;
coinex

بهترین سایت دانلود از یوتیوب کدام است؟ معرفی چند سایت رایگان دانلود ویدیو از یوتیوب

چند روش برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، سایت دانلود از یوتیوب است. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین سایت های دانلود از یوتیوب می‌پردازیم که ویژگی‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در پلتفرم یوتیوب، ویدیو‌های بسیار متنوعی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و شما می‌توانید درباره هر موضوعی، ویدیو‌های آموزشی و سرگرم‌کننده فراوانی پیدا کنید. این اپلیکیشن شهرت و محبوبیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی در سراسر جهان، برای تماشای ویدیو‌های سرگرم‌کننده و آموزشی، اول از همه به سراغ یوتیوب می‌روند.

نکته جالب‌توجه درباره این پلتفرم، این است که بیشتر برای اشتراک‌گذاری ویدیو‌های طولانی‌ از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل هم شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، ویدیو‌های طولانی را با کیفیت بالا در این اپلیکیشن تماشا کنید.

بااین‌حال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در اپلیکیشن یوتیوب، این است که امکان دانلود ویدیو‌ها در آن‌ها وجود ندارد و برای این‌که بتوانید ویدیوها را دانلود کنید، باید برنامه خاصی را نصب کرده و یا از سایت دیگری استفاده کنید. در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره دانلود از یوتیوب برای اندروید و یا آیفون و همچنین کامپیوتر در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

سایت دانلود از یوتیوب

قبل از این‌که با بهترین روش دانلود از یوتیوب آشنا شوید، بد نیست که اطلاعاتی درباره این پلتفرم محبوب به دست بیاورید. یوتیوب برای اولین بار در سال 2005 تاسیس شد و تاکنون توانسته به‌عنوان دومین وب‌سایت پرطرفدار جهان شناخته شود. این پلتفرم بعد از گوگل، طرفداران بسیار زیادی دارد و بهترین ویدیو‌ها را در زمینه‌های مختلف به مخاطبان خود نمایش می‌دهد.

سایت دانلود از یوتیوب
سایت دانلود از یوتیوب

درحال‌حاضر، بیشتر از یک میلیارد نفر به‌طور ماهانه از این پلتفرم استفاده می‌کنند. این مسئله نشان می‌دهد که شناختن روش‌های دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر یا گوشی، تا چه حد می‌تواند برای شما مناسب باشد.

وب‌سایت videovor برای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر یا گوشی

وب‌سایت videovor یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و گوشی است که به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی ویدیوی مورد نظر خود را با فرمت‌های مختلف در گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید.

وب‌سایت videovor برای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر یا گوشی

نکته جالب‌توجه درباره این وب‌سایت، این است که اگر بخواهید فقط فایل صوتی (بدون ویدیو) یا تصویری (بدون صدا) را دانلود کنید، به‌راحتی با این سایت می‌توانید این کار را انجام دهید.

موضوع دیگری که باعث افزایش طرفداران این سایت دانلود از یوتیوب شده، این است که هیچ نیازی به نصب ندارد و می‌توانید به‌صورت آنلاین، خیلی راحت از آن استفاده کنید.

برای استفاده از وب‌سایت videovor، فقط کافی است که در ابتدا وارد سایت https://videovor.app/ شوید و سپس URL یا آدرس ویدیوی یوتیوب را کپی کرده و در کادر مخصوص به دانلود، یعنی Video URL to Download پیست کنید. سپس کیفیت‌های مختلفی برای شما نمایش داده می‌شوند که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، یکی از این کیفیت‌ها را انتخاب کرده و فرایند دانلود را آغاز نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از ChatGPT ؛ آموزش تصویری استفاده از ChatGPT در ایران

چگونه ایمیل بسازیم ؟ آموزش تصویری نحوه ساخت ایمیل با گوشی و کامپیوتر

دانلود از یوتیوب برای اندروید و کامپیوتر با وب‌سایت Yout.com

برای دانلود از یوتیوب برای اندروید و کامپیوتر، بد نیست وب‌سایت Yout.com را امتحان کنید. این وب‌سایت هم مانند موردقبلی، هیچ نیازی به نصب ندارد و شما می‌توانید خیلی راحت آن را در مرورگر گوشی و یا کامپیوتر خود وارد کرده و با استفاده از آن، ویدیو‌های مختلف از یوتیوب را دانلود کنید. توجه داشته باشید که دانلود از یوتیوب با استفاده از این سایت باید از VPN استفاده کنید.

ابتدا این سایت دانلود از یوتیوب را باز کنید و آدرس URL ویدیوی مورد نظر را در باکس وارد کنید. سپس دانلود را بزنید. در صفحه جدید مشاهده می‌کنید که ویدیو با فرمت‌های مختلف به نمایش گذاشته شده و شما می‌توانید فرمت MP3 (فقط فایل صوتی)، فایل MP4 (صوتی و تصویری) و GIF را انتخاب کنید.

پس از انتخاب فرمت مورد نظر، باید کیفیت را نیز انتخاب کنید. ممکن است با پیامی مواجه شوید که از شما می‌خواهد نسخه Pro را خریداری کنید (تصویر زیر). در این صورت، گزینه Go to the video page را انتخاب کنید.

دانلود از یوتیوب برای اندروید

در مرحله بعدی باید انتخاب کنید که فایل MP3 ،MP4 ،GIF یا WAV را می‌خواهید. سپس گزینه …Format shift to را انتخاب کنید. اگر با این روش نتوانستید ویدیو رادانلود کنید، در آدرس ویدیوی مورد نظر، کلمه Youtube را به Yout تغییر دهید و مراحل ذکر شده در بالا را انجام دهید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب
بهترین روش دانلود از یوتیوب

از جمله مزایای استفاده از این روش دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر می‌توان به امکان دانلود نامحدود، تبدیل فرمت‌های صوتی و ویدیویی، دانلود ویدیو بدون نیاز به وارد شدن به سایت‌های دیگر، برش ویدیو و دانلود قسمت مورد نظر اشاره کرد.

دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر با وب‌سایت BitDownloader

علاوه بر موارد قبلی، وب‌سایت BitDownloader هم می‌تواند به‌عنوان بهترین سایت دانلود از یوتیوب شناخته شود که ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. این سایت به شما اجازه می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیو موردنظر خود را با کیفیت‌های مختلف روی گوشی و کامپیوتر دانلود کنید.

برای کارکردن با این وب‌سایت، اول از همه باید وارد سایت https://bitdownloader.io/ شوید و آدرس URL ویدیوی یوتیوب را در باکس مربوطه وارد کنید. سپس روی دانلود بزنید.

دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر با وب‌سایت BitDownloader

در این مرحله، پیش نمایشی از ویدیو با فرمت‌ها و حجم‌های مختلف نمایش داده می‌شود که می‌توانید یکی از آنها را به دلخواه انتخاب کنید و دانلود را بزنید.

توجه داشته باشید که این سایت دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر، ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. برای مثال، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، صدای ویدیو را با فرمت MP3 در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود ذخیره کنید.

دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر با وب‌سایت BitDownloader
دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

در نهایت، ویژگی جذاب دیگری که باعث شده وب‌سایت BitDownloader به‌عنوان بهترین سایت دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر شناخته شود، این است که با استفاده از آن، شما نه‌تنها می‌توانید ویدیو‌های موجود در یوتیوب را دانلود کنید، بلکه امکان دانلود ویدیو‌های موجود در تیک‌تاک، توییتر و یا ویمئو را نیز خواهید داشت. به همین دلیل می‌توان گفت که این وب‌سایت، یک سایت همه جانبه است و برای پلتفرم‌های پرطرفدار، کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

بهترین روش دانلود از یوتیوب با Y2mate

سایت Y2mate هم می‌تواند بهترین روش دانلود از یوتیوب باشد. با این سایت می‌توانید ویدیو‌ها و یا صداهای ویدیوها را با سرعت بالا و همچنین در فرمت‌های مختلف، ذخیره کنید و مطمئن باشید کیفیت بالایی خواهند داشت.

بهترین روش دانلود از یوتیوب با Y2mate

خوشبختانه این سایت دانلود از یوتیوب مانند موارد قبلی، کاملا رایگان است و برای کار کردن با آن، اول از همه باید آدرس URL ویدیو موردنظر خود را در بخش مربوطه وارد کنید و سپس دکمه Start‌ را بزنید. بعد از انتخاب فرمت ویدیو موردنظر خود، نوبت به کلیک کردن روی گزینه دانلود می‌رسد. سپس می‌توانید محلی که می‌خواهید ویدیوی شما در آن ذخیره شود را انتخاب نمایید. تمام این کارها با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شوند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، این روش دانلود یوتیوب را امتحان کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که این سایت در اختیار شما قرار می‌دهد و نیازی نیست که حتما موقع دانلود ویدیو، به این وب‌سایت وارد شوید، اضافه کردن دو حرف pp ‌بعد از کلمه Youtube در ادرس URL ویدیو است. با انجام این کار، نیازی ندارید که لینک ویدیو را کپی و پیست کنید و با سرعت بیشتری بدون نیاز به ورود به سایت دیگر، می‌توانید ویدیو را دانلود کنید. البته ممکن است این روش برای تعدادی از کاربران کاربرد نداشته باشد؛ در این صورت می‌توانید از روش‌های دیگر استفاده کنید.

برنامه دانلود از یوتیوب با VIDPAW

شاید برخی افراد که مک‌بوک دارند، ندانند که بهترین سایت دانلود از یوتیوب برای آن‌ها کدام است. برای این‌گونه افراد، برنامه VIDPAW می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده کاربردی باشد. البته، افرادی که کاربر ویندوز هستند نیز می‌توانند از آن برای دانلود ویدیو‌ها استفاده کنند.

برنامه دانلود از یوتیوب با VIDPAW
برنامه دانلود از یوتیوب

این برنامه دانلود از یوتیوب فقط به‌صورت اپلیکیشن ظاهر نمی‌شود و در صورت نیاز، به‌راحتی می‌توانید به نسخه وب آن نیز دسترسی داشته باشید. این وب‌سایت هم مانند موارد قبلی، به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای موردنظر خود را در اپلیکیشن یوتیوب به فرمت MP4‌ در بیاورید.

برای کار کردن با این سایت دانلود از یوتیوب و یا اپلیکیشن آن، فقط کافی است که سایت vidpaw را باز کرده و لینک ویدیو موردنظر خود را در قسمت مربوطه جایگذاری کنید. سپس روی گزینه دانلود بزنید. بعد از انجام این کار، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید ویدیو‌ها را با کیفیت‌های مختلفی ببینید و انتخاب کنید کدام یک از این کیفیت‌ها برای شما مناسب‌تر هستند.

برنامه دانلود از یوتیوب با VIDPAW

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده این وب‌سایت به‌عنوان بهترین سایت دانلود از یوتیوب شناخته شود، امکان دانلود ویدیو از اپلیکیشن‌های دیگری مانند اینستاگرام و فیسبوک است. به علاوه، شما می‌توانید به‌صورت نامحدود، ویدیو‌ها را با کیفیت و فرمت‌های متفاوتی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی در تلگرام ؛ آموزش تصویری ساخت نظرسنجی در تلگرام

دی اکتیو کردن اینستاگرام ؛ چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم ؟

دانلود ویدیو از یوتیوب با وب‌سایت Savefrom.net

یکی از بهترین وب‌سایت‌های دانلود از یوتیوب که ویژگی‌های کاربردی بسیار زیادی دارد، وب‌سایت Savefrom.net است که بدون نیاز به فیلترشکن به‌راحتی کار می‌کند و شما می‌توانید با سرعت بالایی، ویدیو‌های مختلفی را با فرمت‌های موردنیاز خود دانلود کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با وب‌سایت Savefrom.net
دانلود از یوتیوب برای اندروید

نحوه عملکرد این سایت هم مانند موارد قبلی است و برای دانلود ویدیو‌ها، فقط کافی است که لینک ویدیو موردنظر خود را در قسمت مشخص‌شده جایگذاری کنید. سپس باید کیفیت موردنظر خود برای دانلود ویدیو را انتخاب کرده و روی گزینه دانلود بزنید.

بهترین سایت دانلود از یوتیوب در savido.net

در نهایت، آخرین سایت دانلود از یوتیوب که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، savido.net است که به شما اجازه می‌دهد تا ویدیو‌های مختلفی را در اپلیکیشن یوتیوب با فرمت‌ها و کیفیت‌های مختلفی در گالری گوشی و یا کامپیوتر خود ذخیره کنید. نحوه عملکرد این وب‌سایت مانند نمونه‌های قبلی است و فقط باید لینک ویدیو موردنظر خود را در کادر مشخص شده، وارد کنید و روی گزینه دانلود ضربه بزنید.

بهترین سایت دانلود از یوتیوب در savido.net

سوالات متداول

بهترین روش دانلود از یوتیوب کدام است؟

روش‌های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارند که برخی از رایج‌ترین آن‌ها، استفاده از وب‌سایت و یا برنامه هستند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که بهترین روش دانلود از یوتیوب برای گوشی و کامپیوتر، استفاده از وب‌سایت‌های مختلف است. با این وب‌سایت‌ها می‌توانید هم در گوشی و هم در کامپیوتر یا لپ‌تاپ، به‌راحتی ویدیو موردنظر خود را دانلود کنید.

بهترین سایت دانلود از یوتیوب کدام است؟

با توجه به بررسی‌های انجام شده، BitDownloader بهترین سایت دانلود از یوتیوب است. البته Yout.com هم ویژگی‌های خوبی دارد؛ اما برای استفاده از آن باید از VPN استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سایت های رایگان دانلود از یوتیوب چیست؟ شما هم سایتی را می‌شناسید که بهتر از سایت‌های این فهرست باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر