;
coinex

سوییچ پارتی چیست و دستگیری دختر و پسر مست و لخت در رودهن تهران [+فیلم]

بازداشت ۲۳ دختر و پسر در مهمانی مختلط و سوییچ پارتی. با ما و پدیده‌ی سوییچ پارتی و دستگیری پارتی رودهن همراه بمانید.

دادستان رودهن با تایید کردن بازداشت 23 دختر و پسر لخت و مست در استخر و در یک پارتی مختلط شبانه در رودهن از پلمب ویلای مذکور خبر داد که این روزها در فضای مجازی به شدت بازتاب گسترده‌ای داشته است.

سوییچ پارتی و دستگیری مهمانی مختلط در رودهن تهران [+فیلم]

دستگیری پارتی مختلط رودهن تهران

دستگیری پارتی مختلط رودهن تهران
دستگیری مهمانی مختلط در رودهن تهران

در برخی از خبرگزاری‌ها آمده که 23 نفر نبوده‌اند بلکه ۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند. درواقع این 25 دختر و پسر در پارتی شبانه رودهن در استخر مست بودند. به دنبال وصول گزارشات مردمی مبنی‌ بر مزاحمت و اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف شهر رودهن، موضوع سریعاً مورد پیگیری مأموران پلیس قرار گرفت.

شاید جالب باشد در همین اوضاع فیلمی از حامد بهداد که گیج است، بیرون آمده که در پارتی شبانه لابلای دخترانی مست در حال قدم زدن می‌باشد. این فیلم را ببینید:

 

سوییچ پارتی چیست؟

استخرپارتی، رنگ‌پارتی یا سوئیچ‌پارتی مدت‌هاست که دیگر مختص پایتخت نیست، این روزها جوانان شهرهای کوچک‌تر نیز از چنین مهمانی‌هایی دم می‌زنند؛ به همین خاطر برخی کارشناسان بر لزوم برخورد مناسب با چنین روندی تاکید می‌کنند؛ زیرا با گسترش چنین باورهایی دیگر نمی‌توان نشانی از فرهنگ ایرانی و اسلامی پیدا کرد

شما همراهان عزیز می‌توانید برای دیدن و خواندن خبر کامل پارتی مختلط رودهن در تهران و مفهوم سوییچ پارتی به لینک زیر مراجعه کنید:

فیلم جنجالی و تحلیلی سوئیچ پارتی و مهمانی مختلط در رودهن تهران [+فیلم حامد بهداد در پارتی شبانه]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (213 نظر)

    کسی با چوب دنبالت کرده که میگی تو ایران حیوان ستیزی میکنند؟ در ایران برای حیوانات حریم ول میکنند بعد ماجرای رودهن ازش بیرون میاد

    پاسخ

    گل گفتی اقاکیوان.حرفت کاملامتین..

    پاسخ

    دادگاه بایه فیش ازادشون میکنه خیلی راحت

    پاسخ