;
coinex

رشد 72 درصدی فروش جاباما در نوروز 1402

اخیراً گزارشی از درآمد استارت‌آپ فعال در حوزه اقامت و گردشگری جاباما منتشر شده که حاکی از رشد 72 درصدی فروش جاباما در نوروز 1402 بوده است.

به گزارش روابط عمومی جاباما، با وجود افت بازار گردشگری ایران و کاهش حدود 30 درصدی تقاضا جهت رزرو انواع اقامتگاه در کلیه شهرهای ایران در نوروز 1402 (مطابق با میزان جست‌وجوی مهم‌ترین کلمات کلیدی در گوگل برای رزرو انواع اقامتگاه در تمام شهرهای ایران)، آمارهای جاباما حاکی از رشد 72 درصدی در تعداد فروش (رزرو نهایی) انواع اقامتگاه این پلتفرم در نوروز 1402 نسبت به مدت مشابه سال پیش بوده و همچنین میزان مبلغ فروش در همین بازه زمانی، بیش از 71 درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: استفاده از سرویس گنجه برای کسب‌وکارهای خرد رایگان شد

گزارش جدید مالی: رشد 72 درصدی فروش جاباما در نوروز 1402

به گزارش جاباما میزان کل اقامتگاه‌های فعال در این پلتفرم طی نوروز سال جاری نسبت به نوروز سال قبل بیش از دو برابر افزایش را تجربه کرده است. این داده‌ها حکایت از آن دارد که اگرچه مردم در نوروز امسال نزدیک 30 درصد کمتر از نوروز سال پیش اقدام به رزرو اقامتگاه کرده‌اند و میزان تقاضا به نسبت کاهش یافته، اما مثل نوروز 1401، به‌طور متوسط 10 روز زودتر از زمان سفر خود عملیات رزرو اقامتگاه خود را شروع کرده‌اند.

رشد 72 درصدی فروش جاباما در نوروز 1402

همچنین میزان جست‌وجوی این برند در گوگل طی نوروز 1402 بیش از سه برابر و تعداد نصب اپلیکیشن این پلتفرم، نیز دو برابر بیشتر از نوروز سال گذشته بوده است. همچنین این داده‌ها نشان می‌دهد که مردم در گروه‌‌های 3 تا 4 نفره سفر کرده و به‌طور میانگین برای 2 شب اقامتگاه خود را رزرو کرده‌اند، اما یک تفاوتی که در این راستا وجود دارد تعداد رزرو انواع اقامتگاه در جاباما بوده که به بیش از 1.5 برابر خود نسبت به نوروز 1401 رسیده است.

همچنین بیش‌ترین شهرهایی که مردم در آن اقامت گزیده‌اند، اصفهان، یزد و شیراز در مرکز، کیش در جنوب، مشهد در شرق، رشت، رامسر، بندرانزلی، نور، ماسال و سوادکوه در شمال و همچنین تهران بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رشد 72 درصدی فروش جاباما در نوروز 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر