‌تواند شخصیت‌ها را به دستیابی به چیزهای بزرگ ترغیب کند، اما همچنین می‌تواند آنها را به نقص خود بینایی و به مسیری خطرناک سوق دهد. به همین دلیل، شخصیت‌هایی که بیشترین خودباوری را در انیمه نشان می‌دهند، معمولاً شخصیت‌هایی هستند که با بزرگ‌ترین چالش‌ها روبرو هستند، به دنبال توازن بین آرزوهای شخصی خود و نیازهای اطرافیانشان هستند.

در مقاله محبوب ترین شخصیت های مغرور در انیمه قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین شخصیت های مغرور در انیمه بپردازیم تا شما با تعداد بیشتری از این شخصیت‌ها آشنا شوید. پس در ادامه همراه ما بمانید تا با مغرورترین شخصیت انیمه آشنا شوید.

Sonic

Sonic

Sonic از One-Punch Man از آن دسته افرادی است که عاشق شنیدن حرف‌های خود است. او به مهارت‌هایی که سال‌ها صرف پرورش آن به عنوان یک نینجا کرد، بسیار افتخار می‌کند. او اغلب قادر به تشخیص یا قدردانی از قدرت حریف خود نیست و غرور او اغلب منجر به سقوط او می‌شود.

سونیک از اینکه به همه بفهماند چه توانایی‌هایی دارد لذت می‌برد. با وجود باخت به سایتاما، او همچنان معتقد است که با کمی تمرین، از فردی که قادر است با یک مشت سیارات را نابود کند، پیشی خواهد گرفت. به هر دلیلی، سونیک نمی‌پذیرد که کسانی هستند که قوی تر از او هستند.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمه مرد تک مشتی One Punch Man

بهترین انیمه های مشابه مرد تک مشتی

Arthur Boyle

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Arthur Boyle

در Fire Force، آرتور ادعا کرده است که یک شوالیه واقعی کملوت است. او با موفقیت خود را فریب داده و معتقد است که یک پادشاه شوالیه می‌باشد، و اصرار دارد که او را اینگونه خطاب کنند. علیرغم اینکه آرتور یک شوالیه نیست، توهمات عظمت آرتور راز قدرت باورنکردنی اوست.

هنگامی که او در اعماق قلمرو فانتزی خود فرو می‌رود، می‌تواند قدرت آتش مضحک را احضار کند و با روحی تسلیم‌ناپذیر مبارزه کند. رفقای او معمولاً تصمیم می‌گیرند که خیال‌پردازی‌های واقعی است، مخصوصاً وقتی که او در استراتژی آنها نقش اساسی دارد.

Ozai

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Ozai

در Avatar: The Last Airbender، پادشاه Ozai آنقدر احمق بود که باور داشت حتی می‌تواند آواتار را در یک نبرد یک به یک شکست دهد. شجاعت او ناشی از غرور خالص بود، زیرا او نمی‌دانست که او در قوی‌ترین فرد دنیا نیست. او ادعا می‌کرد که تمام قدرت جهان را دارد، حتی در مواجهه با کسی که واقعاً تمام قدرت‌های موجود در دنیا را داشت.

اوزای بدون شک یک فرد قدرتمند، در میان بهترین‌های جهان بود، اما او نتوانست قدرت واقعی را زمانی که درست در مقابل او بود تشخیص دهد. او مبارزه خوبی با آواتار داشت، اما به طرز تماشایی از آنگ شکست خورد. اوزای قطعا یکی از مغرور ترین شخصیت های انیمه است.

Veldora

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Veldora

Veldora از That Time I Got Reincarnated As A Slime یک اژدهای مغرور است که از نابودی لذت می‌برد. او چنان افسانه‌ای است که صرف ذکر نام او به عنوان یک فال بد تلقی می‌شود. او حتی به مردم این امکان را می‌دهد که بدانند چقدر خوش شانسند تا با او صحبت کنند.

ولدورا به برخی از قدرتمندترین موجودات جهان به عنوان حشراتی که ارزش توجه او را ندارند یاد می‌کند. علیرغم اینکه ولدورا صدای بلندی دارد، قدرت او واقعاً چیزی است که باید دید. او با اختلاف یکی از قدرتمندترین موجودات جهان است. Veldora می‌تواند در مقابل چهره دشمن به خود ببالد تا یک ثانیه بعد آنها را کاملاً از بین ببرد.

Mereoleona

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Mereoleona

با وجود اینکه مرئولونا خیلی دیرتر در Black Clover معرفی شد، اما به دلیل قدرت و غرور خود به سرعت به شخصیت مورد علاقه بسیاری از طرفداران تبدیل شد. او نمی‌ترسد که به کسی بفهماند چقدر قوی است. او هم شجاعانه و هم با ظرافت به قدرت خود می‌بالد و هیچ کس اعصاب زیر سوال بردن آن را ندارد، حتی برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های Black Clover.

مرئولئونا از لاف زدن نمی‌ترسد، حتی زمانی که او در حال شکست خوردن است. او علاقه‌ای به مبارزه با حریفان ضعیف ندارد و فقط به افراد واقعا قوی علاقه مند است که می‌توانند مبارزه خوبی با او داشته باشند. مرئولونا یکی از مغرور ترین شخصیت های انیمه است.

بیشتر بخوانید:

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover

بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه

Pride

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Pride

هومونکولی‌ها در Fullmetal Alchemist: Brotherhood هر کدام نماینده یکی از هفت گناه مرگبار بودند. هومونکولوس معروف به پراید از همه متکبرتر بود که گواه واقعی نام او بود. او معتقد بود که انسان‌ها و بقیه هومونکولی‌ها از او به شدت ضعیف‌تر هستند. او بیش از هر چیز برای دیگران آزار دهنده بود. او انسان‌ها را موجوداتی ناچیز می‌دید و نمی‌خواست با آنها کاری داشته باشد.

Pride همیشه در مورد این می‌گفت که انسان‌ها هیچ ارزشی ندرند و نسبت به او بسیار ضعیف و ناچیز هستند. او همیشه سعی داشت دیگران را تحقیر کند. حضور Pride در لیست مغرور ترین شخصیت های انیمه یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

Inosuke

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Inosuke

Inosuke از Demon Slayer در کوه‌هایی بزرگ شد که قدرت مهم‌ترین چیز بود. او فقط برای هیجان نبردهای مرگ یا زندگی به شیطان کش‌ها پیوست. تنها پس از ملاقات با تانجیرو بود که اینوسکه نسبت به دیگران با ملاحظه رفتار کرد، حتی اگر همه را ضعیف‌تر از خود می‌دانست.

اینوسوکه در مورد مهارت‌های خود به افرادی که حتی گوش نمی‌دهند می‌بالد. او به اندازه کافی مغرور بود تا هاشیراها را که حداقل بیست برابر ماهرتر از او بودند، به چالش بکشد، درست پس از تماشای این که یک هاشیرا حریفی را سرنگون کرد که نزدیک بود او را بکشد. او آنقدر نترس بود که در مقابل یک شیطان درجه بالا ایستاد و او را تحقیر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مشابه شیطان کش

بهترین قسمت های انیمه شیطان کش

Bakugo

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Bakugo

باکوگو از My Hero Academia فردی مغرور است که فریاد زدن را به صحبت کردن ترجیح می‌دهد. باکوگو یکی از پر سر و صداترین شخصیت‌های انیمه است. باکوگو از نمایش قدرت خود برای همه دنیا لذت می‌برد تا ببینند و تصدیق کنند که او بهترین است. او معتقد است که می‌تواند هر چالشی را بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر مشکل بزرگ باشد، انجام دهد.

گفته می‌شود، باکوگو یک دانش آموز واقعاً قدرتمند و یکی از باهوش‌ترین در کلاس خود است. او حتی نمرات بهتری از ایزوکو میدوریا، قهرمان اصلی My Hero Academia دارد. باکوگو علاوه بر اینکه یک شخصیت آزاردهنده با پیچ و تاب خنده دار است، واقعا با استعداد می‌باشد.

Gilgamesh

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Gilgamesh

تا آنجایی که لاف زدن پیش می‌رود، گیلگمش از Fate/Zero در سطح متفاوتی است. گیلگمش اگرچه یک قهرمان روح می‌باشد که به عنوان خدمتکار احضار شده است، اما فقط به این دلیل که نمی‌توان به او گفت که چه کار کند، توانست ارباب اربابش شود. او مردم را از نگاه کردن به “وجهه باشکوه” خود منع می‌کند و هر کسی را که جرأت انجام این کار را داشته باشد محکوم می‌کند.

در ابتدا انتظار از این بود که قدرت گیلگمش متوسط باشد، اما معلوم شد که او قدرتمندترین قهرمان روح است. او به تنهایی و بدون هیچ تلاشی واقعی در جنگ جام مقدس پیروز شد. گیلگمش این قدرت را دارد که ادعاهای خود را تأیید کند. حضور گیلگمش در لیست مغرور ترین شخصیت های انیمه یک اولویت برای ما بود.

Escanor

مغرور ترین شخصیت های انیمه
Escanor

اسکنور از هفت گناه کبیره بیشتر به عنوان گناه شیر افتخار شناخته می‌شود. اگرچه اسکانور در شب ترسو است، اما پس از طلوع خورشید به طرز باورنکردنی قدرتمند می‌شود. اسکانور معتقد است که تمام خلقت در زیر اوست و به همین دلیل، او معتقد است که هیچ کس لیاقت حضور داشتن در کنار او را ندارد.

غرور اسکانور حد و مرزی نمی‌شناسد و او قطعاً با ادعاهای جسورانه خود مطمئن می‌شود که حق عنوان خود را رعایت می‌کند. اسکنور علیرغم اینکه به قدرت خود می‌بالد، واقعا قدرتمند است. او این حق را به دست آورده است که هر طور دلش می‌خواهد به خود ببالد، زیرا تعداد کمی حتی به قدرت او نزدیک می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مغرور ترین شخصیت های انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “مغرور ترین شخصیت های انیمه ؛ معرفی 10 شخصیت مغرور در انیمه

  1. سلام خسته نباشید
    لطفا اول تحقیق کنید بعد مطلب بزارید
    به خدا به ولله به حضرت عباس آواتار آخرین باد افزار انیمه نییییست، انیمیشن هست لطفا کمی از داخل دیگر سایت ها تحقیق کنید ولی دلیل خودم
    انمیه : به انیمیشن های ساخته شده توسط ژاپن انیمه می‌گویند
    و اما آواتار : این فیلم کشور سازندش آمریکاست
    فقط خواسته تقریبا به سبک اونها درستش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *