;
coinex

انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست ؛ آینده را چینی‌ها می‌سازند!

انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست توسط چینی‌های ممکن شد! پیامرسان WeChat این قابلیت را برای کاربران پرشمار خود فراهم کرده است.

پیامرسان چینی WeChat با استفاده از یک روش جدید و جالب انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست را ممکن کرد. شاید برایتان جالب باشد که پیام‌رسان محبوب چینی‌ها و البته سابق ایرانی‌ها در این میان خودنمایی می‌کند چرا که چین روشی را معرفی کرده که با استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان WeChat می‌توانید پرداخت‌های خود را با اسکن کف دست انجام دهید. البته این‌کار نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی فرد مورد نظر دارد.

بیشتر بخوانید: کشف دسترسی غیرمجاز تلگرام به میکروفون و دوربین ؛ اتهام جدید علیه پیامرسان محبوب ایرانی‌ها

انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست توسط چینی‌ها ممکن شد!

برای استفاده از این سرویس، کاربر باید حساب خود در اپلیکیشن وی‌چت را به‌دستگاه‌های دارای قابلیت تشخیص چهره (Face Recognition) متصل کرده و سپس کف‌دست خود را مانند یک اثر انگشت یکتا، در این اپلیکیشن ثبت کند.

پس از انجام این مراحل، کاربر به‌راحتی می‌تواند پرداخت‌های روزمره خود را با قرار دادن کف دست بر روی ناحیه اسکن دستگاه پرداخت فروشگاه‌ها انجام داده و تراکنش‌های مالی ایمن و بی‌خطری را تجربه کند.

انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست توسط چینی‌ها ممکن شد!

بر همین اساس، می‌توان گفت که‌اپلیکیشن وی‌چت با معرفی WeChat Palm Pay توانسته یک‌روش پرداخت نوآورانه و جدید را معرفی کند که بر اساس فناوری تشخیص کف‌دست توسعه یافته و می‌تواند بسیاری از مشکلات مربوط به‌کارت‌های اعتباری را حل کند.

آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی شرکت Tencent که با نام YouTu شناخته می‌شوند، وظیفه توسعه این‌فناوری پیشرفته را برعهده داشته است. محققان این شرکت برای افزایش سطح ایمنی تراکنش‌ها علاوه‌بر خطوط کف‌دست، از الگوهای وریدی منحصر به‌فرد افراد نیز استفاده کرده و آن را با سیستم احراز هویت ترکیب کرده‌اند.

انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست توسط چینی‌ها ممکن شد!

به گزارش Gizmochina، این فناوری پیش از اعلام عمومی در شرایط نوری مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و توانسته بدون توجه به‌وضعیت روشنایی محیط، عملکرد قابل قبولی از خود به‌نمایش بگذارد.

نکته جالب آن است که‌سیستم پرداخت Palm Pay می‌تواند به‌طور مؤثر خودش را با تغییرات فیزیولوژیکی خطوط کف‌دست افراد هماهنگ کرده و حتی زمانی که‌کاربر دست خود را در موقعیت‌ها یا جهت‌های مختلف قرار می‌دهد، به‌سرعت الگوی کف‌دست را شناسایی کند.

این‌روش پرداخت نوآورانه توانسته نظر تعداد قابل توجهی از کاربران اپلیکیشن وی چت را به‌خود جلب کرده و در مدت زمان کوتاهی به‌یکی از موضوعات داغ شبکه اجتماعی Weibo با بیش از 6.72 میلیون بازدید تبدیل شود.

از آنجا که‌سیستم پرداخت Palm Pay با استقبال گسترده از طرف کاربران مواجه شده است، Tencent وعده داده که روند توسعه آن را ادامه خواهد داد و کاربران در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن و امکان استفاده از این‌سیستم در سیستم حمل‌و‌نقل (مانند تاکسی‌های درون شهری و مترو) خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انجام عملیات پرداخت با اسکن کف دست توسط چینی‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر