;
coinex

پلتفرم استعدادیابی لسکی توسط هلدینگ X ایلان ماسک خریداری شد

پلتفرم استعدادیابی لسکی توسط ایلان ماسک خریداری شد و به مجموعه هلدینگ X پیوست. این پلتفرم با ادغام در کمپانی X وظایفی جدی را دنبال خواهد کرد.

پلتفرم استعدادیابی لسکی به زیرمجموعه شرکت Company X اضافه شد و در واقع بهتر است بدانید که هلدینگ X نیز توسط ایلان ماسک به‌وجود آمده و با تولد آن توییتر نیز که ماهیتی مستقل و جداگانه داشت به یکی از زیرمجموعه‌های آن تبدیل شد. در واقع این ثروتمند آمریکایی قصد دارد تمامی مجموعه‌های تحت مالکیت خود را در این مجتمع واحد قرار دهد تا بتواند بر آنها به طور مستقیم نظارت کند.

بیشتر بخوانید: همصدایی ایلان ماسک و مدیرعامل اسپاتیفای در انتقاد از اپل

پلتفرم استعدادیابی لسکی توسط ایلان ماسک خریداری شد

ایلان ماسک که چندی پیش پلتفرم توییتر را به زیرمجموعه‌ شرکت X تبدیل کرد و عملأ ماهیت جداگانه شرکت توییتر را منحل کرد، یک زیرشاخه جدید را به تصاحب خود درآورده است.

فردی مطلع به بلومبرگ اعلام کرده است که هزینه تصاحب را شرکت X به صورت ترکیبی از سهام و پول نقد پرداخت کرده. پلتفرم Laskie در واقع یک خدمت استعدادیابی مختص بخش تکنولوژی است که کارجویان این صنعت را به کارفرمایان احتمالی وصل می‌کند.

براساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت این شرکت، ابزار Laskie می‌تواند منافع متقابل را تضمین، انتظارات را به روشنی مشخص و فرآیند استخدام را شفاف کند.

پلتفرم استعدادیابی لسکی توسط ایلان ماسک خریداری شد

تصاحب لسکی یکی از اولین خرید‌های بزرگ ثروتمندترین فرد جهان پس از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری توییتر است. ماسک پس از در اختیار گرفتن این شبکه اجتماعی اقدامات بحث برانگیزی را به اجرا درآورده است و همین موضوع باعث فرار بسیاری از مشتریان تبلیغاتی پرنده آبی شده است.

با این حال دردسر‌های توییتر به نظر صبر مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس را به سر آورده و او به تازگی لیندا یاکارینو را به عنوان جایگزین و مدیرعامل جدید توییتر معرفی کرده است. ماسک پیش از این درمورد تبدیل این شبکه اجتماعی به یک «اپلیکیشن فراگیر» همانند وی‌چت چین صحبت کرده است که مواردی مثل خدمات مالی را شامل می‌شود.

خبر تبدیل توییتر به شرکت X نیز نشان داد که ماسک در حرکت به سمت اپلیکیشن فراگیر خود که احتمالا X نام دارد، مصمم است.

با این حال مشخص نیست که لسکی دقیقا چه نقشی در شرکت هلدینگ ماسک ایفا می‌کند و آیا ارتباطی بین این خرید با اهداف پیشین وجود دارد؟

وب‌سایت لسکی از روز دوشنبه پیامی با این توضیح را به نمایش گذاشته است: «پلفترم لسکی دیگر قابل دسترس نیست.»

کریس باک، بنیان‌گذار لسکی، با بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده از جمله ایلان ماسک به عنوان یکی از کاربران فعال توییتر محسوب می‌شود و به نقد موضوعاتی همچون صنعت تکنولوژی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پلتفرم استعدادیابی لسکی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر