;
coinex

آیفون 16 پرو مکس با بزرگترین نمایشگر تاریخ آیفون و دکمه حالت جامد عرضه می‌شود

یک تحلیلگر نسبتاً خوش‌سابقه و مشهور دست به افشای ابعاد نمایشگر آیفون 16 پرو مکس زده که طبق آن پرچمدار 2024 اپل بزرگ‌ترین آیفون تاریخ خواهد بود.

«راس یانگ»، تحلیلگر صنعت نمایشگر، طی گفت‌و‌گویی با مک‌رومرز اعلام کرد که اپل قصد ارائه آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با ابعاد نمایشگر به ترتیب به 6.3 اینچ و 6.9 اینچ را دارد. شایان توجه است که یانگ سابقه‌ نسبتا خوبی در افشا اطلاعات گوشی‌های هوشمند دارد.

بیشتر بخوانید: برخی آیفون 14‌های وارداتی قاچاق هنوز فعال هستند؛ در دست مسئولین و آقازاده‌ها؟

ابعاد آیفون 16 پرو مکس ؛ بزرگ‌ترین آیفون تاریخ در راه است!

این خبر در حالی منتشر شده که اپل تاکنون هرگز آیفونی با نمایشگر 6.9 اینچی به تولید نرسانده و این موضوع منجر به یدک کشیدن عنوان بزرگ‌ترین آیفون تاریخ توسط آیفون 16 پرو مکس خواهد شد. لازم به ذکر است که دو گوشی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به ترتیب نمایشگر 6.1 اینچ و 6.7 اینچ در اختیار دارند و البته احتمالاً ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 15 بدون تغییر خواهد بود.

آیفون 16 پرو مکس

طبق ادعای یانگ اعداد 6.3 اینچ و 6.9 اینچ تقریبی هستند و به‌زودی ابعاد دقیق نمایشگر گوشی‌های پرچمدار 2024 اپل اعلام خواهد شد. وی هنوز درباره افزایش ابعاد نمایشگر آیفون 16 و آیفون 16 پلاس اظهارنظری نداشته است.

همچنین براساس شایعات اپل به‌نظر قصد حذف دکمه‌ عادی را برای نخستین بار در گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس خواهد داشت و لذا به‌دنبال استفاده از دکمه‌ غیرمتحرک (مبتنی‌بر بازخورد هپتیک) خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ابعاد آیفون 16 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر