;
coinex

بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023 معرفی شدند

بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023 مشخص شدند. فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت از زمان معرفی ویندوز 11 به طرز چشمگیری محبوب شده است.

بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023 اعلام شدند. مایکروسافت در خلال برگزاری مراسم بیلد 2023، بهترین نرم‌افزارها و بازی‌های موجود در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت استور را معرفی کرد. Microsoft Store از زمان ارائه ویندوز 11 کاملاً تغییر کرد و ظاهر آن شیک‌تر و کاربردی‌تر شد و همچنین برنامه‌های بیشتری نیز در آن قرار گرفت.

حالا مایکروسافت برندگان هربخش از برنامه‌های این فروشگاه نرم‌افزاری را به‌صورت مجزا اعلام کرده است که بهتر است خودتان در ادامه مطب مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بینگ مایکروسافت به موتور جستجوی پیشفرض ChatGPT بدل شد

بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023

مایکروسافت در رویداد بیلد امسال بهترین برنامه‌های ویندوز که در فروشگاه اپلیکیشن این شرکت منتشر شده‌اند را معرفی کرد.

غول فناوری اهل ردموند در مارس ۲۰۲۳، نامزدهای بهترین برنامه‌های فروشگاه نرم‌افزاری خود را اعلام کرد و به توسعه‌دهنگان و کاربران اجازه داد پروژه‌های موردعلاقه‌شان را برای این شرکت ارسال کنند. همان‌طورکه Neowin می‌نویسد، رأی‌گیری برای انتخاب بهترین‌های مایکروسافت‌استور از یک می ۲۰۲۳ آغاز و نتایج آن اکنون مشخص شده است.

بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023

بهترین برنامه‌های Microsoft Store از نگاه کاربران

در ادامه فهرست برنامه‌های منتخب فروشگاه مایکروسافت از دید کاربران را در دسته‌بندی‌های مختلف مرور می‌کنیم.

کاربردی و ابزارها: Torrex

Torrex برنامه‌ یونیورسال ویندوز برای دانلود فایل‌ با استفاده از سیستم بیت‌تورنت است. این نرم‌افزار قابلیت‌های سفارشی‌سازی و تنظیمات مختلفی ارائه می‌دهد و امکان دانلود محتوا از تورنت را روی همه‌ دستگاه‌ها ازجمله کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس و حتی HoloLens فراهم می‌کند.

بهره‌وری: موزیلا فایرفاکس

فایرفاکس نیازی به معرفی ندارد. این مرورگر قدرتمند که با تمرکز بر حریم‌خصوصی توسعه یافته، راهکاری مناسب برای افرادی است که نیاز دارند داده‌های خود را بازیابی کنند و از سیل مرورگرهای مبتنی‌بر کرومیوم فاصله بگیرند.

صوت و تصویر: VLC

VLC یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه‌های پخش محتوای صوتی و تصویری است. این برنامه به‌صورت رایگان و منبع‌باز منتشر شده و می‌توان از آن برای استریم آنلاین محتوا نیز استفاده کرد.

نوآوری:‌ Sketchable

Sketchable ابزاری قدرتمند برای هنرمندان دیجیتال است. رابط‌ کاربری این برنامه با دقت بسیار زیاد طراحی شده تا بتوان راحت‌تر با آن کار کرد. نرم‌افزار مورداشاره حداکثر از ۳۲ لایه، ماسک، قلموهای قابل‌تنظیم، شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی و اسناد PDF پشتیبانی می‌کند و با معماری ARM64 سازگاری دارد.

شخصی‌سازی: Lively Wallpaper

Lively Wallpaper به شما اجازه می‌دهد در محیط ویندوز از تصاویر زمینه‌ متحرک استفاده کنید. با این برنامه‌ می‌توان فایل‌های مختلف مثل Gif، ویدیو و حتی تصاویر زمینه‌ سفارشی را به‌عنوان پس‌زمینه‌ دسکتاپ یا محافظ نمایشگر تنظیم کرد. این ابزار به‌صورت رایگان و منبع‌باز ارائه شده است.

مایکروسافت امسال علاوه‌بر رأی‌گیری میان کاربران، بهترین برنامه‌های فروشگاه نرم‌افزاری خود را به‌انتخاب ویراستارانش نیز اعلام کرد.

  • خلاقیت: Descript
  • سرگرمی: Amazon Prime Video
  • بهره‌وری: Concepts
  • بهترین ادغام با ویندوز: WhatsApp
  • تشخیص‌چهره: Ava Accessibility

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص معرفی بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور در سال 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اینا برا ویندوزن؟

    پاسخ