;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی اعلام شد

شرکت مارول ضمن انتشار یک توئیت جدید، تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی را برای طرفداران این سریال مشخص کرد.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر شرکت مارول تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی (Loki) با نقش‌آفرینی تام هیدلستون را مشخص کرده است. این شرکت ضمن انتشار یک توئیت جدید خبر داده که نخستین اپیزود فصل 2 سریال لوکی در تاریخ 14 مهر 1402 (6 اکتبر 2023) از شبکه آنلاین دیزنی پلاس برای بینندگان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مارول 2023 ؛ معرفی 9 عنوان برتر سال 2023

اطلاعات درباره تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی

سریال لوکی با نقش‌آفرینی تام هیدلستون در دنیا سینمایی هیجان‌انگیز مارول رقم می‌خورد و به ماجراهای خدای شرارت خواهد پرداخت که پس از فرار با مکعب کیهانی یا تسرکت، مانند یک وصله ناجور با سازمان مغایرت زمانی (Time Variance Authority) با مشکلاتی روبرو می‌شود.

تام هیدلستون، جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، سوفیا دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ و رافائل کاسال از جمله بازیگران فصل دوم محسوب می‌شود.

تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی

به‌نظر جاناتان میجرز حضور پررنگ‌تری در فصل دوم سریال لوکی خواهد داشت و جاناتان کی کوان، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Everything Everywhere All at Once (همه‌چیز همه‌جا به یکباره) در این فصل نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. جاستین بنسون و آرون مورهد به کارگردانی فصل دوم سریال Loki خواهند پرداخت. اریک مارتین نویسنده اصلی این فصل بوده و در کنار تام هیدلستون و مایکل والدرون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم سریال لوکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر